Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisten lasten luona kyläily?

Vierailija
23.07.2024 |

Miten kyläilyt lapsenne luona tapahtuvat? Odotatteko kutsua, menettekö vain kylään ilmoittamalla tulosta vai kysyttekö sopiiko tulla? Siis tilanteessa jossa lapsi asuu lähellä eikä mitään yöpymisiä ole. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn sopiiko tulla ja sen verran hyvissä ajoin, että tarvittaessa ennättävät vähän siistiä paikkoja (nuoret miehet).

Vierailija
2/6 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän kuin ruttoa - minusta on kiva nähdä juhlissa ym. mutta kyläiöy ei ole minun juttuni. Usein soitan, että olen menossa ohi, haluatko XX ja toinen tulee autolta hakemaan. Tai soitan, että tarvitsen XX ja odotan, että tuo autolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on iso koti ja puutarha, joten enempi nähdään meillä silloin, kun lapselleni ja puolisolleen sopii.

Vierailija
4/6 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu kaukana, harvoin käyn ja tietysti kyläilyt sovitaan yhdessä kun yökylään meen.

Vierailija
5/6 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan hyvissä ajoin etukäteen, koska välimatkaa 500km, ja yövytään aina. Huomioidaan heidän työvuorot ja menot , omat vapaamme jne.

Vierailija
6/6 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on iso koti ja puutarha, joten enempi nähdään meillä silloin, kun lapselleni ja puolisolleen sopii.

Tämäkin toki ok, mutta olen huomannut että meillä kumpikin (tyttö ja poika) selkeästi tykkää, että myös heillä käydään. 

Piipahdan, mutta sovin ajan selkeästi etukäteen.