Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni irtisanoutui vakituisesta työstä. Kun kuulemma on väsynyt tähän oravanpyörään.

Vierailija
22.07.2024 |

Mies ei aio enää mennä töihin. Vaan alkaa elämään "rennosti", vaikka meillä on siis yhteinen asuntolaina maksettavana ja vielä 3 lasta. Miehellä ikää vasta 46v.

Olen itse matalapalkkaisella naisvaltaisella alalla töissä. Enkä saa maksettua asuntolainaa mitenkään yksin pois... Ero olisi myös katastrofi, sillä minun palkalla ei pysty ylläpitämään tai saamaan asuntoa, jossa minä ja 3 lasta voitaisiin elää. Myös auto olisi välttämätön meidän perheessä, eikä palkallani autoa voisi ylläpitää.

Mitä minä nyt teen?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No keskustelet miehesi kanssa että miten taloudelliset realiteetit nyt järjestetään.

Olen yrittänyt keskustella hänen kanssaan, mutta hän ei näe tässä meidän tulevaisuudessa mitään ongelmaa... Kaikki kuulemma järjestyy.

Anna hänen järjestää sitten kaiken.

Vierailija
42/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karenssin jälkeen alkaa ansiosidonnainen normaalisti. Kovapalkkaisesta työstä se on varmasti sinun palkkasi suuruinen.

Ja rahaa lienee myös kertynyt säästöön kovasta palkasta. 

Pikku sapatti siis, 1-2 vuotta ja uudella tarmolla uuteen työhön sen jälkeen. Kuulostaa hyvältä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
44/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsi nyt perkelen ap! Oikein mies teki, kun tuollaisen rupsahtaneen perheen elättämisen lopetti! Nyt mies tekee mitä haluaa ja sinä nainen joudut elättämään perheen. Loppuu se miehen siivellä eleily!

Vierailija
45/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen työ hänet uuvutti? Suunnitteleeko alan vaihtoa myöhemmin vai ihan kokonaan pois työelämästä?

Insinöörin työ ja lähinnä projektin vetäjä. Kuulemma aikoo jäädä kokonaan pois työelämästä.

Ap

No, ei ihme... kun nörtin kanssa menit lisääntymään :D

Vierailija
46/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus on yhyy! Miten te naiset osaatte valita tuollaisia miehiä puolisokseen ja vielä lasten isäksi?

Koska ei ole pahemmin muunlaisia tarjolla, ellei lähde ulkomailta etsimään. 

Vierailija
47/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää ap kaivoon, niin kaikki ongelmasi katoavat 😂

Vierailija
48/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on pitää raha-asiat erillään. Sinä maksat vain oman osuutesi! Lasten kulut puoliksi, samoin yhteiset. Hankkikoon mies omaan osuuteensa rahaa miten parhaaksi näkee.

Olemme pitäneet raha-asiat erillään koko suhteen ajan. Mies on tienannut 3 kertaa enemmän kuin minä. Ongelma on juuri siinä, että mies voisi kyllä maksaa oman osuuden pois, jos hänen sukunsa auttaa siinä. Minä taas en, koska minun palkallani siinä menisi noin 40v, kun saan oman osani asuntolainaista maksettuna pois.

Ap

Eli miehellä on tähtitieteelliset säästöt, joista sinulla ei ole mitään tietoa. Tai sillä on sijoitustuloja, joista sinä et tiedä, kun teillä on erilliset rahat.

Vierailija
49/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sanaakaan.

Vierailija
50/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla noin vastuuntunnoton mies, kolme lasta, vaimo ja asuntolaina, silloin ei jäädä pois työelämästä, ihahanhan tuntuu menettäneen järkensä.

Vierailija
51/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Taidan jättää vastaamatta, kun täällä on trollit riehumassa. Kaikille hyvää illan jatkoa. Ehkä me tästä lasten kanssa vielä jotenkin selviämme.

Vierailija
52/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla noin vastuuntunnoton mies, kolme lasta, vaimo ja asuntolaina, silloin ei jäädä pois työelämästä, ihahanhan tuntuu menettäneen järkensä.

Kyllä tuollaisia miehiä, kuten naisia on oikeesti olemassa!

Vierailija
53/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin irtisanoudut ja kela hyysää teitä. Toki muuttaa joudutte, mutta tällöin "sopiva" asunto on ainakin mahdollinen

Järjetön ehdotus. Asuntovelka ei häviä mihinkään ja sitä ei katsota menoksi tukia laskettaessa vaan se itse asiassa vähentää tukia.

Vierailija
54/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Taidan jättää vastaamatta, kun täällä on trollit riehumassa. Kaikille hyvää illan jatkoa. Ehkä me tästä lasten kanssa vielä jotenkin selviämme.

Ap unohda ne perkelen lapset ja tule minun luokseni harrastamaan seksiä.

T. m40 ja jorma 22cm

Vierailija
55/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhä suurempi osa miehistä tulee tekemään saman.

Tehkää se ennen kuin on lapsia.

Vierailija
56/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko sanaakaan.

Älä nyy ole noin niuho vaan valitse puolesi ja leiki mukana! 😄

Vierailija
57/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä suurempi osa miehistä tulee tekemään saman.

Tehkää se ennen kuin on lapsia.

Miksi? Haluamme jatkaa sukua ja tuottaa naisille lisää kotitöitä sekä lasten hoitoa 😇

Vierailija
58/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsi nyt perkelen ap! Oikein mies teki, kun tuollaisen rupsahtaneen perheen elättämisen lopetti! Nyt mies tekee mitä haluaa ja sinä nainen joudut elättämään perheen. Loppuu se miehen siivellä eleily!

Olen samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
59/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta telttaan. Ilmava, huokeat kustannukset, jos kaipaat jännitystä voit majoittaa vaikka puliukkoja bungalooviisi ja keittää heille aina aamupuurot. Helppo siivota, ruokahuolto pelaa kun poimit luonnon helmasta marjat, hedelmät ja kasvikset. Olet itsenäinen aikuinen nainen kirjaimellisesti, peseytyä voit sateen kasteestellessa sinut, puolison saat paikallisesta kännipubista. 

Vierailija
60/78 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen työ hänet uuvutti? Suunnitteleeko alan vaihtoa myöhemmin vai ihan kokonaan pois työelämästä?

Insinöörin työ ja lähinnä projektin vetäjä. Kuulemma aikoo jäädä kokonaan pois työelämästä.

Ap

Jos mies puhuu noin, niin kyllä hänellä on jokin suunnitelma, josta sinä et ole tietoinen. On joko säästöjä, sijoitustuottoja, perintöä tai lottovoitto. Viimeinen noista on epätodennäköisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi