Voiko naisten rakkauteen luottaa?
Jatkuvasti juttuja miten ovat rakastuneet toiseen eivätkä mahda rakkaudelleen mitään. Miten tämmöisiin tuuliviiriin voi luottaa?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mihin naisen rakkaudessa voi luottaa että kun mieheltä loppuu resurssit niin samaan aikaan naiselta loppuu rakkaus ja nainen rakastuu toiseen mieheen jolla on resursseja naisen tulattavaksi. Joka nainen käyttää miehiä taloudellisesti ja henkisesti hyväkseen ja jos ei siihen pysty niin nainen jättää
Mä rakastuin kyllä vielä köyhempään kuin se ex.
Sama se mistä ne muijat tykkää, mitä se kiinnostaa mua yhtään? Mitä merkitystä voiko luottaa tai ei? Muistaa vaan pitää rahansa ja omaisuutensa suojassa niin voi huoletta antaa kenkää jos ei ole luottamuksen arvoinen. Ihan turha tuollaisia etukäteen murehtii, aika näyttää ja jos ei toimi, niin läpsystä vaihto.
Vierailija kirjoitti:
Sama se mistä ne muijat tykkää, mitä se kiinnostaa mua yhtään? Mitä merkitystä voiko luottaa tai ei? Muistaa vaan pitää rahansa ja omaisuutensa suojassa niin voi huoletta antaa kenkää jos ei ole luottamuksen arvoinen. Ihan turha tuollaisia etukäteen murehtii, aika näyttää ja jos ei toimi, niin läpsystä vaihto.
Itseäni kiinnosti 15 vuotta, mutta ei enää. Voisin olla jonkun kanssa, mutta nautin enemmän yksin ja näin tämä tulee luultavasti jatkumaan hyvin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Joo joku ylilaudalta karannut inkelipoika vetäs herneen nenään ja vemppailee taas kännykkänsä VPN yhteyksiä. Oiskohan äiti huutanut taas kun ei tee elämällään mitään. Ei kantsi välittää.
Mä lähen kauppaan ja torikaljalle. Viimeinen lomapäivä. 😎 Nährään taas joskus! 😽
M30
Hae vaan Salesta ananaslonkerosi
Vierailija kirjoitti:
Joo joku ylilaudalta karannut inkelipoika vetäs herneen nenään ja vemppailee taas kännykkänsä VPN yhteyksiä. Oiskohan äiti huutanut taas kun ei tee elämällään mitään. Ei kantsi välittää.
Mä lähen kauppaan ja torikaljalle. Viimeinen lomapäivä. 😎 Nährään taas joskus! 😽
M30
Mitenkään erityisemmin henkilöitymääsi puuttumatta, mutta miten eksyit täysin aiheesta ja päädyit markkinoimaan itseäsi ja käänsit kaiken itseesi?
Kyllä joidenkin ihmisten rakkauteen voi luottaa <3 Kyllä sen huomaa ihmisestä kuka on aito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
Mitenkään erityisemmin henkilöitymääsi puuttumatta, mutta miten eksyit täysin aiheesta ja päädyit markkinoimaan itseäsi ja käänsit kaiken itseesi?
Jaa. Minusta kun taas näyttää siltä kuin nuo inkelipojat(tai poika) olisi lähteneet hyökkäykseen ja kääntäneet aiheen häneen. Kaikenlaista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mihin naisen rakkaudessa voi luottaa että kun mieheltä loppuu resurssit niin samaan aikaan naiselta loppuu rakkaus ja nainen rakastuu toiseen mieheen jolla on resursseja naisen tulattavaksi. Joka nainen käyttää miehiä taloudellisesti ja henkisesti hyväkseen ja jos ei siihen pysty niin nainen jättää
Ja sinä olet kaikki naiset kuin noin toteat että kun sinä et niin ei kukaan muukaan? Vai millä logiikalla otit tämän henkilökohtaisesti kun itse kuitenkin puhuin yleisellä tasolla?
Miten ap miehet poikkeaa tästä? Ovat pettämässä jotkut aika ajoin. Todella "hienoa", kun teit avauksen vain naisista, mutta todella outoa, että unohdit ne miehet tästä avauksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet kaikki naiset kuin noin toteat että kun sinä et niin ei kukaan muukaan? Vai millä logiikalla otit tämän henkilökohtaisesti kun itse kuitenkin puhuin yleisellä tasolla?
Oot pelletrolli. Ei hän tehnyt muuta kuin purki tuota alkuperäistä miehen tekemää yleistystä ja nyt sinä syytät häntä yleistyksestä ja "henkilökohtaisesti" ottamisesta.
Naiset menee ulkonäkö edelle. Aina ne etsii komeampaa miestä joten minä en luota naisiin enkä seurustele naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempieni avioliitto päättyi siihen, että isäni petti.
Veljeni on eronnut kaksi kertaa, molemmilla kerroilla, koska hän petti.
Sisareni erosi, koska miehensä petti.
Ystäväni erosi, koska miehensä petti ja löi.
Minä erosin, koska mieheni petti.
Tarkoittaako tämä sitä, että kaikki miehet pettävät? Ei.
Tarkoittaa että te kaikki olitte sen verran tasokkaita naisia, että saitte sitoutettua halutun miehen itsellenne joksikin aikaa. Aika hyvin.
Nobei tietenkään voikkaan. Tyhmäähän se olisi . Oma elämä pitää järjestää sen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
Huomatkaa minut mies. Kaikkien naisten sankari. Aka valkoinen ritari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen logiikalla..
Räiskyvä rakkaus kun riepottelee syyllistä etsitään usein muualta kuin peilistä. Munaton mies ei pysty ottamaan vastuuta ja kaataa huolensa muiden harteille. Luottamus särkyy kun on pakko olla epärehellinen vältellessä asioiden toistuvan ja kiertävän oravanpyörää alituisesti. Näin saadaan tilanne rauhoitettua - ainakin hetkeksi. Tyttöilloissa ja poikaporukoissa voidaan avautua parisuhteen tilasta avoimestikin vailla syyllisten etsintää vaikka sekin tilitys on melko puolueellista tavallisesti, totuus on yleensä molempien kertomien välimaastossa. Jos totuutta ei haluta kohdata ei se myöskään tule käsitellyksi.
Tein lapsia naisen kanssa. Hylkäsi MUT ja asetti lapset MUN edelle. Alkoi kiinnostaan muut naiset eikä ihme. Sitten otti eron, en ollut muka hyvä isä. WTF????????????????
Eiväthän naiset edes tiedä, mitä rakkaus on.
M30