Kaveri kuvasi ilman lupaa
Mentiin viikonloppuna ravintolaan kaveriporukalla. Oli tosi hauskaa. En juo usein, mutta nyt tuli otettua sen verran että tulin humalaan ja mm. putosin tuolilta. Nolottaa näin jälkikäteen, mutta olin kavereiden kanssa ja oli kivaa, joten en pitänyt asiaa pahana.
Tänään yksi kavereista kuitenkin näytti minulle videon, jonka oli kuvannut minusta ilan aikana. Olen videolla selvästi humalassa ja teen typeriä asioita. En todellakaan huomannut, että hän kuvasi. Hän on näyttänyt videon kaikille, koska se on hänestä hauska, ja minua hävettää hirveästi.
Oli tietysti oma vika, kun menin juomaan. Toisaalta tuntuu, että en voi enää luottaa tuohon kaveriin. Itse en ikinä kuvaisi toista noin ja näyttäisi videota sitten muille. Ahdistaa ajatus, että video on hänen kännykässään ja että hän voi tehdä sillä mitä tahansa.
Kommentit (44)
Tästähän ei juurikaan puhuta, vaikka asia koskee potentiaalisesti kaikkia - ja monia heidän edes tietämättään. Kännykkäkameraa käytetään ennen muuta ihmisten nöyryyttämiseen, halventamiseen ja alentamiseen, asiaan pitäisi kovemmin puuttua.
Vältä ihmisiä jotka alkavat kuvata jos jokin vähääkään poikkeaa normaalista.
Erityisesti niitä jotka kuvaavat onnettomuuspaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vältä ihmisiä jotka alkavat kuvata jos jokin vähääkään poikkeaa normaalista.
Erityisesti niitä jotka kuvaavat onnettomuuspaikalla.
Ei niitä voi mitenkään välttää, idiootit kuvaavat täyttä häkää saadakseen somessa tykkäyksiä. Turpaanhan niille tulisi antaa.
Siis www.finlex.fi