Miten lukisitte tätä miestä?
Olen tapaillut yli vuoden erästä miestä ja muutama juttu on alkanut mietityttämään. Mies on romanttinen, laittaa paljon viestejä, kertoo kaipaavansa ja rakastavansa minua. Olemme tavanneet noin kerran viikossa ja pari juttua mietityttää.
Kerran vatsakivussa en halunnut se##iä ja mies pettyi silminnähden ja syyllisti minua ja sanoi, että olisi ollut parempi, jos olisin kertonut hänelle etukäteen tästä, jolloin hän olisi voinut ilmeisesti käsitellä pettymystä rauhassa. Toisen kerran oli sama juttu, mutta silloin kerroin jo puhelimessa, etten varmaan pysty nyt se##iin, jolloin hän sanoi että no sitten ei oo niin paha, vaikka en tällä kertaa pääsisikään käymään (yritimme löytää yhteistä aikaa, jolloin nähdä).
Nämä tilanteet aiheuttivat kovat riidat, koska loukkaannuin ja mielestäni tuo on moukkamaista käytöstä. Hän pyysi anteeksi, mutta nyt mietin että onkohan hän tyyppi, joka näyttää kaikki tunteensa moukkamaisesti mitään suodattamatta vai kertooko tilanteet vain siitä, että olen olemassa hänelle ensisijaisesti sek#ä varten?
Itse nautin se##istä hänen kanssaan, mutta en ajattele sitä automaationa, vaan välillä voi olla tilanteita, ettei tee mieli terveydentilan tai jonkin muun asian vuoksi. Olen kysynyt mieheltä hänen käytöksestään suoraan, mutta hän sanoi että on pahoillaan jos on loukannut minua ja rakastaa minua kokonaisena ihmisenä.
Mielipiteitä miehen käytöksestä?
Kommentit (23)
Haluatko itse parisuhteeseen miehen kanssa? Jos et, niin silloin molemmille taitaa olla selvää että kyse on vain seksisuhteesta tai fwb kuviosta, jossa joskus voidaan tehdä jotain muutakin.
Jos taas elättelet kuvitelmia yhteisestä tulevaisuudesta niin kannattaa pikimmiten käydä miehen kanssa keskustelu siitä, millaisena hän ylipäätään näkee parisuhteen ja mitä hän siltä haluaa?
Itse menin ansaan kun kuvittelin että miehestä jolle riittää pelkkä tapailu seksin merkeissä tulisi jotenkin hyvä kumppani. Ja vaikka muutimme lopulta yhteen, oli hänen käsityksensä parisuhteesta edelleen sellainen jota en itse todellakaan nähnyt loppuelämän kumppanuuteen tähtäävänä.
Toisaalta mies sanoo, ettei ole ketään muuta rakastanut näin kuin minua ja haaveilee yhteenmuutosta jne ja ylistää minua monella tavalla, laittaa monia viestejä päivässä jne.
Sitten kuitenkin tämmöinen epäempaattinen käytös on niin ristiriidassa hänen muun käytöksensä kanssa. Ehkä hän on vain mieslapsi ja mun on se hyväksyttävä.
ap
Suhteen alussa tuon ymmärtäisi vielä, kun on kuherruskausi menossa, mutta ei enää vuoden jälkeen.