Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko joku jo keksinyt nopean parannuksen sydänsuruihin? En jaksa odottaa, että aika parantaa.

Vierailija
22.07.2024 |

:(

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ei paranna, sillä se itse on sydänsurujen syy.

Kun tyhjennät mielestä kaikki ajatus luomukset, eli ajatukset, mielikuvat ja muistikuvat. Kun nuo päättyvät, päättyy aika ja suru.

Täydellisessä hiljaisuudessa ei ole aikaa eikä surua.

Vierailija
2/60 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joku 13v?

Vierailija
4/60 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ei paranna.

Vierailija
5/60 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
6/60 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluta aikaa. Se on se paras keino. Keksitkö mitään, mitä tehdessä aikaa vilahtaa huomaamatta? Jos keksit, niin kokeile harrastaa sellaista. Edes sen aikaa että aika alkaa kulua nopeammin. Alku on vaikein.

Vierailija
7/60 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudelleen rakastuminen ja uuteen ihmiseen.

Vierailija
8/60 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastarisuhde.

Vierailija
9/60 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää saada aivoille uusia virikkeitä

Vierailija
10/60 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi ottaa apua vastaan kun sitä tarjotaan? SE OLISI UUSI ALKU JOTA TARJOTAAN. Nuoruutta ja elämää ei voi peruuttaa mutta voi laittaa / tulee aika jolloin pitää laittaa stoppi vanhalle ja ALKAA UUSI... Sitä sitten jatkuu kuolemaan EIKÄ ELÄMÄ PÄÄTY SIIHEN ETTÄ ME KUOLLAAN POIS MAAILMASTA... Alkaa olla jo aika varmaan...

https://www.vauva.fi/keskustelu/5668567/exalle-ja-minulle-kehittynyt-uu…

Exälle ja minulle on kehittynyt uusi tilanne. Olen ollut kovin aktiivinen jotta hän ymmärtäisi missä mennään. Mikä olisi kohtuullinen aika mikä minun pitää odottaa jotta näkisin tuleeko tästä yhtään jos en itse enää tekisi yhtään mitään. En tiedä hänen tilanteestaan enkä edes halua oikeastaan tietää. Minulle tämä on kuin kidutusboksissa elämistä mikä onkin ollut normaali olotilani vuosikausia tämän jutun ja paljon muun tähden. Emme ole olleet naimissa mutta meillä on yhteinen kuollut lapsi ja annoin rukkaset kosintaan. Juttumme meni täysin paskaksi siksi että hän lähti pettämään vaikeasta tilanteestamme.

Vierailija
11/60 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laastarisuhde.

Tätä minäkin suosittelisin, mutta tärkeää tehdä sille vastapuolelle selväksi heti alkuun, että etsii ihan vaan laastaria niin säästyy se toinenkin sydänsuruilta.

Vierailija
12/60 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hanki enää sydänsuruja.

Vierailija
13/60 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina ja star trek next generation kaikki kaudet putkeen.

Vierailija
14/60 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia. Itse ainakin onnistuin vain saamaan lisää sydänsuruja uusista suhteista, kun tajusin että kiinnyin liian helposti sellaiseen joka ei ollutkaan mulle hyväksi.

Vierailija
15/60 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta välittäminen.

Vierailija
16/60 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovat huumeet

Vierailija
17/60 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne paranee  <3  litra jäätelöä, suklaata auttaa eteenpäin.

Vierailija
18/60 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman haluaisin tietää. Kohta 2 vuotta ja suren joka päivä niin että tuntuu toimintakyvyttömältä ja itsetuhoisuus nostaa päätään. Muutoin elämässä kaikki paremmin kuin hyvin mutta se elämän rakkaus lähti 5 yhteisen vuoden päätteeksi. Mikään ei enää ole tuntunut miltään ja tuntuu että ilo elämästä on kadonnut. Niiiin ikävä meidän jokaista yhteistä hyvää hetkeä ja niitä oli Paljon! 

Vierailija
19/60 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman haluaisin tietää. Kohta 2 vuotta ja suren joka päivä niin että tuntuu toimintakyvyttömältä ja itsetuhoisuus nostaa päätään. Muutoin elämässä kaikki paremmin kuin hyvin mutta se elämän rakkaus lähti 5 yhteisen vuoden päätteeksi. Mikään ei enää ole tuntunut miltään ja tuntuu että ilo elämästä on kadonnut. Niiiin ikävä meidän jokaista yhteistä hyvää hetkeä ja niitä oli Paljon! 

Hyvä että niitä oli paljon. Olisit onnellinen niistä. Moni ei saa ainoatakaan yhteistä hetkeä.

Vierailija
20/60 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lohduttaako, mutta sanon silti, vaikka vertailu on turhaa. Sinä Ap voit onnitella itseäsi, että olet saanut mahdollisuuden olla ja elää parisuhteessa. Minä en ole saanut. Ja ikää minulla on jo yli 30 vuotta. - Olen kyllä päässyt treffeille ja ihastumut ellen jo hieman rakastunutkin vain huomatakseni, että kaikki on ollut vain oman mileni luomaa haavetta ja unelmaa pettävää. 

Koska näin on käynuyt niin monta kertaa kuin on käynyt, niin en tiedä uskallanko tai kykenenkö pian enää kehenkään ihastua saati rakastua koska nykyään kun alantuntea ihastumista, niin lähes samalla hetkellä laukeaa sisäinen varoitusmerkki, joka tökkii ja huomauttelee, että ei tuo toinen sinusta (siis minusta) ole kiinnostunut ei ole tteskenetee vaan ja huijaa ja kusettaa, niinkuin kaiki muutkin. Tai olisikos sinun vuoro (siis minun) nyt tilaisuus perseillä hänen kustannuksellaan Kieh kieh.

Ei tällainen epävarmuus saati uhriutumien puhumattakaan kenenkään syytely tilanteestani varmasti ole ainakaan omiaan lisäämään viehtystäni tai lisäämään kiinnostavuuttani ja siten edelleen raivata tietä, että vielä joskus minäkin löydän ja kohtaan oman rakkaani ja sen Yhden ja Erityiseni.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän