Exälle ja minulle on kehittynyt uusi tilanne. Olen ollut kovin aktiivinen jotta hän ymmärtäisi missä mennään. Mikä oli kohtuullinen aika mik
Exälle ja minulle on kehittynyt uusi tilanne. Olen ollut kovin aktiivinen jotta hän ymmärtäisi missä mennään. Mikä oli kohtuullinen aika mikä minun pitää odottaa jotta näkisin tuleeko tästä yhtään jos en itse enää tekisi yhtään mitään. En tiedä hänen tilanteestaan enkä edes halua oikeastaan tietää. Minulle tämä on kuin kidutusboksissa elämistä mikä onkin ollut normaali olotilani vuosikausia tämän jutun ja paljon muun tähden. Emme ole olleet naimissa mutta meillä on yhteinen kuollut lapsi ja annoin rukkaset kosintaan. Juttumme meni täysin paskaksi siksi että hän lähti pettämään vaikeasta tilanteestamme.
Kommentit (9)
En ymmärrä mitä tässä edes kysytään
Lähti pettämään koska teidän lapsenne kuoli ja et vastannut myöntävästi kosintaan? Mies saattoi vetää omat tulkintansa, kun vastasit kieltävästi kosintaan (=koki ettet halua olla hänen kanssaan).
Minä kysyisin ennemmin, onko teillä kummallakin halua olla toistenne kanssa?
Mikä se sinun aiempi ongelma oli tänään? Lähetit jollekin toiselle miehelle kuvia omista tutuista ja sukulaisista ja selitit, miten hirveitä kaikki on. Kiduttavat sinua.
Onko sulla polyamoria vai psykoosi päällä? Kuulostat villiltä.
Miksi olisitte yhdessä? Traumaattisia asioita on tapahtunut, niitä ei ole selvitetty eikä siihen ilmeisesti ole halujakaan. Mitä odotat ja toivot? Ettekö ole puhuneet mistään?
Sama aloitus ollut täällä jo aiemmin
🇺🇦🇮🇱
Mikä on se uusi tilanne sinun ja exäsi välillä? Ja missä olet ollut aktiivinen, siis mitä tarkoitat sillä? Oletteko olleet vuosia erillänne? Koko kirjoitus on sellainen, ettei siitä ymmärrä mitään. Että selkeästi ollut liikaa kuohuntaa kun olet kirjoittanut tuota ja ajatus pahasti hukassa
Taisit pettää itse. Niin ristiriitaiselta kuulostaa.
Kumpi tapahtui ensin? Pettäminen vai kosinnasta kieltäytyminen?
Antakaa nyt joku arvio! Kiitos!