Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko naisten rakkauteen luottaa?

Vierailija
23.07.2024 |

Jatkuvasti juttuja miten ovat rakastuneet toiseen eivätkä mahda rakkaudelleen mitään. Miten tämmöisiin tuuliviiriin voi luottaa?

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiseen pitäisi luottaa tai edes rakastaa kun ihan riittää että tiskaa,kokkaa, pesee pyykit ja antaa seksiä aina kun mies sitä haluaa? Miehet tuntuvat odottavan nyt ihan liikoja.

Vierailija
62/103 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että voi luottaa paremmin kuin miesten rakkauteen. 

Monet miehet rakastuvat vain naisen ulkonäköön, eivät naiseen itseensä. Miehen rakkaus on häilyväistä. 

Jatkuvaa sukupuolitusta. Mitäs jos kävisitte vaikka eroterapiassa tai jotain? Vois olla ihan kiva juttu. Ruokitte vain inkeleitä tuollaisilla jutuilla. 

M30

Onko sinun vaikea kohdata sitä, että sukupuolet ovat erilaisia? Hormonitoiminta ja sen perusteella kehon toiminta, käytös, vaistot, jne.

Ja sieltä jo suora hyökkäys omituisella psykopatologialla ja pseudobiologialla. Teit itsesi merkityksettömäksi aika äkkiä.

Yksilöiden hormonitoiminta ei määrittele ihmistä, eikä varsinkaan sukupuolta. Kannattaa hieman opiskella lisää sitä biologiaa kerran puhut asioista noin itsevarmasti. Kakkandeerusta. 

M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiseen pitäisi luottaa tai edes rakastaa kun ihan riittää että tiskaa,kokkaa, pesee pyykit ja antaa seksiä aina kun mies sitä haluaa? Miehet tuntuvat odottavan nyt ihan liikoja.

Toisille riittää tuo. Ehkä sinä et sitten kaipaa parisuhteelta enempää.

Vierailija
64/103 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen rakastanut 17 vuotta samaa miestä, mutta hän menetti kiinnostuksensa kun lihoin sairastumisen myötä. 

Tiesitkö, että omaa tasoaan alhaisempaa on mahdotonta rakastaa ilman ns säälefektiä? 17 vuotta miehesi jaksoi säälistä olla sinun kanssasi. Muistatko kun isäsi kertoi, että ei tiennyt yhtään ärsyttävämpää ihmistä maan päällä kuin äitisi.. ennenkuin sinä synnyit.

Tuliko hyvä mieli tästäkin sappinesteen oksentamisesta?

-eri

Sappineste. 🤣 Aika osuva. 5/5

Inkelit roskiin jos ei terapiaan suostu. 

M30

Mielistelevä miestyyppi ei oikein houkuta sillä ne tuntuvat aina jotenkin limaisilta jotka yrittävät luikerrella lipevästi kieroillen saamaan seksiä. 🤮

Vierailija
65/103 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen rakastanut 17 vuotta samaa miestä, mutta hän menetti kiinnostuksensa kun lihoin sairastumisen myötä. 

Tiesitkö, että omaa tasoaan alhaisempaa on mahdotonta rakastaa ilman ns säälefektiä? 17 vuotta miehesi jaksoi säälistä olla sinun kanssasi. Muistatko kun isäsi kertoi, että ei tiennyt yhtään ärsyttävämpää ihmistä maan päällä kuin äitisi.. ennenkuin sinä synnyit.

-eri

M30

Mielistelevä miestyyppi ei oikein houkuta sillä ne tuntuvat aina jotenkin limaisilta jotka yrittävät

Ylimiellyttäjissä on sadistisia misogyynejä.

Vierailija
66/103 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

M30

Mielistelevä miestyyppi ei oikein houkuta sillä ne tuntuvat aina jotenkin limaisilta jotka yrittävät

Anonyymiltä keskustelupalstalta? Älä nyt viitsi. Ihan järkeviä mielipiteitä M30 on tässä ketjussa esittänyt.

N54

Vierailija
67/103 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

M30

M30 täysin läpinäkyvä,sellainen mielistelijä ja vihjailija. Sellainen että heti huomaa, että toistelee vain jotain kliseitä, eikä tarkoita mitään oikeasti. Ja tämä näkyy melkein kaikessa toiminnassa.

