Miestäni ei kiinnosta enää seksi
Mielestäni olen timmissä kunnossa 46v eikä ihan ikäloppukaan.
Ei kysy ikinä peuhaan eikä innostu, kun saan joskus houkuteltua mukaan niin ei erektiossakaan vikaan
Tuhmailuihin heti valmis mutta en saa ehdotuksia mihinkään...masis iskee.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Yli 40 v miehillä testosteronitasot voivat olla alhaiset - siitä syystä haluja ei löydy eikä viisari värähdä. Passitus lääkäriin.
Sen sijaan yli 40 vuotiaan naisen haluttomuus johtuu siitä että mies ei ole tehnyt kotitöitä...
Haluton nainen= Hänen miehensä on aiheuttanut naisen haluttomuuden.
Haluton mies= Mies on sairas, lääkäriin!!!
Sitähän se on kun mies tulee tiettyyyn ikään. Olen sanonut vaimolle, että voi mennä, jos ei seura kiinnosta ei tämä kämppä vankila ole. Tuossahan tuo roikkuu. Itseäni ei kyllä naiset kiinnosta muuten kuin juttukaverina. M68.
Tuu tänne niin nain sinua kunnolla. On oikeus hakea seksiä muualta jos et muuten saa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä toisinpäin. Aloitteita ei tule eikä mitään tuhmaa enään. Harvakseltaan suostuu antamaan. Kyllä masentaa olla aina se aloitteen tekijä ja enään viitsi mitään ehdotella tai sanoa seksistä kun masentaa vaan lisää kun ei lähde juttuihin mukaan.
Ikää alle 40 reilusti
😂😂😂 ihan oikein! Eikö teillä muuta elämässä ole kuin vaan sex ja sex
Oletko ap objektiivisesti ajatellen mukava ja miellyttävä ihminen miehellesi aina?
Siis sellainen jolle yleensäkään tekisi mieli tehdä hyvää, vaiko sellainen jonka lähellä enemmänkin odottaa että mitähän negailua sieltä seuraavaksi oksennellaan?
Voisiko joku kiihottua minun pikku (kätösistä???) jalkosista... en saa tosi sopivia kenkösiä... pituus 36 leveys 36.5 (-37)... tarttis hääasuun valkoiset kenköset... kaapista löytyi valkoiset seksisukat sukkanauhoilla... APUA? Kertokaa kiihottaisko tämmöinen jokusta... jalkoset ovat hyväkuntoiset... (ei mitään kantapää kovettumia sun muita seksissä erittäin harmillisia ja 'rumia'... ihan babyjalkoset...
Rakkaani! Kuinka kauan annat minun vielä odottaa - en jaksaisi enää? Tämä on ollut kidutusta vuodesta toiseen. Enkä kestä tätä tunteidemme vuoristorataa! Teet minut täysin pähkähulluksi siten että kohta todellakin luovutan - ja kuihdun ja kuolen pois. Sitten jäi ihanan elämämme kokeminen - kannatko nyt sitten siitäkin vastuun - 'tapat' vain itseäsikin lisää.

Kuinka voitte antaa partnereidenne elää ja kärsiä noin kamalaa puutetta... ketä te sillä aikaa oikein panette vaan elättekö itsekin kamalassa puutteessa?
Sama oma mieheni Ei halua minua joten olin yhden toisen miehen kanssa. Mieleni on parempi enkä koe että olisin edes pettänyt koska parisuhteessa pitää olla seksiä ja jos ei ole niin en tunne seurustelevani. Käytännön syistä asun vielä miehen kanssa mutta olen nyt käynyt monta kertaa yhden miehen luona ja se mies on heti kimpussani. Tuntuu ihanalta kun mies koskettelee vartaloani ja kehuu sitä.
Olen meidän pitkässä avioliitossa eniten ollut aloitteen tekiä Nyt mieheni sairastaa ja on jo neljättä vuotta kaikki hellyys kadonnut suhteestamme samoin seksielämä Vieraita miehiä en edes ajattele, joskus vaan on ikävä omaa miestäni, vaikka hän on vieressäni Mistään tunne asioista ei meillä puhuta On pitäny tavallaan kovettaa itseemsä , ei voi antaa tunnteille tilaa Hänelle kyllä viina kelpaa , vaikka ei olisi varaa juoda yhtään Olen nyt kaikkeen sopeutunut Olen kantanut näitä asioita rukouksesssa Luotan Taivaan Isään Hän voi kaiken muuttaaa
Vierailija kirjoitti:
Olen meidän pitkässä avioliitossa eniten ollut aloitteen tekiä Nyt mieheni sairastaa ja on jo neljättä vuotta kaikki hellyys kadonnut suhteestamme samoin seksielämä Vieraita miehiä en edes ajattele, joskus vaan on ikävä omaa miestäni, vaikka hän on vieressäni Mistään tunne asioista ei meillä puhuta On pitäny tavallaan kovettaa itseemsä , ei voi antaa tunnteille tilaa Hänelle kyllä viina kelpaa , vaikka ei olisi varaa juoda yhtään Olen nyt kaikkeen sopeutunut Olen kantanut näitä asioita rukouksesssa Luotan Taivaan Isään Hän voi kaiken muuttaaa
apt 14:22 monen ahdistuksen kautta meidän pitää mennä sisälle .... Koitetaa jaksaa
Yli 40 v miehillä testosteronitasot voivat olla alhaiset - siitä syystä haluja ei löydy eikä viisari värähdä. Passitus lääkäriin.