Tein äsken aloituksen siitä, että miehen ei ole vaikeaa löytää seuraa. Se poistettiin minuuteissa.
Oman kokemukseni mukaan se ei pidä paikkansa, että naisille kelpaisi vain miesmalli. Minulle on ainakin seuraa riittänyt, vaikka olen ihan tavallisen näköinen.
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vika. Vanhemmat naiset ovat sulaa vahaa ja silmät tuikkivat mutta omanikäiset kohtelevat kuin paskaa.
Vanhempana naisena väitän että kyse on siitä että vanhempi nainen ei pelkää että olet iskemässä tai odotat häneltä jotain. Nuorempi mies on turvallisempaa juttuseuraa. Ne samat vanhemmat naiset eivät välttämättä ole lainkaan samanlaisia itsensä ikäisten miesten kanssa.
Naiset oppii jo varhain että miehelle ei saa näyttää minkäänlaista vihreää valoa ellei sitten halua lähestymistä.
Pieni virhe logiikassa. Se hyvä, luotettava, kunnollinen (kilttikin) mies uskoo tuon ja jättää naisen rauhaan. Se tyhmä, osaamaton, mitään mistään tietämätön juntti ei ymmärrä vinkkiä ja jatkaa piirittämistä. Tekee kaikkensa saadakseen "uuden valloituksen" tms. Samalla saattaakin sitten mennä pahasti yli. Ja sit ollaankin iltapäivälehden sivuilla (tai vauvalla) ulisemassa kuinka "kaikki miehet sitä ja tätä". Mutta hei, ainakin pääsit siitä hyvästä miehestä eroon! Onnittelut! Siis sille miehelle. Vältti kaiken ton typerän sekoilun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vika. Vanhemmat naiset ovat sulaa vahaa ja silmät tuikkivat mutta omanikäiset kohtelevat kuin paskaa.
Kyllä mä sinuna vähän miettisin omaa käytöstä jos asia näin on. Vanhemmille naisille voi heittää ihan erilaista juttua kuin nuoremmille. Vanhemmilla naisilla on sen verran jo kilometrejä takana, että tietävät kaikki metkut ja myös sen, että tekee sun munistas rusetin pääs päälle jos vähäkin ylität rajan. Nuoret naiset on varovaisempia ja hyvä niin.
Ei naiset ole sen kummoisempia kuin miehetkään. Kunnioitus ja luottamus täytyy ansaita ennen kuin toinen alkaa laskemaan suojamuurejaan.
Se kunnioitus ja luottamus pitäisi löytyä myös sieltä toiselta puolelta. Ei vaan tahdo löytyä. Mistä mahtaa johtua?
Ei se
Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä sinutkin ja yhteisösi livenä. Missään muualla en nimittäin ole kohdannut sitä, ettei edes hyviä Huomenia toivoteta, kuin mieheni entisessä työpaikassa insinööritoimistossa, jossa siis 98% miehiä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole itsellenikään koskaan ollut mitään vaikeuksia saada naisseuraa. Ja minä on vielä lyhyt mies, vain 172 cm.
Hirveästi tämä on myös aina itsestä kiinni. Miten käyttäydyt, kuunteletko toista ja millainen luonne olet? Kun naiset huomio tasavertaisena ihmisenä, niin mitään ongelmia ei ole ollut.
Frendi 168 pitkä. Hän aina sanoo vinkujille ettei naisten saaminen ole avaruustiedettä. Ole oma ittes, älä valehtele, kuuntele ja ole kiinnostunut mitä se toinen viestittää. Ole siisti, pese hampaat ja pukeudu järkevästi. Ei tartte olle merkkikamaa kunhan olet järkevännäköinen jne. Aja lärvis, jos parta ei kasva ja naamassa on vaan se 9 karvaa. Käy parturissa jos hiukset kasvaa ja jos ei kasva, niin vedä kaikki veks ihan reilusti vaan ja jos olet rillipää, niin osta vähän siistimmät lasit.. Mutta
Se on just näin. Ei ole sen vaikeampaa kuin se että olet ihminen ihmiselle.
Tosin, ton maksamisen kanssa on vähän niin ja näin. Oma tytär kavereineen on ainakin pirun tarkkoja siitä, että kukaan ei maksele yhtään mitään ennen kuin on paremmin tutustuttu. On kuulemma omatkin rahat ja drinkillä ei osteta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempana naisena väitän että kyse on siitä että vanhempi nainen ei pelkää että olet iskemässä tai odotat häneltä jotain. Nuorempi mies on turvallisempaa juttuseuraa. Ne samat vanhemmat naiset eivät välttämättä ole lainkaan samanlaisia itsensä ikäisten miesten kanssa.
Naiset oppii jo varhain että miehelle ei saa näyttää minkäänlaista vihreää valoa ellei sitten halua lähestymistä.
Pieni virhe logiikassa. Se hyvä, luotettava, kunnollinen (kilttikin) mies uskoo tuon ja jättää naisen rauhaan. Se tyhmä, osaamaton, mitään mistään tietämätön juntti ei ymmärrä vinkkiä ja jatkaa piirittämistä. Tekee kaikkensa saadakseen "uuden valloituksen" tms. Sa
Itselläni ei ole mitään tarvetta ulista missään, mulla on todella hyvä mies. Kunhan yritin tarjota selityksen tälle käyttäytymiselle. Itsekin olen ollut aina ikäisekseni näyttävä nainen. Mua on lähestytty monin tavoin. Vaikka olen jo vanhempi, edelleen huomaan itsessäni että en halua näyttää mitään vihreää valoa itseni ikäisille. En mitään signaalia että lähestyminen voisi olla toivottua. Siis puhutaan vieraista ihmisistä. Kollegoille toki olen ystävällinen, mun alalla ei ole tapana lähestyä työkavereita niin se on turvallista. Poikkeuksena myös ne tapaukset kun tiedän varmaksi että se vieras mies on varattu.
Ja siis mikä vika lähestymisissä, kysytte? Pakkien antaminen on aina ikävää. Vaikka sen yrittää tehdä kuinka ystävällisesti, silti se on ikävää. Mieluummin vältän niitä tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni virhe logiikassa. Se hyvä, luotettava, kunnollinen (kilttikin) mies uskoo tuon ja jättää naisen rauhaan. Se tyhmä, osaamaton, mitään mistään tietämätön juntti ei ymmärrä vinkkiä ja jatkaa piirittämistä. Tekee kaikkensa saadakseen "uuden valloituksen" tms. Sa
Mitäpä luulet, kuinka paljon vaikuttaa yhtään mitenkään se mitä nainen sanoo ja kenelle jos on tollasesta hullusta kyse? Ja on sillä hyvälläkin miehellä joku ongelma jos ottaa siitä nokkiinsa, ettei seura kiinnosta. Normaalisti sitä vaan jatkais sopivamman seuran ettimistä asiaa sen enempää itkemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni virhe logiikassa. Se hyvä, luotettava, kunnollinen (kilttikin) mies uskoo tuon ja jättää naisen rauhaan. Se tyhmä, osaamaton, mitään mistään tietämätön juntti ei ymmärrä vinkkiä ja jatkaa piirittämistä. Tek
Itkemättä? Te ette kestäisi itkemättä sitä lämmintä sosiaaliasta vuorovaikutusta mitä miehenä saan osakseni naisilta! Minä jätän naiset rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä sinuna vähän miettisin omaa käytöstä jos asia näin on. Vanhemmille naisille voi heittää ihan erilaista juttua kuin nuoremmille. Vanhemmilla naisilla on sen verran jo kilometrejä takana, että tietävät kaikki metkut ja myös sen, että tekee sun munistas rusetin pääs päälle jos vähäkin ylität rajan. Nuoret naiset on varovaisempia ja hyvä niin.
Ei naiset ole sen kummoisempia kuin miehetkään. Kunnioitus ja luottamus täytyy ansaita ennen kuin toinen alkaa laskemaan suojamuurejaan.
Se kunnioitus ja luottamus pitäisi löytyä myös sieltä toiselta puolelta. Ei vaan t
Olen töissä naisomisteisessa, naisjohtoisessa ja naisvaltaisessa työpaikassa. Suuri osa henkilöstöä on iäkkäämpää ja heidän kanssaan yhteistyö on luontevaa ja mutkatonta.. mutta nämä nuoret.
Sanotaanko että ymmärrän vallan hyvin miksi joku inceli haluasi murskata nuoren naisen luita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kunnioitus ja luottamus pitäisi
Suollat tuollaista tekstiä ja ihmettelet, kun nuoret naiset eivät halua olla kanssasi tekemisissä. Eiköhän tuo creepy-vaikutelma näy sinusta hyvin vahvasti ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kunnioitus ja luottamus pitäisi
Varmasti ymmärrät. Kyllä hullu hullun tuntee. Sitä vaan ihmettelen, että kova on pojalla kuitenkin tarve tulla nähdyksi ja kuulluksi, kun koko ajan härkkii reaktioita sekopäisemmillä jutuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en aloittanut vihanpitoa! En ole tehnyt, sanonut enkä edes ajatellut mitään mikä oikeuttaisi sen ylenkatsovan halveksunnan mitä nuoret naiset, kollegat, meihin miehiin kohdistavat!
Tämä ei ole reilua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset ole sen kummoisempia kuin miehetkään. Kunnioitus ja luottamus täytyy ansaita ennen
Jos työyhteisössä on ongelmaa, siitä täytyy joko
a) mennä puhumaan suoraan sen ihmisen kanssa TAI
b) keskustella asiasta HR:n tai esihenkilön kanssa
Näin normaalit ihmiset toimivat, eikä niin, että tullaan valittamaan av:lle.
En ole incel siinä mielessä, että saisin kyllä seksiä, mutta minusta kiinnostuneet naiset eivät ole minusta viehättäviä. He ovat yleensä painavampia, vanhempia ja hyvin usein myös kouluttamattomia, työttömiä tai matalapalkka-alalla. Tyypillisesti heillä on myös lapsia ja/tai runsaasti tatuointeja. Myös runsas päihteiden (seka)käyttö on yleistä. Minä en ole mitään näistä. He etsivät minusta ilmeisesti jotain empaattista pelastajaa.
Oman viiteryhmäni naisilta saan joko ylenkatsetta tai kaverikorttia. En ole tarpeeksi säröinen ja/tai suulas.
Olenko kuitenkin kohtuullisen suosittuna oikeutettu haukkumaan, panettelemaan ja ivaamaan noita minusta kiinnostuneita naisia? Vai onko se eri asia toisinpäin? Luulen, että ylle kirjoittaneet palstamummot on juuri oikea kohderyhmä vastaamaan tähän kysymykseen. Haluatteko teitä kohdeltavan kuten te kohtelette muita?
"Itkemättä? Te ette kestäisi itkemättä sitä lämmintä sosiaaliasta vuorovaikutusta mitä miehenä saan osakseni naisilta! Minä jätän naiset rauhaan."
No miksi olet tekemisissä tuollaisten jännisnaisten kanssa. Valitse parempia naisia vuorovaikutuksen osapuoliksi. Näin naisillekin aina sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
"Itkemättä? Te ette kestäisi itkemättä sitä lämmintä sosiaaliasta vuorovaikutusta mitä miehenä saan osakseni naisilta! Minä jätän naiset rauhaan."
No miksi olet tekemisissä tuollaisten jännisnaisten kanssa. Valitse parempia naisia vuorovaikutuksen osapuoliksi. Näin naisillekin aina sanotaan.
Yhteinen työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
En ole incel siinä mielessä, että saisin kyllä seksiä, mutta minusta kiinnostuneet naiset eivät ole minusta viehättäviä. He ovat yleensä painavampia, vanhempia ja hyvin usein myös kouluttamattomia, työttömiä tai matalapalkka-alalla. Tyypillisesti heillä on myös lapsia ja/tai runsaasti tatuointeja. Myös runsas päihteiden (seka)käyttö on yleistä. Minä en ole mitään näistä. He etsivät minusta ilmeisesti jotain empaattista pelastajaa.
Oman viiteryhmäni naisilta saan joko ylenkatsetta tai kaverikorttia. En ole tarpeeksi säröinen ja/tai suulas.
Olenko kuitenkin kohtuullisen suosittuna oikeutettu haukkumaan, panettelemaan ja ivaamaan noita minusta kiinnostuneita naisia? Vai onko se eri asia toisinpäin? Luulen, että ylle kirjoittaneet palstamummot on juuri oikea kohderyhmä vastaamaan tähän kysymykseen. Haluatteko teitä kohdeltavan kuten te kohtelette muita?
Lol, edelliset viestit menivät jo niin överiksi, ettei ketään kiinnostanut keskutella, joten nyt sitten yritetään provota vähän maltillisemmin muka eri henkilönä :D
Inkkeli mikä inkkeli h u o r a a m a s s a mammoilta huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lo
Feministisaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lo
Nauroin aivan samaa. Voi näitä naisen huomiota janoavia ikuisia kiukkukakaroita :D
No, tässä on vielä pitkä ilta inkkeleillä huomiohuorata mammoille ja huomenna uusi päivä alkaa taas tuttuun tapaan klo 7.00.
Jahas feministiseparatistit saapuivat paikalle sotkemaan ja saivat ansaitsemansa vastareaktion. Onko nyt hyvä mieli?
Oletpas kovin pessimistinen;) No, siinäpä olet, frendillä on kuitenkin treffit tulossa, sulla ei.
-eri