Mikä on sinun elämäntehtäväsi?
Kommentit (45)
Voipurkin tasaisena pitäminen.
Te joilla on lapsia niin ehkä tunnistatte tilanteen.
Elää, oppia ja olla ihminen kanssaihmisille.
Käpyjen kerääminen. Viskon niitä metsään.
Olla valo pimeydessä. Haastava tehtävä sinänsä.
En tiedä, onko minulla sellaista. Koko ajan sivistän itseäni. Loputtoman tiedonjanon sammuttamista. Se tuskin on elämäntarkoitus. Vaikka mitään tärkeämpää tuskin on kuin informaatio. Elossapysymistarpeiden lisäksi.
Luoda maailmasta tiedostavampi ja kauniimpi paikka.
Vierailija kirjoitti:
Elää, oppia ja olla ihminen kanssaihmisille.
Oppia mitä?
olla ihminen?!
Auttaa muita, siinä sivussa myös huolehtia omastakin jaksamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Olla valo pimeydessä. Haastava tehtävä sinänsä.
Mitä vaikeaa siinä on?
Kasvattaa lapsistani hyviä ja pärjääviä ihmisiä.
Minä olen vain yksi perhosvaikutus kaiken keskellä.
Näsäviisastelu. Ärsyttää itseäkin, mutta kutsumus on kutsumus.
Minulla oli elämäntehtävänä näyttää naapurin nuorelle normaaliuden mallia. No, se nuori ei ole enää nuori, eikä osannut mallia imeä minusta, vaan on vuosien myötä mennyt aina vain enemmän sekaisin. Olen pettynyt itseeni, etten saanut tätä elämäntehtävääni toteutettua. Mutta parhaani yritin, ja mielestäni näytin ihan hyvää mallia. Vaan kun toinen on lapsesta asti kieroon kasvatettu, niin sitä ei ihan vain mallia näyttämällä oikaista.
Harmittaa, etten onnistunut elämäntehtävässäni.
KIeltäydyn määrittelemästä itselleni sellaista. Punaisia lankoja elämässäni on useita, painopiste vaihtuu mielenkiinnon mukaan. Ylläpidän uteliasta ja kiinnostuvaa mieltä ympäröiviin aisoihin, keskityn nautiskeluun ja kokemusten keräämiseen, ystävien kanssa ajan viettämiseen jne. Olen saavuttanut varakkuuden, minkä vuoksi en ole riippuvainen mistään ja voin tehdä töitä sen verran kuin haluan ajasta ja paikasta riippumatta. Elämä on fantastista! Ei sille ole tarpeen asettaa mitään "tehtävää".
N43
Tehdä paskaduunia pienellä palkalla ja kuolla pois. Joillekin osuu tämäkin nakki.
Lapsia onneksi ei ole eikä tule.
Elää ja oppia