Aikuisten lasten luona kyläily?
Miten kyläilyt lapsenne luona tapahtuvat? Odotatteko kutsua, menettekö vain kylään ilmoittamalla tulosta vai kysyttekö sopiiko tulla? Siis tilanteessa jossa lapsi asuu lähellä eikä mitään yöpymisiä ole.
Kommentit (6)
Vältän kuin ruttoa - minusta on kiva nähdä juhlissa ym. mutta kyläiöy ei ole minun juttuni. Usein soitan, että olen menossa ohi, haluatko XX ja toinen tulee autolta hakemaan. Tai soitan, että tarvitsen XX ja odotan, että tuo autolle.
Meillä on iso koti ja puutarha, joten enempi nähdään meillä silloin, kun lapselleni ja puolisolleen sopii.
Asuu kaukana, harvoin käyn ja tietysti kyläilyt sovitaan yhdessä kun yökylään meen.
Sovitaan hyvissä ajoin etukäteen, koska välimatkaa 500km, ja yövytään aina. Huomioidaan heidän työvuorot ja menot , omat vapaamme jne.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on iso koti ja puutarha, joten enempi nähdään meillä silloin, kun lapselleni ja puolisolleen sopii.
Tämäkin toki ok, mutta olen huomannut että meillä kumpikin (tyttö ja poika) selkeästi tykkää, että myös heillä käydään.
Piipahdan, mutta sovin ajan selkeästi etukäteen.
Kysyn sopiiko tulla ja sen verran hyvissä ajoin, että tarvittaessa ennättävät vähän siistiä paikkoja (nuoret miehet).