Mikä lause kuvaa aamuasi tänään?
Kommentit (7)
Olin nimittäin aamulla koiran kanssa lenkillä. Oli vielä aivan hiljaista, koko reissulla näin kuusi ihmistä, linnut vain sirputtelivat ja sääkin oli aivan mahtava! Koira tykkäsi, kun sai rauhassa haistella, ei ollut kiire mihinkään.
Sillä välin kotona mies oli imuroinut ja paimentanut lapsiamme. Minä sain hetken omaa aikaa, raitista ilmaa ja vain nauttia siitä, että sain olla omissa ajatuksissani.
Taidan ottaa option näihin rauhallisiin sunnuntaiaamulenkkeihin koiran kanssa ;)
Mies mökillä eikä ole huutamassa että olkaa hiljaa (norm. aina sunnuntaina krapulassa...)
Kärvistelin viime yön migreenin kanssa ja nyt se on ohi. On niin ihana olo, kun ei särje mihinkään! Mun säryt on pahimmillaan sitä, että olen alkanut kannattamaan eutanasiaa!
' Mua vituttaa niin ankarasti, vituttaa aamusta iltaan asti'
Itte asiassa meillä on olu ihana aamu :)
Aika latteaa ehkä, mutta ihana laiska sunnuntaiaamu miehen kanssa kahvitellen ja seurusteluaikaa muistellen (tänään seitsemän vuotta yhdessä), ja olo on onnellinen.
Lapsella on hyvä päivä noin kerran kuussa ja se tais olla eilen...
Joten tänään on taas raivonnut heräämisestään saakka, jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin sama meno iltauniin asti.... Onneks sen kohta pitäis nukahtaa päiväunille...
3 v ja isi tekivät aamiaisen...