Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestäni ei kiinnosta enää seksi

Vierailija
22.07.2024 |

Mielestäni olen timmissä kunnossa 46v eikä ihan ikäloppukaan.

Ei kysy ikinä peuhaan eikä innostu, kun saan joskus houkuteltua mukaan niin ei erektiossakaan vikaan

Tuhmailuihin heti valmis mutta en saa ehdotuksia mihinkään...masis iskee.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40 v miehillä testosteronitasot voivat olla alhaiset - siitä syystä haluja ei löydy eikä viisari värähdä. Passitus lääkäriin.

Vierailija
22/32 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 40 v miehillä testosteronitasot voivat olla alhaiset - siitä syystä haluja ei löydy eikä viisari värähdä. Passitus lääkäriin.

Sen sijaan yli 40 vuotiaan naisen haluttomuus johtuu siitä että mies ei ole tehnyt kotitöitä...

Haluton nainen= Hänen miehensä on aiheuttanut naisen haluttomuuden.

Haluton mies= Mies on sairas, lääkäriin!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se on kun mies tulee tiettyyyn ikään. Olen sanonut vaimolle, että voi mennä, jos ei seura kiinnosta ei tämä kämppä vankila ole. Tuossahan tuo roikkuu. Itseäni ei kyllä naiset kiinnosta muuten kuin juttukaverina. M68.

Vierailija
24/32 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tänne niin nain sinua kunnolla. On oikeus hakea seksiä muualta jos et muuten saa.

Vierailija
25/32 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä toisinpäin. Aloitteita ei tule eikä mitään tuhmaa enään. Harvakseltaan suostuu antamaan. Kyllä masentaa olla aina se aloitteen tekijä ja enään viitsi mitään ehdotella tai sanoa seksistä kun masentaa vaan lisää kun ei lähde juttuihin mukaan. 

Ikää alle 40 reilusti 

😂😂😂 ihan oikein! Eikö teillä muuta elämässä ole kuin vaan sex ja sex

Vierailija
26/32 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap objektiivisesti ajatellen mukava ja miellyttävä ihminen miehellesi aina?

Siis sellainen jolle yleensäkään tekisi mieli tehdä hyvää, vaiko sellainen jonka lähellä enemmänkin odottaa että mitähän negailua sieltä seuraavaksi oksennellaan?

Vierailija
27/32 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kiihottua minun pikku (kätösistä???) jalkosista... en saa tosi sopivia kenkösiä... pituus 36 leveys 36.5 (-37)... tarttis hääasuun valkoiset kenköset... kaapista löytyi valkoiset seksisukat sukkanauhoilla... APUA? Kertokaa kiihottaisko tämmöinen jokusta... jalkoset ovat hyväkuntoiset... (ei mitään kantapää kovettumia sun muita seksissä erittäin harmillisia ja 'rumia'... ihan babyjalkoset...

Vierailija
28/32 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaani! Kuinka kauan annat minun vielä odottaa - en jaksaisi enää? Tämä on ollut kidutusta vuodesta toiseen. Enkä kestä tätä tunteidemme vuoristorataa! Teet minut täysin pähkähulluksi siten että kohta todellakin luovutan - ja kuihdun ja kuolen pois. Sitten jäi ihanan elämämme kokeminen - kannatko nyt sitten siitäkin vastuun - 'tapat' vain itseäsikin lisää.

Vierailija
29/32 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voitte antaa partnereidenne elää ja kärsiä noin kamalaa puutetta... ketä te sillä aikaa oikein panette vaan elättekö itsekin kamalassa puutteessa?

Vierailija
30/32 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama oma mieheni Ei halua minua joten olin yhden toisen miehen kanssa. Mieleni on parempi enkä koe että olisin edes pettänyt koska parisuhteessa pitää olla seksiä ja jos ei ole niin en tunne seurustelevani. Käytännön syistä asun vielä miehen kanssa mutta olen nyt käynyt monta kertaa yhden miehen luona ja se mies on heti kimpussani. Tuntuu ihanalta kun mies koskettelee vartaloani  ja kehuu sitä.

Vierailija
31/32 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meidän pitkässä avioliitossa  eniten ollut  aloitteen tekiä Nyt mieheni sairastaa ja on jo neljättä vuotta kaikki hellyys kadonnut suhteestamme  samoin seksielämä  Vieraita miehiä en edes ajattele, joskus vaan on ikävä omaa  miestäni, vaikka hän on vieressäni Mistään tunne  asioista ei meillä puhuta   On pitäny tavallaan kovettaa itseemsä , ei voi antaa tunnteille tilaa  Hänelle kyllä viina kelpaa , vaikka ei olisi varaa juoda yhtään Olen nyt  kaikkeen sopeutunut  Olen kantanut näitä asioita rukouksesssa  Luotan Taivaan Isään  Hän voi kaiken muuttaaa

Vierailija
32/32 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen meidän pitkässä avioliitossa  eniten ollut  aloitteen tekiä Nyt mieheni sairastaa ja on jo neljättä vuotta kaikki hellyys kadonnut suhteestamme  samoin seksielämä  Vieraita miehiä en edes ajattele, joskus vaan on ikävä omaa  miestäni, vaikka hän on vieressäni Mistään tunne  asioista ei meillä puhuta   On pitäny tavallaan kovettaa itseemsä , ei voi antaa tunnteille tilaa  Hänelle kyllä viina kelpaa , vaikka ei olisi varaa juoda yhtään Olen nyt  kaikkeen sopeutunut  Olen kantanut näitä asioita rukouksesssa  Luotan Taivaan Isään  Hän voi kaiken muuttaaa

apt 14:22  monen ahdistuksen kautta meidän pitää mennä sisälle ....   Koitetaa jaksaa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän