Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein äsken aloituksen siitä, että miehen ei ole vaikeaa löytää seuraa. Se poistettiin minuuteissa.

Vierailija
23.07.2024 |

Oman kokemukseni mukaan se ei pidä paikkansa, että naisille kelpaisi vain miesmalli. Minulle on ainakin seuraa riittänyt, vaikka olen ihan tavallisen näköinen.

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele.

Vierailija
2/120 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan naisiin ei kohdistu väkivaltaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele.

?

Mä ottaisin mieluummin ihan taviksen kuun jonkun miesmallin.

Vierailija
4/120 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Koskaan ole ollut ongelmaa löytää seuraa, vaikka ihan tavis olenkin.

Vierailija
5/120 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilastot eivät tue tätä kokemusta. Tilastot sen sijaan tukevat aloittajan kokemusta, sillä n. 80 % pariutumisikäisistä miehistä elää parisuhteessa.

Vierailija
6/120 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pitänyt poistaa se aloitus vielä nopeammin.

Vierailija
7/120 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa on se harha, että inceliulisija ei ole "tavallinen" tai "tavallisennäköinen" vaikka itse niin kuvittelisi.

Vierailija
8/120 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eilen seksiä vaimoltani :) mahtaa valittajia harmittaa.

Vierailija
9/120 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskustelussa on se harha, että inceliulisija ei ole "tavallinen" tai "tavallisennäköinen" vaikka itse niin kuvittelisi.

Aika kuvaavaa, että ongelmistaan valittavaa miestä halvennetaan haukkumasanoja käyttäen. Hyökätään siis suoraan henkilöön ja dehumanosoidaan.  

Vierailija
10/120 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain eilen seksiä vaimoltani :) mahtaa valittajia harmittaa.

Mutta saiko vaimo seksiä sinulta?

Vierailija
11/120 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollisesti hän voi olla minkä näköinen vaan. Kun ei mikään oikeastaan ole kuten incelulisija yrittää vuodesta ja päivästä toiseen vakuuttaa. 

Itsevarma, älykäs, osaava ja toimekas mies on kaikkialla arvostettu.

Vierailija
12/120 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastot eivät tue tätä kokemusta. Tilastot sen sijaan tukevat aloittajan kokemusta, sillä n. 80 % pariutumisikäisistä miehistä elää parisuhteessa.

Aloittaja kirjoitti aiemmin Tinderistä. Laitapa näkyviin tilastot Tinderistä. 

Vierailija
13/120 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kuvaavaa, että ongelmistaan valittavaa miestä halvennetaan haukkumasanoja käyttäen. Hyökätään siis suoraan henkilöön ja dehumanosoidaan.  

No eihän ne inkkelit omista ongelmistaan valita, vaan suoltavat naisiin kohdistuvaa vihaansa ja jokainen sitten rivien välistä yrittää päätellä näitä ongelmia. Ja mielenterveyshän se suurin ongelma aina tuppaa olemaan.

Vierailija
14/120 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän ne inkkelit omista ongelmistaan valita, vaan suoltavat naisiin kohdistuvaa vihaansa ja jokainen sitten rivien välistä yrittää päätellä näitä ongelmia. Ja mielenterveyshän se suurin ongelma aina tuppaa olemaan.

Taaskaan mitään inkkeleitä ei näy missään, mutta silti sinä uliset heistä suu vaahdoten. 

Vierailija
15/120 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti aiemmin Tinderistä. Laitapa näkyviin tilastot Tinderistä. 

Ei vissiin kannattais poistaa keskusteluita jos niistä kuitenkin haluaa keskustella.

Vierailija
16/120 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole itsellenikään koskaan ollut mitään vaikeuksia saada naisseuraa. Ja minä on vielä lyhyt mies, vain 172 cm. 

Hirveästi tämä on myös aina itsestä kiinni. Miten käyttäydyt, kuunteletko toista ja millainen luonne olet? Kun naiset huomio tasavertaisena ihmisenä, niin mitään ongelmia ei ole ollut. 

Vierailija
17/120 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole itsellenikään koskaan ollut mitään vaikeuksia saada naisseuraa. Ja minä on vielä lyhyt mies, vain 172 cm. 

Hirveästi tämä on myös aina itsestä kiinni. Miten käyttäydyt, kuunteletko toista ja millainen luonne olet? Kun naiset huomio tasavertaisena ihmisenä, niin mitään ongelmia ei ole ollut. 

Naisena voin sanoa, että täysjärkiselle ja parisuhdekelpoiselle miehelle löytyy kyllä aina ottaja. 

Vierailija
18/120 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmalleja taitaa olla aika paljon kun 50 % naisista menee naimisiin ihan (tavis)miehen kanssa.

Vierailija
19/120 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuck em, leave em.

Vierailija
20/120 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana sitä ajatteli, että on tyyliin ainoa joka ei oo koskaan saanut seksiä. Nyt vanhempana ja kokeneempana on tajunnut, että ei ne panoillaan rehvastelleet jätkätkään kyllä koskaan ollet seksiä tytön kanssa harrastaneet. 

Silloin sitä vaan usko ihan kaiken omaa kokemattomuuttaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi