Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö miesten ajaa munakarvat pois nykyisin?

Vierailija
22.07.2024 |

Pitääkö olla täysin posliini vai siistitty.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveltiin mieheni kanssa nudisti rannan ohi Espaniassa viikko sitten ja näin monia miehiä täys posliinina. Huomattavasti paremman näköistä. Huoneessa mieheltä lähti karvat saman tien ja kivalle näytti. 

Vierailija
42/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään nimessä ei tarvitse, mutta jos tykkää suihinotosta, niin paljas tuntuu maistuvan naisille paremmin kuin karvainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pysynyt kulli karvattomana 11v. kun sanoin että jää sunnuntain suihinotto tekemättä heti jos tunnen karvoja suussani. Ainakin 600 suikkaria oon yhdessä olomme aikana tehnyt, eikä kertaakaan ole kullinkarvoja ollut suussani

Vierailija
44/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saksan ja Itävallan miehet ovat Euroopan ahkerimpia trimmaajia (Itävallassa 55 % miehistä ajaa/trimmaa). Yhdysvalloissa nuorista miehistä jopa yli 70 % siistii intiimialuettaan."

Vierailija
45/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomessa (kuten muuallakin) tottumukset jakautuvat vahvasti iän mukaan. Alle 30-vuotiaista suomalaismiehistä valtaosa trimmaa tai ajelee intiimialueitaan säännöllisesti, kun taas vanhemmissa ikäluokissa täysin luonnollinen tyyli on suositumpi."

Vierailija
46/46 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suomessa (kuten muuallakin) tottumukset jakautuvat vahvasti iän mukaan. Alle 30-vuotiaista suomalaismiehistä valtaosa trimmaa tai ajelee intiimialueitaan säännöllisesti, kun taas vanhemmissa ikäluokissa täysin luonnollinen tyyli on suositumpi."

En tiedä mistä tämäkin tulos on tullut ilmi mut voi vaikka pitää paikkansa. Nähtiin luokkakokouksessa keväällä, osa, minä myös, oli posliineja, loput oli ainakin jotenkin käsitellyt alakertaa. Tein nopean tutkimuksen kun ajelen itse niin tulee vilkaistua. Naisista samassa tilaisuudessa en tiedä. 

M26