Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää miehen jatkuva seksin ajatteleminen

Vierailija
23.07.2024 |

Haluaisin itse näin yli nelikymppisenä elää jotenkin seesteisempää elämää, ja happi pystyssä kulkeva teinin tasolla oleva mies lähinnä ärsyttää. Haaveilen yksin asumisesta tai jostain naisten kommuunista.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että happi kulkee. Kommuuni olis sulle hyvä paikka.

Vierailija
2/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi minä taas toivoisin että 40v työstä väsynyt mies joskus olisi heppi pystyssä seksin perässä. Kaipaan sitä niin, heppiä ja hellyyttä.

N29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No sitten vaan tuumasta toimeen ja kommuunia kohti. 

Vierailija
4/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että happi kulkee. Kommuuni olis sulle hyvä paikka.

Heppi piti lukea

Ap

Vierailija
5/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 45-vuotiaalle miehelle normaalia tarvita seksiä kolme kertaa viikossa? Itseäni huvittaa ehkä kerran kuussa. Mikä pointti muutenkaan, eihän tässä nyt lisääntymässä olla enää.

Ap

Vierailija
6/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on elää siittäjän kanssa

Vierailija
7/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko 45-vuotiaalle miehelle normaalia tarvita seksiä kolme kertaa viikossa? Itseäni huvittaa ehkä kerran kuussa. Mikä pointti muutenkaan, eihän tässä nyt lisääntymässä olla enää.

Ap

no huh huh

Vierailija
8/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea mies kun hänelle kelpaa se huono seksi mitä teillä on.

Vierailija
9/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama rouva täällä tekee hölmöjä avauksia vähän väliä. Huoh.

Vierailija
10/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

On laiska mamma, kun pari kertaa viikossa selällään makaaminenkin uuvuttaa. Innokkuudesta päätellen paljon kummempaa osallistumista siellä tuskin esiintyy. 

Vierailija
11/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen nainen minäminämaassa. Kavereille sitten kerrotaan kuinka "meillä tehdään vaikka mitä".

Jos rakastat kumppaniasi, niin anna kerralla useammat kunnon kyydit. Miehetkin väsyvät.

Vierailija
12/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin juuri, miksi olla parisuhteessa, jos lapset on jo hankittu?

Vierailija
13/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joka päivä tai kahdesti olisi ihanne. Kolme kertaa viikossa olisi ehdoton minimi. 

Vierailija
14/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei yhtään ärsytä vaikka jatkuvasti ajattelis seksiä. Mua ärsyttää kun se ei tule jo tänne.

Vierailija
15/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

no 2 laukeamista vaimon toimesta ois unelma, siis 50/52 vuoden viikoista - ( mutta todellisuus että jää ehkä yhteen) näin oli alle 40senä.

seksiksi on vaikee laskee mitään suukkoja js sukuelinten hivelyjä...

m48

Vierailija
16/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt verikokeissa lähiaikoina? Kannattaisi ainakin kilpparit ja ferritiiniarvot mitata.

Vaimollani on mm. ne pielessä, mutta ei halua/ kiinnostusta tehdä asialle mitään, kun ei ole häneltä itseltään pois.

Vierailija
17/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Luultavasti on. Ainakin itse 51-vuotiaana haluaisin seksiä vähintään joka toinen päivä, mieluummin toki 2x/d.

Vierailija
18/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei yhtään ärsytä vaikka jatkuvasti ajattelis seksiä. Mua ärsyttää kun se ei tule jo tänne.

Tulisin kyllä. Mutta kun en ole ajatustenlukija ja heikkojen signaalien anturini on vähän ruosteessa, niin kaipaisin myös vähän selkeämpää signaalia, että "Ala nyt saatanan ukko jo tulla tänne! Mua PANETTAA!"

Vierailija
19/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo yli 60 ja valittaa jos ei vähintään 2 krt viikko 

Vierailija
20/20 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pystyy ap lukemaan miehensä ajatukset. Aika moista taikuruutta.