Voiko naisten rakkauteen luottaa?
Jatkuvasti juttuja miten ovat rakastuneet toiseen eivätkä mahda rakkaudelleen mitään. Miten tämmöisiin tuuliviiriin voi luottaa?
Kommentit (103)
Tietysti naisiin voi luottaa, tai ainakin minä voin, tosin harrastan naisia vain suoramaksulla etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tuon tunteen. Silloin kun eteeni tuli toista kertaa pettäjä, niin tuntui kuin pitäisi antaa kaikille naisille anteeksi ennen kuin pystyn jatkamaan. Kyllä tällaisista ajatusharhoista yli pääsee kun vain rohkeasti jatkaa vuorovaikuttamista ihmisten kanssa. Tällä palstallakin huomaa aika äkkiä kuinka epävakaita ja muuten kuspäisiä löytyy samalla mitalla miehistä, sekä naisista.
M30
Minä olin pitkässä parisuhteessa jossa miestä oli petetty aiemmassa suhteessa. Mies joko alitajuisesti tai tahallaan kosti tuota petosta minulle.
En hyväksy pettämistä missään muodossa, mutta välillä mietin millä tavalla mies oli aiemmassa suhteessaan käyttäytynyt vai voiko ihmisen luonne muuttua tapahtuneen seurauksena.
En voinut jäädä suhteeseen, mies oikeutti käytöstään järjettömyyksillä mutta ei kyen
Jep jotkut rakentavat olkiukkoja joilla sitten oikeuttavat väkivaltaisen käytöksensä lähisuhteissa ja somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää jännänaisista, ei ne edes huomaa meitä kilttejä naisia.
Jännämiehet tykkää jännänaisista, kiltit naiset tykkää jännämiehistä, kilteistä miehistä taas ei tykkää kukaan.
Te ette ole mitään kilttejä, vaan ilkeitä, katkeria panettelijoita!
Pahoittelen trollausta, saatana meni korvasta sisään ja tilaisuus teki, no mitä tilaisuus yleensä tekee... trollin 🤐
No ei kannata rakastua tuuliviiriin. On meissä naisissakin rauhallisia ja tasaisia yksilöitä, vaikka me ei sitten ollakaan yhtä jännittäviä ja kiinnostavia kuin ne petolliset tuuliviirit.
Kenenkään rakkauteen ei voi luottaa siinä mielessä, että olisi sataprosenttisen varma ettei se koskaan ja missään olosuhteissa lopu. Minä en usko siihen. Ihminen voi luvata ettei koskaan jätä, vaikka rakkauden tunne loppuisikin ja vaikka rakastuisi johonkin toiseen, mutta pystyykö lopulta siihen kun tosipaikka tulee? Jotkut pystyy, toiset ei. Aina ei ole yksiselitteistä, kumpi edes on se parempi vaihtoehto. Ja kuka edes haluaa, että kumppani roikkuu silkasta velvollisuudentunnosta suhteessa jossa rakkauden tunne on jo kuollut?
Minusta olennaista on luvata yrittää kaikkensa ja pitää suhteesta huolta, ja luvata olla rehellinen. Parisuhde ei ole vankila, lähteä saa koska tahansa, mutta selän takana ei tarvitse pelehtiä muiden kanssa.
Naisiin luottaminen on tuhonnut monen miehen elämän. En suosittele.
Naisiin ei voi pieni poikanen luottaa, ne suuren ikävän pieneen sydämeen tuottaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen rakastanut 17 vuotta samaa miestä, mutta hän menetti kiinnostuksensa kun lihoin sairastumisen myötä.
Tiesitkö, että omaa tasoaan alhaisempaa on mahdotonta rakastaa ilman ns säälefektiä? 17 vuotta miehesi jaksoi säälistä olla sinun kanssasi. Muistatko kun isäsi kertoi, että ei tiennyt yhtään ärsyttävämpää ihmistä maan päällä kuin äitisi.. ennenkuin sinä synnyit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen rakastanut 17 vuotta samaa miestä, mutta hän menetti kiinnostuksensa kun lihoin sairastumisen myötä.
