Mä on aivan järkyttävä kateellinen yhdelle tutulle ja inhoan itseni sen takia.
Mieskaverin sisko. Se elämä on oikeasti kuin jostain täydellisestä elokuvasta. On aina saanut töitä mahtavista yrityksistä suhteiden kautta, uskomattoman kaunis, sympaattinen, avulias, taitava.
Osaa soittaa viulua, vapaalla ajalla auttaa muita sisustuksessa ja lastenhoidossa. Sil on ihana mies.
Hänessä näkee kuinka häntä on tuettu, kannustettu. Ei koskaan ollut yksin asioiden kaa.
Siis en oo koskaan nähnyt noin onnekas ihminen koko elämäni aikana.
Noh koko miehen perhe on kyl upea. Ahdistaa olla heidän juhlissa.
Itse olen kaunis ja mukava mutta elämässä ollut pelkkää työttömyyttä, kiusaamista, yksinjämistä, ikäviä ihmisiä, sairautta.
Nyt saikulla ollut jo koko vuoden.
Kommentit (42)
Minäkin olen joidenkin mielestä syntynyt onnellistrn tähtien alla, kultalusikka suussa ha saanut geenilotossa ne hyvät osumat. Eräs ystäväni on tästä erityisen usein huonauttanutkin.
Mutta: hän on ummistanut silmänsä kaikelle normaalille vastoinkäymiselle jota minullekin sattuu. Suhtaudun useimpiin asioihin myönteisesti enkä anna niiden vaikuttaa elämääni.
En mainosta huonoja kokemuksia, joten ehkä ne jäävät joillekin pimentoon ja kuvittelevat minun olevan ikuisesti onnekas kaikessa
Olen minäkin ollut työtön, ylipainoinen, petetty sekä monia muita elämään kuuluvia vastoinkäymisiä, terveydellisiäkim joskus.
En vaan keskity niihin ja ehkä siksi elämäni näyttää joidenkin mielestä kepeältä, hymyilen valkoisilla hampaillani, ihokin on hyvä ja niin edelleen. Ystävällinenkin olen, vaikka osaan olla myös napakka esim työhön liittyvissä asioissa.
Kaikki ei ole siltä miltä näyttää- keskittykää hyvään itsessänne.
AP keskittymällä toisten elämään et elä omaasi. Kaikki hyväkin on ansaittua usein vaikka koet että vain ulkoisten tekijöiden ansiosta, en usko että se on niin. Kun sisäisesti haluat hyvää ja keskityt hyvään saat sen takaisin. Älä tavoittele muiden elämää.