Ampiaispesä parvekkeen kaapissa...Ei olisi varaa ostaa myrkkyä kun olen perustoimeentulotuella
Ei meinaa riittää edes ruokaan rahat.
Voinko hakea tähän harkinnanvaraista toimeentulotukea? Tai sit ruokaan myöhemmin
Kommentit (27)
Ota yhteys huoltoyhtiöön ja taloyhtiön isännöinnin sihteeriin. Kysy apua sieltä. Ehkä he tilaavat asiantuntijan siirtämään pesän tai jotain. Ei ole hyvä kiduttaa eläimiä myrkyllä automaattisesti ja saa kohta itse pistoksia. Paitsi jos et halua että joku tulee sinne parvekkeelle.
Ei parvekkeilla ole kaappeja. Ootko itse vienyt sinne sellaisen. Vai mikä ihmeen kaappi. Onko kiinteä?
Vierailija kirjoitti:
Ei parvekkeilla ole kaappeja. Ootko itse vienyt sinne sellaisen. Vai mikä ihmeen kaappi. Onko kiinteä?
Se on semmonen ns. Antin kaappi. Aikaisemmin se oli siltsun kaappi mutta se muutti pois jo aikoja sitte
No jos annat pesän nyt vaan olla ja käyt tuhoamassa sitten kunnon paukku pakkasilla kun ovat talvilevolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avattu purkki tinneriä alle niin pökräävät alta päivässä, bensa voi myös toimia.
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/kokeilu-todisti-tama-ampiaisansa…
Se höyrystyy ja räjähtää pienestä kipinästä esim. naapurin tupakasta.
No ei nyt sentään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäte säkkiin pimeässä ja ulos.
Miksi pimeässä? Silloin ampiaiset pistää helpommin kun en näe niitä.
Ja sanoin jo että pesä on laatikon sisällä, en saa sitä sieltä helposti.
Ap
Pyydä huoltomies paikalle poistamaan pesä.
Ei tollanen huoltomiehille kuulu
Voisin kuvitella, että tässä on kuitenkin kyseessä myös asukasturvallisuus. Ja haitat pitäisi jo ennalta ehkäistä. Ei nuo ole vaan kosmeettinen haitta vaan ne voi levitä muihinkin asuntoihin ja allergiselle se pisto voi olla hengenvaarallinen.
Apko siitä olis vuokralaisena vastuussa?
Lähipaarista haet ampparintappajan, eipä sua ampparit pistä mutta se tappaja tuikkaa sua perssiisseen parikin kertaa. Kumpiko parempi mietippä sitä?