Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sopivatko Jone ja Ellen mielestänne yhteen?

Vierailija
04.02.2007 |

Mä en voi kuvitella niitä yhdessä tekemässä yhtään mitään! Ei helvetti. Jone ansaitsis kyllä niin paljon parempaa....

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se jumalauta kumma kuinka saatanat kateellsita porukkaa täällä on..

Vierailija
2/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika Ellenissä on? Sehän on aina niin iloinen hyväntuulinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkuisi tyhmästä roolistaan huolimatta jotain, mutta taitaa vain tausta hämätä. Ellen on täysi tyhjäpää. Vähän ihmetyttää - varsinkin kun Jone anto ymmärtää jossain haastattelussa, että tärkeintä naisessa olisi äly. Mutta ehkäpä Ellen on vain sänkyseuraa yksinäiselle miehelle.

Vierailija
4/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se ole lyhyempi kylläkään.

Vierailija
5/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huhut on totta niin onnea vaan!

Ellen reissaajanainen ja Jone muuten vaan imenyt vaikutteita vähän muualtakin kuin täältä härmästä

Vierailija
6/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne ei todellakaan sovi yhteen. mutta kaiketi se hyvä pano on? ken tietää.

Vierailija
7/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään Elleniä parempaa - ei oikeastaan ketään. Mutta kyllä uskon, että Jone on Elleniä helvetisti fiksumpi, mutta kai kautta aikojen on ollut niin, että hyvä vartalo on miehille sittenkin se tärkein. Eipä kai jotain punkeroa kehtaisi julkisuudessa edes esitellä, vaikka olisi kuinka fiksu. Ikävä kyllä äly ei taida olla kovin kuumaa valuuttaa verrattuna silikonipumpattuihin nukkeihin. Ellen ei kyllä minun mielestäni ole erityisen kaunis edes. Toki upeat hiukset ja värit ja varmaan upea vartalo, mutta jotenkin tyylitön, eikä " täydellisen näköinen" kasvoista suinkaan.

Vierailija
8/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Ellen ei välttämättä ole siviilissä samanlainen kuin juontajana...saattaa vetää roolia...

Vierailija
9/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta ainut meidän missitaustaisista naisista (no, jos Anne Pohtamoa ei lasketa, siinä fiksu nainen ja perheenäiti) jonka ajatuksia jaksan kuunnella.

Ellen osaa ja uskaltaa tehdä pilaa misseistä, julkisuudesta, julkkiksista, Suomen ahtaastiajattelevista... Itsehän Ellen tahtoisikin karistaa ja unohtaa sen missitaustansa... No, nuorena pitää kaikkea kokeilla =D

Ellen on matkustellut vaikka missä, toisin kuin meidän normaalit jääkiekkovaimomissit jotka ei lähde minnekään missä ei ole juoksevaa vettä ja vieressä shopping mall.

Ja juontajan hommiin Ellen sopii kyllä. Monissa ohjelmissa on nähty (se matkaohjelma oli kehno, mutta siihen syynä oli kanavan pieni budjetti ohjelmalle) että nainen on sanavalmis tyyppi jolla on ihan jalat maassa.

Vierailija
10/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen ja Jone EI ole pari!

Ellenillä on oma kultansa ja ovat vaan erittäin hyviä ystäviä Jonen kanssa.

Eikä Ellen ole pumpattu silikoni tyttö ollenkaan vaan tosi fiksu nuori nainen joka tykkää pitää hauskaa.

Vierailija
11/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen on oikeesti tosi mukava ja hauska sekä terävä tyttö.

Vierailija
12/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen avarakateisuuttaan ja kansainvälisyyttään. Minä luulen että niin tekee moni mieskin, Jone mukaan lukien joka ei itsekkään ole mikään tyhjäpää.

Vierailija
13/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellenhän on tosi mukavan ja symppiksen oloinen, mitä te häntä oikein haukutte?! Kauniskin vielä.

Jone taas on vetävä ja charmikas.

Vierailija
14/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen matkustellut, itse asiassa lähes sadassa maassa eikä se musta sen fiksumpaa tee. Ihan on perittynä saatu äo ja lukemlla loput.

Vierailija
15/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimisten tietojen mukaan lukee viestintää turussa..

mutta taitaa olla vähän jäänyt kun on noita töitä...

Vierailija
16/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliopistolla lukenut. Max. jonkun kurssin avoimessa. Sehän oli valehdellut sen jutun. Oli aiheesta joskus Hytösen kolumnissa - sai Ellenin tunnustamaan valheensa.

Vierailija
17/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa ottaa kaiken irti: tutustuu kulttuureihin, historiaan, jos siis haluaa ottaa selvää. Ellenkin mielellään matkustelee muuallekin kuin aurinkorannoille ja työmatkoille.

Vierailija
18/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

osaa ottaa kaiken irti: tutustuu kulttuureihin, historiaan, jos siis haluaa ottaa selvää. Ellenkin mielellään matkustelee muuallekin kuin aurinkorannoille ja työmatkoille.

Vierailija
19/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellenhän nimenomaan kiertää ne aurinkorannat kaukaa ja on matkustanut backbaggarina vaikka missä huitsin nevadassa.

Vierailija
20/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuramatkoilla ja kehu sitten että minä se olen nähnyt maailmaa.. heh. - 26.