Herättääkö kiinnostusta, jos huomaat kaupassa sinkkumiehen ostoskorissa Poppamiehen Scorpion chilikastikkeen?
Jos et tiennyt, sen tulisuus on 10/10. Ihan jokainen mies ei sellaista uskalla käyttää ruoanlaitossa. Herättääkö kiinnostuksen?
Kommentit (34)
Tottahan toki. Kysyb heti saanko sivellä kastiketta hänen suurelle uljaalle penikselleen :)))
Mistä minä tiedän, että mies on sinkku? Onko hänellä sinkkukori?
Ja Fire Demon on vahvempaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies vinkkasi sinulle silmää kun pyllistit karkkihyllyllä.
Ei kiinnosta jonkun muun chili- eikä muutkaan kastikkeet.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan toki. Kysyb heti saanko sivellä kastiketta hänen suurelle uljaalle penikselleen :)))
Ja sitten survot sen kastikesauvan hanuriisi. Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo tarkoita, että mies on sinkku.
Laitan Scorpion chilikastiketta suoraan ruokaan. Ei sitä valmistusvaiheessa paljoa tarvitse mutta lautaselle voi sitten lisätä tarpeen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten survot sen kastikesauvan hanuriisi. Idiootti.
Taivutan sen yleensä miehen itsensä hanuriin, siellä on se eturauhanen? Ainakin tuossa kohtaa miehet on huutaneet suoraa huutoa nautinnosta HOOOO ikään :))))))
Meillä mies laittaa sitä kainaloihinsa.
Enemmän herättäisi kiinnostuksen jos olisi chilin kasvatusvermeet ostoskorissa. Kuka oikea mies nyt valmiita kastikkeita lotraa.
Ei tule seurattua mitä kukakin ostaa, ei riitä mielenkiinto moiseen.
No huh huh, varmasti limoittuu paikat kun näkee tosi miehen joka syö tosi miesten ruokaa vahvoilla mausteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo tarkoita, että mies on sinkku.
Tarkoittaa.
Ukkomiesten ei tarvi iskeä silmää karkki hyllyllä pyllistelevälle (läskille). Ukkomiehet iskee silmää siellä fitnesspatukkahyllyllä tytöille joilla freddyt.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän herättäisi kiinnostuksen jos olisi chilin kasvatusvermeet ostoskorissa. Kuka oikea mies nyt valmiita kastikkeita lotraa.
"Chilin kasvatus", juu juu....
Scorppioonikastiketta paksulle ja suonikkaalle ja sitten sisään!
Ei, saan tulisesta ruuasta närästystä. Hankalaa jos toinen rakastaa tosi tulista ruokaa ja pitäisi samaa ruokaa pystyä syömään. No, ei mikään iso ongelma ja varmasti ratkaistavissa, mutta ei siis herätä ainakaan positiivisia fiiliksiä.
Juu