Meillä näin....
....olen 30-vuotias nainen. Mieheni on nelikymppinen. Aikoinaan, eli n.12 vuotta sitten hän rakastui minuun tulisesti, vaikka olin vasta 18-vuotias. Hän on todella komea mies, urheilija. Ihan malliainesta. Samaa voisin sanoa itsestäni (en tosin urheilija, vaan kuulemani mukaan erittäin kaunis, naisellinen nainen). Tiedän, että monet naiset kuolaavat hänen peräänsä ja että HÄN EI todellakaan ole kertaakaan pettänyt näiden vuosien aikana minua, enkä minä häntä, vaikka tilaisuuksia olisikin ollut...Meillä on 7-vee poika ja seksielämämme on kiihkeää silloin kun on....Ongelmana on siis se, että näitten vuosien aikana mieheni ei ole kertaakaan alkuaikojen jälkeen sanonut rakastavansa minua, ei ole kietonut käsiä ympärilleni, ei ole lohduttanut, tuntuu häpeävän minua, pilkkaa minua...Tänään hän sanoi, että voisi vuodenkin pärjätä ilman seksiä.....Tiedän, kehoitatte minua jättämään moisen miehen...mutta...ei se ole helppoa. Rakastan häntä, hän on kasvanut alkoholismiperheessä, vailla rakkautta. Ja tiedän että sisimmässään hän rakastaa ja tarvitsee minua. Hän on rikas urheilijamies enkä tulisi rahallisestikaan toimeen ilman häntä...Kommentteja, kokemuksia??
Kommentit (3)
Olet siis vain rahan takia hänen kanssa. Mitä vi...tua sitten tänne tulet ruikuttamaan,ole nainen ja hanki elämä.
en oikein tiedä miks tänne laitat tollasta viestiä jos et kuitenkaan ole valmis jättään miestäs- siinäpä ole ja käytä härskisti mihes rahoja? petä ja rellestä? mitä oikeen haluut kuulla??????
Tekstistäsi ei oikein saa irti, että mitä sinä itse sitten haluat tulevaisuudessa..? Onko miehesi aina ollut pilkkaava sinua kohtaan, vai onko se vasta nyt alkanut? Etkö sitten voisi puhua hänelle siitä ja että se loukkaa sinua jne. Ei varmaan monetkaan miehet hoe rakastavansa vaimoaan usein tai lainkaan.. Tunnen monia miehiä, ketkä eivät sitä sanoisi ääneen, kun ehkä " pakon edessä" ...! ;) Ei se silti tarkoita, ettei miehesi sinua rakasta, niinkun sanoitkin.
Mutta toisaalta jos ajattelet miehesi jättämistä, olisi ekä syytä nyt miettiä asia tarkkaan läpi. Olet kuitenkin VIELÄ nuori, mutta et enää muutaman vuoden päästä. Ja toisaalta mitä kauemmin asiaa pähkäilee, sen varmemmin et mihinkään miehesi luota lähdekkään...
Kannattaa miettiä tarkkaan. Ja myös sitä, onko ne huonot asiat NIIN huonoja, että on valmis rikkomaan lapsen kodin niiden vuoksi...
Vaikeita asioita... Kaikkea hyvää kuitenkin sinulle!