Vierailija
68/103 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan täyspäinen nainen ei suostu esim. avoliittoon tai yhteishuoltajuuteen miehen kanssa, joka ei kompensoi naisen työtä perheen eteen ja vapauta tätä työorjuudesta. Tällaiset miehet voivat hakea palvelunsa itä-euroopasta ja maksaa jokaisesta seksistä, kohdusta, maitotipasta, lapsenhoitosekunnista, siivouksesta ja kosketuksesta rahalla

Amerikan "provider" malli, joka on suoraan ristiriidassa toisen sosiaalisen median muoti-ilmiön eli vahvan, itsenäisen ja toimeentulevan kanssa. Älykkäiden miesten taas kannattaa kiertää molemmat hörhöryhmät todella kaukaa.

Äärireunojen ihmiset eivät ole kenellekään normaalille sukupuolesta riippumatta hyväksi.

Mietin tätä hetken ja tulin tulokseen ettei tässä ole kyseessä äärireunoista, vaan lähinnä sosiaalisen median suorittamasta joukkokasvatuksesta ja ryhmäpaineesta. Odotusten asettaminen sosiaalisesta mediasta opittuihin Instagram raameihin. Tähän ei tarvitse olla erityisen oikealla tai vasemalla. Toisaalta Liberaali-Konservatiivi akselilla nämä voivat olla ne jo asteikon ulkopuolella asettuvat. Mutta joo samaa mieltä siitä, että ääri-ihmiset ovat taviksille haitallinen riesa, joilla on ikävä taipumus päätyä mukaan päivän politiikkaan tai ajoradalla istumaan.

Vierailija
69/103 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

M30

Mielistelevä miestyyppi ei oikein houkuta sillä ne

Limaisuus on hänelle jo niin luontaista, että käyttäytyy yhtä limaisesti kaikkialla. Mutta kai tuo sitten imartelee tuollaisia vanhempia rouvia.

N24

Vierailija
70/103 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

M30

Sori hanipöö, mutta mun ei ole koskaan tarvinnut pelata pelejä, luikerrella, tai kieroilla saadakseni seksiä. 😽

Olen muutenkin aika vahvasti demiseksuaalinen persoona ja tämä johtaa yleisimmin siihen, että ne on ne naiset jotka koittaa minua kikkailla. On se ihan hauskaakin joskus. Yhdessä sit naureskellaan ja saattaa saada varastettua pusun tai kaksi, mutta ne jotka eivät rukkasia kestä, saattavat haukkua homoksi, tai ruveta puhumaan paskoo kylillä. Semmosia ne naiset välillä on. Tunteisiin menee ja äiti ei opettanut käyttäytymään. 

M30

Vierailija
71/103 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Limaisuus on hänelle jo niin luontaista, että käyttäytyy yhtä limaisesti kaikkialla. Mutta kai tuo sitten imartelee tuollaisia vanhempia rouvia."

Mummotunnelissa ei päde normaali elämän säännöt.

Vierailija
72/103 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Taisin suututtaa inkeleitä ja ne, tai se alko esittää naista. 😂 Voi hitsin vitsi.

M30

Vierailija
73/103 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Taisin suututtaa inkeleitä ja ne, tai se alko esittää naista. 😂 Voi hitsin vitsi.

M30

M30 = M48n alter ego

Vierailija
74/103 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

M30 = M48n alter ego

Noup. Mun alterego on 16v jolla ei ole nivelrikkoa. 

M30

Vierailija
75/103 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on kuin pieru se tulee yllättäen sisältäpäin,sitä ei voi etukäteen nähdä, mutta kun se osuu kohdalle, sen takuulla huomaa.. 💩💘

Vierailija
76/103 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

M30 = M48n alter ego

Noup. Mun alterego on 16v jolla ei ole nivelrikkoa. 

M30

Vai 6 v pikkupoika henkisesti

Vierailija
77/103 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M30

Ihanasti osaat nostaa itseäsi muiden yläpuolelle. 💕 

Vierailija
78/103 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

M30

Mielistelevä miestyyppi ei oikein houkuta sillä ne

Nyt en ymmärrä. Luin koko langan ja kyllähän tuo naisten mielipiteitä ja näkemyksiä näyttäisi haastavan ihan mielellään. Mitä mielistelyä tuo on? 

Vierailija
79/103 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Ihanasti osaat nostaa itseäsi muiden yläpuolelle. 💕 

Työnään hänellä netissä trollaaminen

Vierailija
80/103 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mihin naisen rakkaudessa voi luottaa että kun mieheltä loppuu resurssit niin samaan aikaan naiselta loppuu rakkaus ja nainen rakastuu toiseen mieheen jolla on resursseja naisen tulattavaksi. Joka nainen käyttää miehiä taloudellisesti ja henkisesti hyväkseen ja jos ei siihen pysty niin nainen jättää