Puuilo ei palvele molopäitä
Ja se on oikein! Ihmiset nykyään tosi ilkeitä ja itsekkäitä, jos joku asia ei mene kuten tahtoo, niin se ei ole syy kiukutella. Ketä kiinnostaa enää mennä asiakaspalvelu aloille, kun kohtelu on näin luokatonta asiakkailta. Muissa maissa ihmiset paljon ystävällisempiä, esim. Kreikassa ja Uudessa-Seelannissa.
Kommentit (58)
Olen kans aspan töissä ja meiltä työntekijöiltä kerätään aina palautteita, siis pomot kerää anonyymisti. Laitoin viimeisimpään palautteeseen, että asiakkaat on vienyt iloa työhön ja moni asiakas ei edes tarvtise aspan apua vaan psykiatrin apua. Moni oikeasti käyttäytyy kuin raivotautinen. Tuo jälkeen ei ole kerätty palautteita, tais pomo järkyttyä :D
Ei kai tuollaisia molopäitä tarvitse edes palvella, jotkut yrittäjät voi valita asiakkaan. Ei työntekijän tarvitse sietää tukasta repimistä asiakkaan toimesta tai lähentelyä. Nuo kuuluu poliisille.
Puuilo ei myöskään palkkaa vanhoja
Vihdoinkin joku tekee asialle jotain. Aikuiset kusipäät huutavat ja haistattelevat nuorille työntekijöille. Toki nämä samat paskapäät käyttäytyvät samoin muitakin työntekijöitä kohtaan. Nämä pitäisi kylmästi vaan heittää ulos kaupasta. Ravintolastakin lentää pihalle, jos ei osaa käyttäytyä.
Tsemppiä kaikille asiakaspalvelijoille.
Eipä tarvi tuossakaan puodissa enää asioida.
T: molopää
Puuilossa on mulheita myyjättäriä. Kiva niitä on katsella. Käsiksi ei tietenkään käydä. Eikä huudella.
Tunnen huonekalumyyjiä ja sen perusteella mitä olen heiltä kuullut, paikka muistuttaa enemmän mielisairaalaa kuin huonekalumyymälää. Kiitos hullujen asiakkaitten.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuollaisia molopäitä tarvitse edes palvella, jotkut yrittäjät voi valita asiakkaan. Ei työntekijän tarvitse sietää tukasta repimistä asiakkaan toimesta tai lähentelyä. Nuo kuuluu poliisille.
Ai siis poliisi saa repiä hiuksista ja lähennellä?
Teleoperaattoreiden liikkeissä tuo on jatkuvaa. Työntekijät ovat nuoria ja esimies vaatii vain hyvää asennetta ja tulosta, muusta viis.
Siinä sitten nuoret kuuntelevat, kun aikuiset karjuvat ja lyövät nyrkkiä pöytään. Haistattelevat vttua ja nimittelevät idiootiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua siellä kaivatakaan, juntti molopää.
Vierailija kirjoitti:
Teleoperaattoreiden liikkeissä tuo on jatkuvaa. Työntekijät ovat nuoria ja esimies vaatii vain hyvää asennetta ja tulosta, muusta viis.
Siinä sitten nuoret kuuntelevat, kun aikuiset karjuvat ja lyövät nyrkkiä pöytään. Haistattelevat vttua ja nimittelevät idiootiksi.
Oman kokemukseni perusteella kaikki, jotka raivoavat ja ahdistelevat asiakaspalvelijoita, ovat henkisesti erittäin sairaita. He ovat mulkkuja muitakin kohtaan. Minun tuttavapiiriini ei kuulu yhtäkään, ei miestä eikä naista, joka käyttäytyy kusipäisesti.
Puuilon mainosko se oli teeveessä missä kysytään "tuutko hakeen" ja sitten ankeen kuuloinen tyyppi vastaa "en... tuun". En ymmärrä tuota
Vierailija kirjoitti:
Hyvä!
Eli tiskillä joku asiakas voisi sanoa että Hei olen molokkiravun sukua, etsin hyllystä osaa xyz, voitko auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä tapahtuu yleensä silloin kun se Asiakaspalvelija ei onnistu ratkaisemaan asiakkaan ongelmaa vaikka se on lukuisia kertoja selitetty, että mistä kenkä puristaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä tapahtuu yleensä silloin kun se Asiakaspalvelija ei onnistu ratkaisemaan asiakkaan ongelmaa vaikka se on lukuisia kertoja selitetty, että mistä kenkä puristaa.
Ei. Tätä tapahtuu kun asiakas on tyhmä, eikä tajua, vaikka asia on hänelle selitetty. Nämä kulkevatkin usein käsi kädessä. Tyhmyys ja käytöstapojen puute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tätä tapahtuu kun asiakas on tyhmä, eikä tajua, vaikka asia on hänelle selitetty. Nämä kulkevatkin usein käsi kädessä. Tyhmyys ja käytöstapojen puute.
Olen samaa mieltä! Ja yleensä saat selittää monta kertaa, mutta silti nämä puupäät ei tajua eikä kuunnella. Moukkia tällaiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Olen kans aspan töissä ja meiltä työntekijöiltä kerätään aina palautteita, siis pomot kerää anonyymisti. Laitoin viimeisimpään palautteeseen, että asiakkaat on vienyt iloa työhön ja moni asiakas ei edes tarvtise aspan apua vaan psykiatrin apua. Moni oikeasti käyttäytyy kuin raivotautinen. Tuo jälkeen ei ole kerätty palautteita, tais pomo järkyttyä :D
Mää olin Stockalla melkein 30 vuotta ja sitte vaan hirtti kiinni kun asiakkaat oli päivä päivältä ilkeämpiä. Heittäydyin 50-vuotiaana tyhjän päälle työttömäksi enkä ole katunut.
Vierailija kirjoitti:
Eivät häpeä omalla nimellään ja naamallaan toimia noin?
Jos olisi minun kauppakeskus, tervetuloa suomea puhuvat, raittiit, normaalipainoiset ihmiset.