Pitääkö miesten ajaa munakarvat pois nykyisin?
Kommentit (34)
Riippuu meisselin koosta ja siitä mistä tykkää.
Minulla on tavallista isompi mela, ei kukaan nainen saanut kuin puoleen väliin kakomatta joten mitä karvat haittaa? lisäksi en saa mitäpään kiksejä siitä jos nainen imee tai pussailee vartta, niin miksi ihmeessä ajaisin posliiniksi? Siis toki ettei ole ryteikköä.
Ei haittaa naisten karvatkaan.
Homot niin tekevät. Yksi yhteenkuuluvuuden leimoistaan.
Nuoren naislääkärin kasvoilta pystyi huomaamaan inhon kun alapää karvoitus oli luomu. M82
Itse tykkään miehelläni vaihtelusta :) Pidän siitä miltä ajellut kivekset tuntuu käteen ja suuhun, mutta silmää miellyttää sellainen siistitty pehko meisselin yläpuolella ja ympärillä.
Tyräleikkaukseen mentäessä ajetaan karvat.
Vierailija kirjoitti:
Tyräleikkaukseen mentäessä ajetaan karvat.
Totta, ja nivusiin ulottuvan suonikohjuleikkauksen yhteydessä myös (nukutuksessa)!
Kukin saa tehdä niin kuin parhaalta tuntuu. Karvat kasvaa myös takaisin, jos ei tykkääkään ajeltuna tai lyhennettynä. Karvat tai niiden puute ei tee kenestäkään homoa, heteroa tai mitään muutakaan. Samalla lailla eri miehillä on eri määrä partaa tai hiuksiakin. Karvoja ne vaan on!
Ei. Mieluummin saa karvaa olla, mutta makuasia. Osa tykkää karvattomasta.
Karvaton on paras, mutta trimmattukin käy. Puskille ei kiitos.
Ja nainen olen ja -78, jos sillä jotain merkitystä.
Posliinimiehet näyttävät pikkupojilta, moni pellemies ajelee, kun luulee prinssinakkinsa näyttävän isommalta, ei vaikutusta.
Nykyajan suomalainen mies on naismainen homppeli, tätäkään kysymystä ei kukaan kysyisi muissa Euroopan maissa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole kumpaakaan, kukaan tuon ikäinen nainen ei halua kalkkunaa sänkyynsä.
Nuorten "miesten" ja naisilla nuorten naisten juttu. Kukaan aikuinen ihminen ei harrasta tuollaista.
https://www.iltalehti.fi/keho/a/e6c5e05c-005a-4884-9d34-4d4507e830e0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole kumpaakaan, kukaan tuon ikäinen nainen ei halua kalkkunaa sänkyynsä.
Höpö höpö. Älä ole katkera siitä, jos jotkut tykkäävät jostakin muusta kuin sinun tyylistäsi. Minä pidän karvattomasta iästäni huolimatta, ja en ole varmasti ainoa.
Kenenkään ei pidä mitään. Ei miehen eikä naisen. Kaikille on oma ajatus toisen värkistä mutta ihminen saa vielä itse päättää karvoistaan. Itse tykkään posliinista ja monet naiset ketkä tiedän tykkää karvoista. Mutta ei karvainen kulli jää miltä koittamatta jos seksiin on menossa.