Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pyytää kaupassa väistämään muita

Vierailija
23.07.2024 |

Esim . katson tuotetta(5sec), viereen tulee tuntematon ja mies pyytää että vieras pääsee katsomaan tuotetta ja näin minun täytyy odottaa että saan sen.

Eilen käveltiin 2 kertaa vastaan tuli ihmisiä, oletti että hyppään puskaan heidän tieltä. Olin mennyt jo niin reunaan kun voi huomioidakseni muut. Tunki yllättäen eteeni tukkien oman tien ja antaen tilaa muille. 2 kertaa sama juttu.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kestokassit tuli myyntiin kassoilla, niin otin niitä pari. Mies siihen, että kannattaako niitä ostaa. Tottakai kannattaa.

Kerran mentiin eri kassoille. Olin pakannut tuotteen ja menin sinne kassalle auttamaan missä mies oli. Tyyppi ei ollut ostanut muovipusseja. Alkoi äkisemään, että hän luuli, että minulla olisi kasseja mukanani hänenkin ostoksille. Ei tsiisus sentään. Mikä äiti se minä olen huolehtimaan hänen ostoskasseja.

Nykyään en mene samaan aikaan kauppaan sen kanssa.

Vierailija
22/23 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minuakin vituttaa hyllyjen edessä haaveleivat ihmiset. Ota pari askelta taaksepäin ja jatka tuotteen ihmettelemistä. 

AP kuuluu niihin jotka on aina hyllyvälien tukkeena jättää kärrytkin poikittain ettei pääse kulkemaan edes ohitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes käytä kärryjä. Mies sen sijaan haluaa aina kärryt.