Flixbus. Kuinka pitkään istuisit bussissa?
Lähtisitkö Varsovaan tai Berliiniin bussilla? Matkan voi tietysti pilkkoa osiin ja jäädä välillä päiväksi tai pariksi tutustumaan matkalla oleviin kaupunkeihin.
Kommentit (9)
Vilnaan asti olen istunut bussissa Tallinnasta lähtien. Alkaa olla maksimi. Kesti muistaakseni 9 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Istuisin bussissa kolme tuntia. Sitten tulisi niin kova pissahätä, että olisi jäätävä pois. Bussin vessaan en mene. Kukapa menisi?
Monet menevät.
Olen mennyt Münchenistä Berliiniin. Olikohan 8 tuntia matkalla pituutta. Puolivälissä matkaa oli kaikille tauko.
Tulen katumaan aina, etten hypännyt Tallinnassa Kiovan-bussiin vuosia sitten. Hinnat olivat todella halpoja ja tietenkään ry ss än pa skat eivät olleet vielä hyökänneet sinne.
Olisin varmaan lähtenyt, jos minulla olisi ollut kaveri tai mieheni mukana, mutta yksin en sitten rohjennut. Nyt harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Istuisin bussissa kolme tuntia. Sitten tulisi niin kova pissahätä, että olisi jäätävä pois. Bussin vessaan en mene. Kukapa menisi?
Rakkovika on ikävä vaiva. Kolme tuntiako vaan kestät? Mahtaa sulla yöunet jäädä katkonaisiksi.
Onko kenelläkään varmaa tietoa, voiko ostaa lipun koko välille, ja sitten kuitenkin pysähtelee päiväksi tai pariksi välillä? Interrailin tapaan siis.
Uskon, että pitää ostaa lippu erikseen joka pätkälle, ja se tulee kalliimmaksi plus että täytyy suunnitella matka etukäteen tarkemmin.
Noilla pitkillä matkoilla on jalottelutaukoja. Minulle ei ole niin väliä bussi- tai junamatkan kestolla, matkailen silti vain maata pitkin.
Terkut Espanjasta
Kesäkuussa Flixbus busseilla Berliinistä-Prahaan (bussin vaihto Dresdenissä). Taisi olla vähän alle ja vähän yli 2h matkat.