Saako aviomies sanoa läskiksi?
Sanoi
Toi mekko on liian pieni, maha pömpöttää.
Mekko on kokoa m ja kyllä minulla o pieni pömppis, olen 56v ja vaikka käyn salilla en enää saa littumahaa.
Pukeudun tyköistuviin vaatteisiin.
Minulle tuli paha mieli
Lisäsi vielä: näyttää halvalta rätiltä.
Olen kuulemma lapsellinen kun suutuin.
Kommentit (44)
Luulen että miehet luulee että kaunis nainen ei vanhene..
Mies huomauttelee silmäpusseista ym.
Minulla ei ole personaltreineriä ja omaa kokkia.
Syön joskus pullan ja juon lasin viiniä.
Jos olisin ollut pyöreä tavis, kun tapasimme,mies ei varmaan kommentoisi mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen huomaa, jos vaate on liian pieni oli kuinka hoikka ja läskitön tahansa.
Mekko on kokoa :m
:)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin ollut pyöreä tavis, kun tapasimme,mies ei varmaan kommentoisi mitään.
Ap
Onko miehellä six pack eikä vanhan ukon pallit roiku polvissa?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Laita pihalle se mies. Kyllä viisikymppisellä saa olla silmäpussit ja maha pömpöttää, eikä siihen auta kommentointi yhtään mitään, ellei mies aio maksaa kauneuskirurgiaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään tollaista miestä?
Oon oikeesti nätti ja hoikka.
Kudokset ei vaan ole enää kuin nuorella.
Painoindeksi on 24, mutta käyn salilla.
Ap
Jos painoindeksi on 24, et ole hoikka.
Mikä on naisen ihanne painoindeksi?
17-18,5 = normaalia alhaisempi paino, 18,5-25 = normaali paino (ihannepaino), 25-30 = ylipaino eli lievä lihavuus. 30-35 = merkittävä lihavuus.
Hoikkuus ja lääketieteellinen normaalipaino eivät ole synonyymejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen huomaa, jos vaate on liian pieni oli kuinka hoikka ja läskitön tahansa.
Mekko on kokoa :m
:)
Mitä sitten? Ei kokolappu välttämättä kerro vaatteen todellista kokoa. Itsellä kaapissa XS-XL vaatteita.
Onko miehesi atleetti vai kotletti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mies on hoikka pitkä ja komea.
Olin kaunotar kun tapasimme.
Miehet ei vanhene , vaan komistuu
Ap
En kyllä ymmärrä miksi kukaan käyttäisi mekkoa jossa tietää tai kokee että maha pömpöttää? Tai siis raskaana olevat ymmärrän, kun vatsaa halutaankin ehkä esitellä. Mutta onko nykyään siis hienoa olla pömppömaha vaikkei olisi raskaana?
Vaikka paino tai kehonmuoto olisi mitä, niin mekkomallejakin on erilaisia. Miksei siis käyttäisi itselleen paremmin sopivaa mekkoa?
Ei saa, on henkistä väkivaltaa. Eroa ennen kuin pahenee, vanhat miehet ovat todella ikävää sakkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Olen eri mieltä. Kyllä se ikä näkyy miehessäkin, kun paikat alkaa roikkumaan, vaikka kuinka treenaisi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
okei, provoksi paljastui. Ja todella heikot kirjoitustaidot omaavaksi sellaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miksi kukaan käyttäisi mekkoa jossa tietää tai kokee että maha pömpöttää? Tai siis raskaana olevat ymmärrän, kun vatsaa halutaankin ehkä esitellä. Mutta onko nykyään siis hienoa olla pömppömaha vaikkei olisi raskaana?
Vaikka paino tai kehonmuoto olisi mitä, niin mekkomallejakin on erilaisia. Miksei siis käyttäisi itselleen paremmin sopivaa mekkoa?
Niin. Minulla on pömppövatsa, mutta en sitä haluaisi piilottaa minkään teltan alle... Mutta minua tai miestäni ei tämä häiritsekään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Olin tyytyväinen,kunnes mies kommentoi
Minulla on kaunis vartalo olen 56v..saattaa sinullakin jokin roikahtaa tän ikäisenä:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei saa, on henkistä väkivaltaa. Eroa ennen kuin pahenee, vanhat miehet ovat todella ikävää sakkia
Ollaan käsitelty aihetta
35 vuotta yhdessä
En oo enää kommentista vihainen.
Ap
Monet teinit nykyään kulkee napapaidoissa vaikka jenkkakahvat. Kukin saa pukeutua miten tykkää ja missä viihtyy. Vaikka se toisten silmään ei näyttäisi hyvältä.
Jos mies sanoisi mulle noin laukosin jotain ei-mairittelevaa vaan takas. Jos useasti vst sammakoita miettisin miehen jättämistä. Ei tuota tartte kuunnella. Jos sanomiset tulee ilkeään sävyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
okei, provoksi paljastui. Ja todella heikot kirjoitustaidot omaavaksi sellaiseksi.
Eikö tällä palstalla kukaan ole ollut nätti
Edes nuorena?;)
Ap56v
Vierailija kirjoitti:
Monet teinit nykyään kulkee napapaidoissa vaikka jenkkakahvat. Kukin saa pukeutua miten tykkää ja missä viihtyy. Vaikka se toisten silmään ei näyttäisi hyvältä.
Jos mies sanoisi mulle noin laukosin jotain ei-mairittelevaa vaan takas. Jos useasti vst sammakoita miettisin miehen jättämistä. Ei tuota tartte kuunnella. Jos sanomiset tulee ilkeään sävyyn.
On yleensä kiltti ja kiva, nukuttiin yö huonosti.
Ap
Sitä vaan että oletko edelleen suhteessa sen kanssa?
Älä sano että olet!
Miksi te naiset siedätte tuota? Ihan totta!
Mikä on naisen ihanne painoindeksi?
17-18,5 = normaalia alhaisempi paino, 18,5-25 = normaali paino (ihannepaino), 25-30 = ylipaino eli lievä lihavuus. 30-35 = merkittävä lihavuus.