Herättääkö kiinnostusta, jos huomaat kaupassa sinkkumiehen ostoskorissa Poppamiehen Scorpion chilikastikkeen?
Jos et tiennyt, sen tulisuus on 10/10. Ihan jokainen mies ei sellaista uskalla käyttää ruoanlaitossa. Herättääkö kiinnostuksen?
Kommentit (34)
Minä isken silmää niille miehille, jotka ostavat XL kokoisia kondomeja, pelkkä ajatuskin saa poskiin punan.
T. Kassatyttö19
1) En tiedä, ketkä asiakkaista ovat sinkkumiehiä
2) En katsele toisten ostoskoreihin
3) Ei herätä kiinnostusta
Vierailija kirjoitti:
No huh huh, varmasti limoittuu paikat kun näkee tosi miehen joka syö tosi miesten ruokaa vahvoilla mausteilla.
Jep, eli ei ainakaan tämä poppamiehen sokerilitkuilla läträävä.
Ei. Ahdistun aina kun ruokiin tungetaan chiliä tai jotain tulista. Jopa broilerissa on jo sitä. Ja perunassa. Ihan kuin kaikessa olisi pippuria ja chiliä.
Jollain chilinsyönnillä pullistelu on niin junttia ja niin vanha juttu jo. Ei kiinnosta.
Ei kai oikeesti ole olemassa miehiä, jotka kuvittelisivat että tällainen "rohkeus" tekisi vaikutuksen naisiin.
Mun pojalla toi vaihe oli muistaakseni neljävuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Jollain chilinsyönnillä pullistelu on niin junttia ja niin vanha juttu jo. Ei kiinnosta.
Vain juntti luulee olevansa astetta parempi juntti kuten sinä.
Miten helvatissa sen muka pitäisi jotenkin kiinnostaa? Tai yhtään minkään muunkaan mitä ostaa?
EI RIITÄ, ei todellakaan riitä!
Sinkkumies eikä varattu mies herätä kiinnostusta.
T. nainen
Mä oon tainnut hengailla liian kauan tällä palstalla, kun luin et Puppamiehen 🙈
Ei kiinnosta mitä muiden kauppakorissa on, ja toiseksi ei voi tietää onko se mies sinkku
Ehdottomasti kiinnostus herää! Selvä merkki siitä, että haukumme niin sanotusti samaa puuta. T. Mies
Täh? Mistä minä tiedän, kuka on sinkkumies ja kuka varattu? Eikä ole muutenkaan tapana kiinnostua toisten ostoksista. Ihmeellinen aloitus.
Möyhypäälle jo sana kasvatus on kirosana.