Pitääkö miesten ajaa munakarvat pois nykyisin?
Kommentit (46)
Missään nimessä ei tarvitse, mutta jos tykkää suihinotosta, niin paljas tuntuu maistuvan naisille paremmin kuin karvainen.
Meillä on pysynyt kulli karvattomana 11v. kun sanoin että jää sunnuntain suihinotto tekemättä heti jos tunnen karvoja suussani. Ainakin 600 suikkaria oon yhdessä olomme aikana tehnyt, eikä kertaakaan ole kullinkarvoja ollut suussani
"Saksan ja Itävallan miehet ovat Euroopan ahkerimpia trimmaajia (Itävallassa 55 % miehistä ajaa/trimmaa). Yhdysvalloissa nuorista miehistä jopa yli 70 % siistii intiimialuettaan."
"Suomessa (kuten muuallakin) tottumukset jakautuvat vahvasti iän mukaan. Alle 30-vuotiaista suomalaismiehistä valtaosa trimmaa tai ajelee intiimialueitaan säännöllisesti, kun taas vanhemmissa ikäluokissa täysin luonnollinen tyyli on suositumpi."
Vierailija kirjoitti:
"Suomessa (kuten muuallakin) tottumukset jakautuvat vahvasti iän mukaan. Alle 30-vuotiaista suomalaismiehistä valtaosa trimmaa tai ajelee intiimialueitaan säännöllisesti, kun taas vanhemmissa ikäluokissa täysin luonnollinen tyyli on suositumpi."
En tiedä mistä tämäkin tulos on tullut ilmi mut voi vaikka pitää paikkansa. Nähtiin luokkakokouksessa keväällä, osa, minä myös, oli posliineja, loput oli ainakin jotenkin käsitellyt alakertaa. Tein nopean tutkimuksen kun ajelen itse niin tulee vilkaistua. Naisista samassa tilaisuudessa en tiedä.
M26
Käveltiin mieheni kanssa nudisti rannan ohi Espaniassa viikko sitten ja näin monia miehiä täys posliinina. Huomattavasti paremman näköistä. Huoneessa mieheltä lähti karvat saman tien ja kivalle näytti.