Noni. Olen taas vaihteeksi tyhmä äiti.
Piilotin tietokoneen virtajohdon ja puhelimen, kun poika ei ole poistunut kolmeen päivään ulos.
Kommentit (26)
Mitäs jos tekisit sen jatkossa ekan päivän jälkeen... :)
Pahennat tuolla vaan tilannetta. Usko pois. Viet masentuneelta ainoan ilon.,,
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Mene hänen kanssaan esim kävelylle jätskikiskalle tai käykää uimassa.
Kiva idea. Koitan houkutella mukaani sitten kun on rauhoittunut. Ap
Nuo on vain oireita, ei syitä. Miksi kukaan ei halua olla poikasi ystävä, tyttöystävä (jos teini)? Veikkaan että poika ei ole kovin hyvännäköinen, fiksu, lahjakas, tavoitteellinen, sosiaalinen.
Vierailija kirjoitti:
Eli parempi olisi jättää hänet yksin oman onnensa nojaan? Luovuttaa? Kyllä minun mielestäni vastuu hänen hyvinvoinnistaan on minulla ja vain tietokoneella/puhelimella pelaaminen ei tue hyvinvointia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja saat ulkoilun tuntumaan entistä vastenmielisemmältä. Houkuttele se pentusi ulos jollain bilteman letuilla ja anna sen jälkeen palata takaisin koneen ääreen.
Vierailija kirjoitti:
Onko masentunut?
Toipumassa. Ap
Millainen äiti antaa lapsen pelata kolme päivää putkeen?
Vierailija kirjoitti:
Ei suostu enää näin 27-vuotiaana uimahallissa naisten puolelle ja en häntä uskalla yksinkään päästää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Varmaan huono. Sitähän haluat mun sanovan.
Mutta et tiedä koko tilannetta ja en ala trollin kanssa tästä väittelemään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suostu enää näin 27-vuotiaana uimahallissa naisten puolelle ja en häntä uskalla yksinkään päästää.
ap
Hänhän on aikuinen. Kotoa pois vaan ja työelämään.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta tekstiä!! Miten ihmeessä me ollaan selvitty ennen muinoin ilman tietokonepelejä ja nettiä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Hänhän on aikuinen. Kotoa pois vaan ja työelämään.
En usko, että on alkuperäinen ap. Jos on, niin sit koko aloitus on trolli.
Vierailija kirjoitti:
Nuo on vain oireita, ei syitä. Miksi kukaan ei halua olla poikasi ystävä, tyttöystävä (jos teini)? Veikkaan että poika ei ole kovin hyvännäköinen, fiksu, lahjakas, tavoitteellinen, sosiaalinen.
Ei tarvitse edes veikata kun huomaa, että sä olet idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan huono. Sitähän haluat mun sanovan.
Mutta et tiedä koko tilannetta ja en ala trollin kanssa tästä väittelemään. Ap
Kaipasit siis vertaistukea, myötätuntoa? Ikävä kyllä tämä palsta on vihoviimeinen paikka josta niitä irtoaa. Juuri tällaiset aloitukset ovat parhaita ruokkimaan trolleja kiusaamaan.
Tsemppiä nuoren kanssa, tilanne ei tosiaankaan varmasti ole mustavalkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta tekstiä!! Miten ihmeessä me ollaan selvitty ennen muinoin ilman tietokonepelejä ja nettiä??
Sitä ei osaa kaivata minkä olemassa olosta ei tiedä, luuletko että ne jossain north sentinel islandissa haaveilee tableteista? Nykypenskat on aina netissä, sosiaalisuus on pääasiassa siellä koneella ja puhelimessa. Vaihtoehtona on leikkiä ulkona yksin käpylehmillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse edes veikata kun huomaa, että sä olet idiootti.
No elämänkokemukseni mukaan jos on edes 1-2 em ominaisuuksista, ei jää ilman ystäviä.
Ikäkriiseilin vähän eilen, mutta nyt olen niin tyytyväinen, että olen aikuinen. Omakin äiti harrasti kyseistä perseilyä aikanaan ja sitä ei ole yhtään ikävä.