Tiesitkö, että omaa tasoaan alhaisempaa on mahdotonta rakastaa ilman ns säälefektiä? 17 vuotta miehesi jaksoi säälistä olla sinun kanssasi. Muistatko kun isäsi kertoi, että ei tiennyt yhtään ärsyttävämpää ihmistä maan päällä kuin äitisi.. ennenkuin sinä synnyit.
Tsiisus...
Kyllä naisen rakkauteen voi luottaa jos rahaa ja pontenssia piisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko hyvä mieli tästäkin sappinesteen oksentamisesta?
-eri
Tämmöiseen tuuliviiriin tai tämmöisiin tuuliviireihin.
Trolli ansaitsee vain trollivastauksen.
Aika harva sellainen tunne, joka säilyy muuttumattomana läpi elämän. Ehkä joku perusonnellisuus maksimissaan. Eli jos nainen on rakkaudellinen, voit luottaa siihen että hän rakastaa kaikkea lähellään läpi elämänsä - pystytkö sinä pysymään hänen läheisyydessään läpi elämänsä on toinen juttu. Aika moni mies pahoinpitelee kumppaniaan ihan tiedostamattaankin
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään rakkauteen ei voi luottaa siinä mielessä, että olisi sataprosenttisen varma ettei se koskaan ja missään olosuhteissa lopu. Minä en usko siihen. Ihminen voi luvata ettei koskaan jätä, vaikka rakkauden tunne loppuisikin ja vaikka rakastuisi johonkin toiseen, mutta pystyykö lopulta siihen kun tosipaikka tulee? Jotkut pystyy, toiset ei. Aina ei ole yksiselitteistä, kumpi edes on se parempi vaihtoehto. Ja kuka edes haluaa, että kumppani roikkuu silkasta velvollisuudentunnosta suhteessa jossa rakkauden tunne on jo kuollut?
Minusta olennaista on luvata yrittää kaikkensa ja pitää suhteesta huolta, ja luvata olla rehellinen. Parisuhde ei ole vankila, lähteä saa koska tahansa, mutta selän takana ei tarvitse pelehtiä muiden kanssa.
Parisuhde voi olla vankila ihan jo taloudellisista syistä. Tällaista vankilaa esimerkiksi narskut koittavat rakentaa jopa tietoisesti. Muuten olen kyllä aikalailla samaa mieltä.
M30
Sanoisin, että voi luottaa paremmin kuin miesten rakkauteen.
Monet miehet rakastuvat vain naisen ulkonäköön, eivät naiseen itseensä. Miehen rakkaus on häilyväistä.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti naisiin voi luottaa, tai ainakin minä voin, tosin harrastan naisia vain suoramaksulla etukäteen.
Tässä on ihan hyvä lähtökohta: tuodaan odotukset ja vaatimukset sekä kompensaatio julkiseksi ja sovitaan yhteisistä pelisäännöistä. Suurimman osan miehistä vaatimukset ovat niin hirveitä tai kohtuuttomia, että niistä sopimisen sijaan he puhuvat jostain "joustavuudesta" ja "rakkaudesta", minkä nimissä kuvittelevat pystyvänsä vaatimaan kaiken
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko hyvä mieli tästäkin sappinesteen oksentamisesta?
-eri
Sappineste. 🤣 Aika osuva. 5/5
Inkelit roskiin jos ei terapiaan suostu.
M30
Ei.
Hanki kissa jos haluat kestävää rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva sellainen tunne, joka säilyy muuttumattomana läpi elämän. Ehkä joku perusonnellisuus maksimissaan. Eli jos nainen on rakkaudellinen, voit luottaa siihen että hän rakastaa kaikkea lähellään läpi elämänsä - pystytkö sinä pysymään hänen läheisyydessään läpi elämänsä on toinen juttu. Aika moni mies pahoinpitelee kumppaniaan ihan tiedostamattaankin
Aika moni nainen pahoinpitelee miestään tiedostamattaankin.
Kannattaa ihan oikeasti miettiä omaa asennetta jos tekee mieli jatkuvalla syötöllä sukupuolittaa omia tarinoitaan, kertomuksiaan ja näkemyksiään. Kipeetä touhua.
M30