Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani ei pussaa..

Vierailija
23.07.2024 |

Kumppani ei pussaa tai kosketa ilman aloitettani. Saattaa jopa ärähtää jos teen aloitetta tai tivata mitä oikein kosken häntä. Satunnaisesti sanoo rakastavan. Avioliitossa ollaan. Itken kun yksipuoliset aloitteenikin tulevat toistuvasti torjutuksi. Riitoja ei, mikä siis syy? Vertaiskokemuksia/ asiallisia neuvoja? 

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi päivääkää tuollaisessa suhteessa

Millainen kumppanin sitten tulisi olla? Joku niskaan läähättävä per verssi? 

Vierailija
42/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään kun syntyvyys laskussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paneeko kuitenkin joka yö?

Ei. Torjuu yrityksiäni. Hyvä jos kerran viikossa suostuu ja silloinkin makaa paikallaan ja teen kaiken

-ap

Jos kumppanisi on mies niin miehelläsi on joku toinen tai on sairastunut aidsiin. Jos kumppanisi on nainen niin inhoaa yli kaiken suutelemista ylipäätänsä.

Vierailija
44/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso pussaa, halaa, silittää, sanoo kauniita asioita, kertoo että rakastaa. Koko ajan. Seksiä ei kuitenkaan hänkään halua mistä taas itse kärsin jonkun verran. Olenko kohtuuton? Olen toki onnellinen siitä että meillä on paljon läheisyyttä muuten mutta onko väärin toivoa että meillä olisi myös seksiä? 

Vierailija
45/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paneeko kuitenkin joka yö?

Ei. Torjuu yrityksiäni. Hyvä jos kerran viikossa suostuu ja silloinkin makaa paikallaan ja teen kaiken

-ap

Jos kumppanisi on mies niin miehelläsi on joku toinen tai on sairastunut aidsiin. Jos kumppanisi on nainen niin inhoaa yli kaiken suutelemista ylipäätänsä.

Tuskin pettää oli kommentoitu jo

Ja tuskin kuolemansairas

Vierailija
46/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puoliso pussaa, halaa, silittää, sanoo kauniita asioita, kertoo että rakastaa. Koko ajan. Seksiä ei kuitenkaan hänkään halua mistä taas itse kärsin jonkun verran. Olenko kohtuuton? Olen toki onnellinen siitä että meillä on paljon läheisyyttä muuten mutta onko väärin toivoa että meillä olisi myös seksiä? 

Hyvä että kosketustakin molemminpuolin

Vierailija
47/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti henkesi haisee. Se oli syy miksi itse en pystynyt pussailemaan aikoinaan kumppanini kanssa, mutta todella vaikea myös sanoa suoraan toiselle, että suusi haisee kamalalta 

Vierailija
48/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että kosketustakin molemminpuolin

Kaikkea on molemmin puolin. Enpä tajunnut itsestäänselvää asiaa mainita. 

Vierailija
49/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti henkesi haisee. Se oli syy miksi itse en pystynyt pussailemaan aikoinaan kumppanini kanssa, mutta todella vaikea myös sanoa suoraan toiselle, että suusi haisee kamalalta 

Ei selvennä miksi muu kosketus puuttuu

Vierailija
50/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri häpeä naiselle jos mies ei häntä seksuaalisesti halua.

Vierailija
51/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhyy kumppani on paha ja huono kun ei tee mitään minä haluan vaikka varsin hyvin tiedän että se ei tykkää siittä mitä minä haluan ja minä en välitä hänen mielipiteestä"

Vierailija
52/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen kuuluu läheisyys

Yritä vielä

Vierailija
53/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä vielä

Parisuhteessa kuuluu kunnioittaa toisen tahtoa.

Vierailija
54/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä vielä

Parisuhteessa kuuluu kunnioittaa toisen tahtoa.

Toinen tahtoo halauksen ja toinen kuin passiivinen zombi (liekö edes omaa tahtoa) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi