Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on elää avioliitossa kun luottamus on mennyt?

Vierailija
23.07.2024 |

Mun aviomies jätti minut toisen naisen takia jokunen vuosi sitten. Olimme yhdessä 20 vuotta ja suhde toiseen tuli täytenä yllätyksenä niinkun kai aina. Olen erosta jo toipunut enkä haikaile takaisin tai mitään muutakaan mutta asioita näköjään edelleen käsittelen vielä vuosienkin jälkeen. Mietin sellaista että millaista olisikin ollut jäädä siihen avioliittoon jos ex-mieheni olisikin "valinnut" minut eikä sitä toista naista? Olisinko kuinka katkera tänä päivänä? Miten eläisin sen asian kanssa että luottamus olisi mennyt...epäilisinkö kaikkea koko ajan ja kyttäisin? Uskaltaisinko raivostua pettämisestä vai pelkäisinkö aina että se toinen sittenkin jättäisi minut? Millaista olisi elää kun ei voi luottaa? Tämä luottamuksen menettäminen ei ole päässyt nousemaan itselleni tapetille koska suurin trauma mikä erosta minulle jäi oli se hylkäämisen tunne. Onko kellään kertoa kokemuksia millaista on elää pettämisen jälkeen avioliitossa, kun luottamus on mennyt?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritettiin mekin miehen pettämisen jälkeen jatkaa yhdessä. Hän muutti toiselle paikkakunnallekin alkuun sen naisen vuoksi. Nainen oli perheellinen. Heidän yhteisestä elämästään ei kuitenkaan tullut mitään ja sitten minä hölmö otin sen mieheni takaisin. En ollut vielä käsitellyt tarpeeksi pettämisen merkitystä. Se uudelleen yhteen palaaminen oli todellakin vain yritys. Hän löysi jälleen uuden naisen ja kuvioihin tuli fyysinen pahoinpitely. Minäkin tajusin että jatkoa suhteellamme ei ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän