Vapaaehtoisesti lapseton, kerrotko deittiprofiilissasi suoraan, ettet halua lapsia?
Olen aina olettanut että velat tuovat tämän esiin mutta viime aikaiset keskustelut ovat saaneet ajattelemaan että enhän totta tosiaan voi tietää, mitä kukin jättää merkitsemättä tai kertomatta. Aika brutaali ajatus seurustella vaikka vuoden ja sitten kuulla, että toinen ei missään tapauksessa hankkisi lapsia.
Kyselyyn voi vastata oli kanta lapsiin mikä tahansa.
Kommentit (25)
Ei ole velojen tehtävä huolehtia lisääntyjien kriteereistä. Jos asialla on sinulle merkitystä, ota itse puheeksi. Tai älä ota, ihan kuinka vain. Voit myös odottaa vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se vuoden mittainen seurustelu ole vähän eri asia kuin joku senssi-ilmoitus. Ei kukaan heti kerro kaikkea itsestään. Sitä paitsi vuoden aikana jompikumpi saattaa jo muuttaa mielensä siitä, haluaako lapsia vai ei. Koko suhde saattaa loppua muista syistä ennen kuin vuosi tulee täyteen, tai ennen kuin mahdollinen lapsen saaminen olisi ajankohtaista.
Pariutumisen kannalta oleelliset jutut olisi hyvä kertoa. Onko lapsia, mitä etsii, jne. Jos on tuollainen haavi että syö kaiken mitä tuuli eteen lennättää, niin ei kannata valittaa jos ei saa ketään. Kovin moni nainen ei innostu mistään onnenonkijoista. Täytyy olla määrätietoinen asenne ja määränpäähän mennään yhdessä, hymyssä suin
Aika moni kertoo profiileissaan myös perversioistaan nykyään (ne ketju- ja sydänhymiöt) ja niiden kautta mielenterveysongelmistaan. Polyamorikot kertovat parisuhdeongelm.. siis ett
Millainen on ketjuhymiö, jolla kerrotaan perversiosta?
Turha mennä asioiden edelle tuollaisilla tiedoilla. Mitä väliä on lastenhankintasuunnitelmilla, jos ensitapaamisella käy ilmi, että seksi on kehnoa ja kemia puuttuu?
Jää seksi saamatta jos kaikki outoudet kertoo itsestään jo ennen tapaamista.
Oon jo lastentekoiän ylittänyt, eikä kukaan järjissään oleva mies kuvittele minun enää tässä iässä lisääntyvän. Oon aina laittanu profiiliin "ei lapsia, eikä tule". Jos silti joku lisääntymisvimmanen ottaa yhteyttä, ni ei ole mun moka.