Miksi Tinder miehet, ulkonäköön katsomatta kaikki painostavat minua pikaisille treffeille??? Mun llnu
Olen hitaasti syttyvä, varovainen ja haluan tutustua kaikessa rauhassa tulevaan mahdolliseen kumppaniin. Luottamus vie aikaa ja toiseen tuntemista.
Olen saanut painostusta että minun pitäisi heti nähdä treffeillä. Miehet turhautuvat kun haluan tutustua kaikessa rauhassa. Minulle on suututtu, on painostettu tm ikävää.
Minulle naisena jo ihan turvallisuuden takia on tärkeää tuntea kenen kanssa lähtee treffeille. Lisäksi mulla on omaakin elämää elettävänä jossa ei aina kerkeä olemaan joka sekuntti puhelimen päässä. Miksi miehet ei ymmärrä tätä??? Miehet kiukkuavat jos en heti vastaa tai reagoi. Hirveän painostavaa olla jatkuvasti yhteydessä kun on opiskelu, ja työkiireet, kodin hommat, urheillut ym
Minun ongelma on, että miehet haluavat minun 100% huomion ja ajan heti heille. Olen kauniiksi kehuttu mutta mitä se auttaa kun miehet pettyy etten heti anna kaikkea aikaani ja huomiotani heille? Hirveä painostus, aina😔
Kommentit (46)
Minusta tuntuu että suurin osa kommentoijista ei ymmärrä, että nämä äijät odottavat treffejä ihan _parin viestin_ jälkeen. Niitä saatetaan kysyä jopa ekassa viestissä. Ei pelkän profiilin perusteella voi vielä tietää haluaako käyttää aikaa ja vaivaa treffeihin.
Aplle sanoisin että laita suoraan vaan poistoon nämä joille kelpaa ihan mikä tahansa nainen vaan. Ovat pelkkää pildeä vailla, tai näkevät naisen kotitalouskoneena jolloin ei niin väliä mikä nainen sieltä kaupas... anteeksi Tinderistä saadaan. Tästäkin ketjusta saa hyvän kuvan millaisia tyyppejä nämä pikatreffaajat on.
Miksi tuhlata aikaa kirjoitteluun, paremmin tutustuu kasvotusten.
N36
Vierailija kirjoitti:
Kukin tavallaan, mutta minulle se viestittely ei anna juuri mitään hyödyllistä tietoa. Joo, kiva jos toinen osaa kirjoittaa ja on verbaalisesti terävä; niin minäkin olen. Mutta aika monta kertaa olen saanut huomata, ettei sillä ole lopulta juuri mitään tekemistä tosimaailman kemian kanssa.
Minulle antaa. Ikävä kyllä valtaosasta paljastuu ihan jo muutaman päivän aikana jotain deal breakereita tai jopa jotain uhkaavaa, ja olen todella iloinen etten lähtenyt suinpäin heitä tapaamaan. Minulle se kirjoittelu on filtteri, jolla huomaa ainakin ison osan ongelmallisista tyypeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukin tavallaan, mutta minulle se viestittely ei anna juuri mitään hyödyllistä tietoa. Joo, kiva jos toinen osaa kirjoittaa ja on verbaalisesti terävä; niin minäkin olen. Mutta aika monta kertaa olen saanut huomata, ettei sillä ole lopulta juuri mitään tekemistä tosimaailman kemian kanssa.
Minulle antaa. Ikävä kyllä valtaosasta paljastuu ihan jo muutaman päivän aikana jotain deal breakereita tai jopa jotain uhkaavaa, ja olen todella iloinen etten lähtenyt suinpäin heitä tapaamaan. Minulle se kirjoittelu on filtteri, jolla huomaa ainakin ison osan ongelmallisista tyypeistä.
Tässä ketjussa ei kysytty, miten muiden pitäisi toimia, vaan miksi miehet pyrkivät sopimaan livetapaamisen mahdollisimman nopeasti. Syy on siinä, että kirjoittelu ei ole meille hyödyllistä mutta tapaaminen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa ei kysytty, miten muiden pitäisi toimia, vaan miksi miehet pyrkivät sopimaan livetapaamisen mahdollisimman nopeasti. Syy on siinä, että kirjoittelu ei ole meille hyödyllistä mutta tapaaminen on.
Mot, nopeasti tapaamista vaativa mies ajattelee vain omaa etuaan eikä ollenkaan ymmärrä miksi se on naisille turvallisuuskysymys. Eli poistoon nämä kiirehtijät, heillä ei riitä ollenkaan empatia ymmärtää naisia.
Mää käytän mielellään jopa viikkoja viesteilyyn, lämpiää jos lämpiää. Niin lämpiää kunnol.