Tein äsken aloituksen siitä, että miehen ei ole vaikeaa löytää seuraa. Se poistettiin minuuteissa.
Oman kokemukseni mukaan se ei pidä paikkansa, että naisille kelpaisi vain miesmalli. Minulle on ainakin seuraa riittänyt, vaikka olen ihan tavallisen näköinen.
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti edes tuntee näitä inkkelien keksimiä chadeja? Eiköhän jokaisen piireistä löydy ihan vaan tavallisia miehiä ja heistä suurin osa parisuhteissa.
Hauskinta noissa chad-jutuissa on se, että niissä kuvaillaan miesten unelmamiestä, ja sitten projisoidaan se myös naisten unelmamieheksi ja uhriudutaan siitä ettei riitä itse itselleen. Kuinka monessa romanttisessa komediassa tai muussa naisille suunnatussa kuvastossa unelmamies on "Chad"? Ei yhdessäkään, mutta Tom of Finlandin teoksissa näkyy chadeja vilisevän.
On näitä 50 harmaan sävyjä sankareita jotka kiinnostuvat ihan tavallisesta vosusta, tai sitten muista alemman tason naisista (Pretty woman: Edward, a rich entrepreneur, hires Vivian, a p...). Bridget Jones, melko tavis nainen joka rakastuu
Ja aborttikiellon myötä tilanne tulee "pahenemaan", kun jopa yhden yön suhteisiin on naisen otettava mies joka kykenee elättämään jälkeläisen mahdollisen vahingon sattuessa, sillä vaihtoehtoja ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole itsellenikään koskaan ollut mitään vaikeuksia saada naisseuraa. Ja minä on vielä lyhyt mies, vain 172 cm.
Hirveästi tämä on myös aina itsestä kiinni. Miten käyttäydyt, kuunteletko toista ja millainen luonne olet? Kun naiset huomio tasavertaisena ihmisenä, niin mitään ongelmia ei ole ollut.
Minä saan lähinnä myötähäpeää, pelokkaita katseita tai kummastelua. Aivan sama, miten asiaa lähestyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole itsellenikään koskaan ollut mitään vaikeuksia saada naisseuraa. Ja minä on vielä lyhyt mies, vain 172 cm.
Hirveästi tämä on myös aina itsestä kiinni. Miten käyttäydyt, kuunteletko toista ja millainen luonne olet? Kun naiset huomio tasavertaisena ihmisenä, niin mitään ongelmia ei ole ollut.
Minä saan lähinnä myötähäpeää, pelokkaita katseita tai kummastelua. Aivan sama, miten asiaa lähestyn.
Opiskeletko tai käytkö töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä vaan en ymmärrä miksi nämä pojat menevät kaiken maailma tindereihin ja kiukustuvat, kun sieltä ei löydä seuraa. Omat lapset tuntuivat selaavan tinderiä ihan vaan nauraakseen niille profiileille. Kumppanit löytyivät sitten ihan oikeiden ihmisten ilmoilta. Niin tytär kuin poikakin.
Kymmenen vuotta ilman seksiä ja saattaa naurattaa vähemmän. 19v natiainen ei ole kerennyt kärsiä yksinäisyydestä kovin kauaa ja saattaa vielä kuvitella olevansa joku naistenmies, kun naiset harrastusporukoissa eivät sylje naamalle. Viimeistään toisella kierroksella tavismiehelle totuus lävähtää päin pläsiä, jos se opiskeluaikana kylkeen kiinni puristettu muikkeli lähtee.
Kuule, se opiskeluaikojen tyttö lähti jo aikaa sitten ja se oli pojalle pieni maailman loppu. Seuraa ei ollut vaikea löytää ja tuskin on elänyt kymmentä vuotta ilman seksiä kun vaimonsa on taas paksuna. Ihan tavallinen mies tuli pojasta. Ja jos tulee ihan tavalliseen isäänsä, ei tarvitse elää sitä kymmentä vuotta ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Koskaan ole ollut ongelmaa löytää seuraa, vaikka ihan tavis olenkin.
Oletko oikeasti? Tavis varmasti mutta jollain tavalla sinä erotut muista miehistä. Joku joka saa naiset kiinnostumaan juuri sinusta eikä esimerkiksi viereisestä miehestä.
No kyllä siitä viereistäkin miehestä kiinnostuttiin, mutta ei se omaa naisten saantia estänyt. Vai onko tässä joku pointti, että yhden pitäis saada kaikki?
"Jussi Halla-Aho sanoi jostain muusta asiasta viisaasti; voimme naureskella asialle, mutta se ei poista sitä.
Jos tutkijan mielestä on hauskaa käyttää tuollaista vertausta, niin nauretaan sitten röhönaurut, mutta se ei poista itse ilmiötä. Naisille ja chadeille ON seksibuffetti ja iso osa miehistä on näkymättömiä. Asiasta on runsaasti videoita YouTubessa sekä ihmisten kertomuksia. Yliopistot tekevät oikeaakin tutkimusta, mutta sosiaalitieteissä astui 2. maailmansodan jälkeen voimaan tietynlainen ideologia, joka positioi ihmiset hyviksiin ja pahiksiin syntymäominaisuuksien perusteella ja tähän tämä näkymättömille miehille naureskelu perustuu."
Vaikka Halla-ahon mieluiten näkisinkin jauhettavan bitumin sekaan tienrakennusmateriaaliksi, on hän harvinaisen oikeassa tuossa. Ja ne naureskelijat on aina niitä komeita/kauniita, atleettisia tapauksia. Ne vähemmän edustavat sitten liittyvät hyeenakerhoon mukaan ulvomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Koskaan ole ollut ongelmaa löytää seuraa, vaikka ihan tavis olenkin.
Oletko oikeasti? Tavis varmasti mutta jollain tavalla sinä erotut muista miehistä. Joku joka saa naiset kiinnostumaan juuri sinusta eikä esimerkiksi viereisestä miehestä.
No kyllä siitä viereistäkin miehestä kiinnostuttiin, mutta ei se omaa naisten saantia estänyt. Vai onko tässä joku pointti, että yhden pitäis saada kaikki?
Tämä on juuri se pointti, mitä näissä inkkelikeskusteluissa on. Kaikki inkkelit haluaisivat olla niitä chadeja, niitä miesmalleja. Ja haluavat saada vain kauniita naismalleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nämä ihmettelijät koskaan ymmärrä sitä, että kaikki naiset eivät kiinnostu samoista, samannäköisistä tai edes etäisesti toisiaan muistuttavista miehistä. Esimerkiksi ystäväporukkani ja minä olemme pyörineet samoissa piireissä jo varhaisteineistä alkaen. Eipä ole IKINÄ käynyt niin, että olisimme olleet ihastuneita samoihin poikiin/miehiin. Niinpä meillä on nytkin aivan erilaiset aviomiehet. Jostain syystä tämä ei vaan mene näiden 10 prosentin top miehistä jauhavien miesten kaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri se pointti, mitä näissä inkkelikeskusteluissa on. Kaikki inkkelit haluaisivat olla niitä chadeja, niitä miesmalleja. Ja haluavat saada vain kauniita naismalleja.
Mitä täällä sitten vänkätään jostain tavallisista miehistä, jos homma koskee malleja? Mallit on jossain siellä mallien maailmassa ja me tavalliset täällä muiden tavallisten joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä sitten vänkätään jostain t
Inkkelien mielestä kaikki miehet, joilla on nainen, ovat miesmalleja. Jollain lailla imartelevaa, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nämä ihmettelijät koskaan ymmärrä sitä, että kaikki naiset eivät kiinnostu samoista, samannäköisistä tai edes etäisesti toisiaan muistuttavista miehistä. Esimerkiksi ystäväporukkani ja minä olemme pyörineet samoissa piireissä jo varhaisteineistä alkaen. Eipä ole IKINÄ käynyt niin, että
Arvaa kuinka monta kertaa olen kuullut vaimoni suusta "mä en ymmärrä mitä se siinä miehessä näkee", kun puhutaan jostain tuttavan parisuhteesta. Ja varmaan moni tuttunsa ihmettelee meistä ihan samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä sitten vänkätään jostain t
No koska nämä inkkelit eivät ole itse edes niitä tavallisia, vaan kotonamöllöttäjiä syrjäytyneitä mt-ongelmaisia. Ja sitä kautta tulee viha ylipäätään naisia kohtaan (ja vielä erityisesti ylipainoisia ja yli 30v), koska inkkelit eivät ole saaneet kokea koskaan sitä, että joku on saanut teininä panna. Ja sitä kautta tulee viha myös viha miehiä kohtaan, juuri niitä chadeja kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ja useimmille kavereilleni on ollut helppoa, mutta ei se kaikille ole. Eikä siitä pidä pilkata, jos on esim. ujo, niin kuin eräs ystäväni.
Nämä netissä riehuvat tyypit sitten erikseen, he ovat ansainneet kaiken pilkan ja vittuilun.
Ei kukaan ujoja tai omasta käytöksestä riippumattomista syistä yksin olevia pilkkaakaan. Ja ihan samalla tavalla sen ujon naisenkin on löytää seuraa.
Ujoa usein aletaan haukkua miksi milloinkin. Ei varsinaisesti helpota asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä vaan en ymmärrä miksi nämä pojat menevät kaiken maailma tindereihin ja kiukustuvat, kun sieltä ei löydä seuraa. Omat lapset tuntuivat selaavan tinderiä ihan vaan nauraakseen niille profiileille. Kumppanit löytyivät sitten ihan oikeiden ihmisten ilmoilta. Niin tytär kuin poikakin.
Olisiko siksi, että vastaus aina on luokkaa "mee tinderiin, jos ei löydy"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakityö.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakityö.
Sama
Ok. Ja luonnollisesti sulla on töissä vain ja ainoastaan miehiä, kun et kerran naisten kanssa edes pysty tekemään töitä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inkkelien mielestä kaikki miehet, joilla on nainen, ovat miesmalleja. Jollain lailla imartelevaa, eikö?
Kävin sanoos vaimolle, että tietääkö olevansa naimisissa miesmallin kanssa. Sano vaan, että voisin näyttää mallia kuinka käydään kaatamassa lasi valkoviiniä ja tuodaan se vaimolle. Ei selkeesti ymmärrä millasen saaliin on saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakityö.
Sama
Ok. Ja luonnollisesti sulla on töissä vain ja ainoastaan miehiä, kun et kerran naisten kanssa edes pysty tekemään töitä yhdessä.
Pääasiassa naisia. Tosin vain ne omanikäiset (eli teoriassa sopivat) ovat niitä, jotka minua kavahtavat. Vanhempien kanssa tulen paremmin toimeen. En muuten ole ap. Ja oma asenteesi lähinnä paljastaa oman tietämättömyytesi koko asiasta. Ei millään pahalla, mutta suutu niin paljon kuin haluat. Nolaat vain itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko siksi, että vastaus aina on luokkaa "mee tinderiin, jos ei löydy"?
Ei sinne kannata mennä, vaan sinne missä on oikeita ihmisiä.
Olisipa tuo totta...😢