Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun isä jatkuvasti myöhässä lapsen tapaamisista?!

Vierailija
04.02.2007 |

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Isä ei tosiaankaan soita eikä ilmoita että myöhästyy. Sitä odotellaan ja odotellaan milloin isä saapuu, vai onko unohtanut koko tapaamisen.

Minä en aikuiselle miehelle ala äidiksi, kun en alkanut suhteenkaan aikana, eli en todellakaan soittele perään! Mielestäni se on isän velvollisuus ilmoittaa jos myöhästyy tai ei pääsekään. Ei sitä töistäkään voi olla pois ellei ilmoita, ja meilläpäin ei pomot perään soittele ja pyytele tulemaan töihin!

Mulla alkaa palaa hihat. Jossain menee mullakin raja.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun veljeni lapsena odotti sinnikkäästi eteisessä päällysvaateissa koko päivän, koska se isä tulee ja ei tullut silloinkaan. Mutta kun veljeni oli edellisenä iltana itse soittanut ja jutellut isän kanssa puhelimessa ja isä lupasi hakea aamulla viikonlopun viettoon. Vasta puhelinta käyttämään oppineen pojan usko oli vahva, kyllä isä tulee kun lupasi.

Käytännössä isän lupaukset pettivät 80 prosenttisesti, veljeni ei vaan tiennyt sitä, koska yleensä tapaamisaikoja ei kerrottu etukäteen, koska ei voinut luottaa ja isän tulo oli iloinen yllätys.

Mun veljelläni oli onneksi ihana vaari, joka pelasti monet pettymykset. Osti isän lupaamat joululahjat ja kävi isän lupaamilla kartingreissuilla yms.

Jotkut ihmiset ovat vaan luonteeltaan epäluotettavia ja valehtelevat aina kun avaavat suunsa.

Vierailija
2/2 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vain oikeus ajtella omaa etua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi