Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni irtisanoutui vakituisesta työstä. Kun kuulemma on väsynyt tähän oravanpyörään.

Vierailija
22.07.2024 |

Mies ei aio enää mennä töihin. Vaan alkaa elämään "rennosti", vaikka meillä on siis yhteinen asuntolaina maksettavana ja vielä 3 lasta. Miehellä ikää vasta 46v.

Olen itse matalapalkkaisella naisvaltaisella alalla töissä. Enkä saa maksettua asuntolainaa mitenkään yksin pois... Ero olisi myös katastrofi, sillä minun palkalla ei pysty ylläpitämään tai saamaan asuntoa, jossa minä ja 3 lasta voitaisiin elää. Myös auto olisi välttämätön meidän perheessä, eikä palkallani autoa voisi ylläpitää.

Mitä minä nyt teen?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus on yhyy! Miten te naiset osaatte valita tuollaisia miehiä puolisokseen ja vielä lasten isäksi?

Koska ei ole pahemmin muunlaisia tarjolla, ellei lähde ulkomailta etsimään. 

Höpö höpö. Suomessa on paljon vapaita asiallisia miehiä, mutta jotkut naiset aina rakastuvat niihin renttuihin.

Vierailija
62/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on pitää raha-asiat erillään. Sinä maksat vain oman osuutesi! Lasten kulut puoliksi, samoin yhteiset. Hankkikoon mies omaan osuuteensa rahaa miten parhaaksi näkee.

Olemme pitäneet raha-asiat erillään koko suhteen ajan. Mies on tienannut 3 kertaa enemmän kuin minä. Ongelma on juuri siinä, että mies voisi kyllä maksaa oman osuuden pois, jos hänen sukunsa auttaa siinä. Minä taas en, koska minun palkallani siinä menisi noin 40v, kun saan oman osani asuntolainaista maksettuna pois.

Ap

Eli elät yli varojesi ja 3 lastakin hankit vaikka on varaa vain yhteen?

Ei koskaan, ei siis koskaan, sidota omaa taloutta toiseen ihmiseen ja huolehdita siitä että elämän yllätysten edessä ei pärjäisi myös yksin.

Äidin opetukset nro 1.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on pitää raha-asiat erillään. Sinä maksat vain oman osuutesi! Lasten kulut puoliksi, samoin yhteiset. Hankkikoon mies omaan osuuteensa rahaa miten parhaaksi näkee.

Olemme pitäneet raha-asiat erillään koko suhteen ajan. Mies on tienannut 3 kertaa enemmän kuin minä. Ongelma on juuri siinä, että mies voisi kyllä maksaa oman osuuden pois, jos hänen sukunsa auttaa siinä. Minä taas en, koska minun palkallani siinä menisi noin 40v, kun saan oman osani asuntolainaista maksettuna pois.

Ap

Eli miehellä on tähtitieteelliset säästöt, joista sinulla ei ole mitään tietoa. Tai sillä on sijoitustuloja, joista sinä et tiedä, kun teillä on erilliset rahat.

Ei yhteisiä rahoja loikkien kanssa :)

Vierailija
64/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sulla on sitten ikioma siipiveikko.

Vierailija
65/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla noin vastuuntunnoton mies, kolme lasta, vaimo ja asuntolaina, silloin ei jäädä pois työelämästä, ihahanhan tuntuu menettäneen järkensä.

Jos työ vituttaa liikaa niin on erittäin järkevää hypätä oravanpyörästä pois.

Vierailija
66/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat ukkosi etsimään itselleen uuden työn ja jaatte hänen säästönsä yhteisesti.

Vierailija
67/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Taidan jättää vastaamatta, kun täällä on trollit riehumassa. Kaikille hyvää illan jatkoa. Ehkä me tästä lasten kanssa vielä jotenkin selviämme.

Ap unohda ne perkelen lapset ja tule minun luokseni harrastamaan seksiä.

T. m40 ja jorma 22cm

Ap tuskin on halukas, mutta saanen minä tarjota palveluitani?

t: Markku 54v

Vierailija
68/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus on yhyy! Miten te naiset osaatte valita tuollaisia miehiä puolisokseen ja vielä lasten isäksi?

Koska ei ole pahemmin muunlaisia tarjolla, ellei lähde ulkomailta etsimään. 

Höpö höpö. Suomessa on paljon vapaita asiallisia miehiä, mutta jotkut naiset aina rakastuvat niihin renttuihin.

Tämä on täysin totta! Naiset haluavat miehen, joka on pidempi, varakkaampi jne. kun he itse ovat. Näin syntyy sitten ap:n kaltaisia suhteita, jossa mies ei näe naista edes tasavertaisena kumppanina.

Vierailija
69/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Taidan jättää vastaamatta, kun täällä on trollit riehumassa. Kaikille hyvää illan jatkoa. Ehkä me tästä lasten kanssa vielä jotenkin selviämme.

Ap unohda ne perkelen lapset ja tule minun luokseni harrastamaan seksiä.

T. m40 ja jorma 22cm

Ap tuskin on halukas, mutta saanen minä tarjota palveluitani?

t: Markku 54v

En saa, sillä en ole homo!

T. m40 ja jorma 22cm

Vierailija
70/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekäs äijä

Ei vaan viisas äijä. Pääsi lisääntymään ja nyt voi elellä vapaasti. Antaa eukon hoitaa kodin ja lapset. Taktinen teko mieheltä.

Vierailija
71/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni teki saman, irtisanoutui hyväpalkkaisesta työstä väsymyksen takia. Itselle iski pieni paniikki, että mitäs nyt, mites tästä selvitään. Pikkuhiljaa löydettiin "toisemme uudelleen ja kadonnut keskusteluyhteys" ja nykyään yhdessä olo on parempaa kuin aikaisemmin, vaikka tiukkaa välillä tekee.

Vierailija
72/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä suurempi osa miehistä tulee tekemään saman.

Tehkää se ennen kuin on lapsia.

Miksi? Haluamme jatkaa sukua ja tuottaa naisille lisää kotitöitä sekä lasten hoitoa 😇

Tuossa kai pitäisi saada joku nainen ensin kiinnostumaan, suhteeseen ja vielä hankkimaan kanssasi niitä lapsia. Ei taida olla todennäköistä sinun ja muidenkaan palstavikisijöiden kohdalla.

Vierailija
73/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se 🤔

Vierailija
74/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen levätä hetki. Kyllä se siitä tokenee. 

Vierailija
75/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta aptä mutta naisen ei pidä tehdä enempää lapsia kuin mitä itse pystyy elättämään.

Vierailija
76/78 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä suurempi osa miehistä tulee tekemään saman.

Tehkää se ennen kuin on lapsia.

Miksi? Haluamme jatkaa sukua ja tuottaa naisille lisää kotitöitä sekä lasten hoitoa 😇

Tuossa kai pitäisi saada joku nainen ensin kiinnostumaan, suhteeseen ja vielä hankkimaan kanssasi niitä lapsia. Ei taida olla todennäköistä sinun ja muidenkaan palstavikisijöiden kohdalla.

Ap:lla on ainakin tuollainen mies.

Vierailija
77/78 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta aptä mutta naisen ei pidä tehdä enempää lapsia kuin mitä itse pystyy elättämään.

Tuon sanoivat aikoinaan jo isoäitien sukupolvi ja on voimassa edelleen. Eli lasten lukumäärä on tasan se, mihin naisen omat voimavarat, apujoukot ja varallisuus riittävät ilman miestä.

Vierailija
78/78 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on rahaa ja rikas sukukin valmiina jeesaamaan, niin missä ongelma? Toki hänen pitäisi maksaa talosta enemmän kuin 50 %, jos vaimo on pienituloinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän