Miten lukisitte tätä miestä?
Olen tapaillut yli vuoden erästä miestä ja muutama juttu on alkanut mietityttämään. Mies on romanttinen, laittaa paljon viestejä, kertoo kaipaavansa ja rakastavansa minua. Olemme tavanneet noin kerran viikossa ja pari juttua mietityttää.
Kerran vatsakivussa en halunnut se##iä ja mies pettyi silminnähden ja syyllisti minua ja sanoi, että olisi ollut parempi, jos olisin kertonut hänelle etukäteen tästä, jolloin hän olisi voinut ilmeisesti käsitellä pettymystä rauhassa. Toisen kerran oli sama juttu, mutta silloin kerroin jo puhelimessa, etten varmaan pysty nyt se##iin, jolloin hän sanoi että no sitten ei oo niin paha, vaikka en tällä kertaa pääsisikään käymään (yritimme löytää yhteistä aikaa, jolloin nähdä).
Nämä tilanteet aiheuttivat kovat riidat, koska loukkaannuin ja mielestäni tuo on moukkamaista käytöstä. Hän pyysi anteeksi, mutta nyt mietin että onkohan hän tyyppi, joka näyttää kaikki tunteensa moukkamaisesti mitään suodattamatta vai kertooko tilanteet vain siitä, että olen olemassa hänelle ensisijaisesti sek#ä varten?
Itse nautin se##istä hänen kanssaan, mutta en ajattele sitä automaationa, vaan välillä voi olla tilanteita, ettei tee mieli terveydentilan tai jonkin muun asian vuoksi. Olen kysynyt mieheltä hänen käytöksestään suoraan, mutta hän sanoi että on pahoillaan jos on loukannut minua ja rakastaa minua kokonaisena ihmisenä.
Mielipiteitä miehen käytöksestä?
Kommentit (23)
Mies on sun kanssa seksin takia ja loukkaantuu kun ei saa silloin kun haluaa. Tyypillinen paska mies se on.
Sille on edellinen käyttänyt tekosyynä vatsakipua, kun ei halua seksiä. Ei usko sinulla olevan vatsakipua
Tuo mies ei halua parisuhdetta, vain seksiä. Jos haluat parisuhteen, hanki toinen mies.
Voi ei, ei kivasti tehty mieheltä ollenkaan. Yrititte jo puhua, mutta ilmeisesti ei suuremmin auttanut? Ehkä paras että alat henkisesti valmistautumaan eroamaan hänestä.
Red flag, sekä se että loukkaantuu siitä ettei sinun tee mieli, sekä se että keskustelu äityy pahaksi riidaksi, kun kerrot mielipahastasi.
Ukko luiskaan, sanoo raati.
"...mutta nyt mietin että onkohan hän tyyppi, joka näyttää kaikki tunteensa moukkamaisesti mitään suodattamatta..."
Eikö tämä ole tullut jo selväksi, jos olette yli vuoden seurustelleet?
Vierailija kirjoitti:
"...mutta nyt mietin että onkohan hän tyyppi, joka näyttää kaikki tunteensa moukkamaisesti mitään suodattamatta..."
Eikö tämä ole tullut jo selväksi, jos olette yli vuoden seurustelleet?
Jos he ovat vain kerran viikossa nähneet, niin tuollaiset asiat jää helposti huomaamatta. Yhden päivän viikosta ihminen voi esittää ihan mitä tahansa.
Mies kanssasi vain seksi takia tai sitten hän välittää vain omista tunteistaan ja tarpeistaan. Yhden kerran olisi vielä voinut laittaa aivopierun syyksi mutta ei kahta. Kannattaa miettiä haluatko olla tällaisen ihmisen kanssa joka ei välitä sinusta ja sinun tarpeista. Selvää ainakin on se että jos seksi vähenee tai loppuu niin hän vaihtaa toiseen. Oletko varma ettei hän ole varattu?
Mitä sillä on väliä miten me muut miestä luettaisiin? Sinähän se häntä tapailet ja sinun pitää pystyä lukemaan "oikein" ja niin, että itseäsi ei mietitytä ja kummastuta milloin mikäkin.
Ja jos et siihen kykene niin se on merkki siitä, ettette ole sillä samalla taajuudella (ainakaan parisuhteen vaatimalla tavalla) ja suhteessa ei oikein voi olla ihan oma itsensä. Lisäksi se on aina huono merkki jos ei uskalla puhua toiselle / kysyä jos jokin mietityttää tai jos omat ajatukset tuntuu turhilta ottaa puheeksi ja kenties pelkää, että toinen nauraa / hermostuu / suuttuu tai että itse miettii liikaa. Jos menneisyydessä on traumaa tai "mörköjä" niin ne pitäisi käsitellä pois ennen kuin aloittaa parisuhdetta, koska jos niiden kanssa ei ole sinut niin ne aiheuttaa uudessakin suhteessa ihan turhia ongelmia.
Vuorovaikutus ja kommunikaatio on hyvässä parisuhteessa aivan erilaista kuin teillä.
Simppeli kaveri. Opetettu siihen, että pojalla on pippeli ja tytöllä pimppi.
Jotenkin hänelle ei vaan aukea, että muutakin voisi olla.
Ehkä mies on tyypillinen naisen välineistävä(??), hänen petikäyttöön vaikka vannoo ruusua rakkautta. Onko vain sekson perässä ja itsekäs. Juoko. Tunnetko koko tyyppiä. Aina hyviäkin puolia on, juu. Jos on negatiivista voiko erota vielä, etsiä muuta vai jatkatko tuossa. Aika harvoin jos kerran viikossa näkee ja mies menee makkaria kohti. Ikävää. Riita ei selvitä asiaa eikä muuta. Johtopäätöksiä saa olla. Jos etsit herrasmiestä joka huomioi tunteesi täysin onko se muualla vai siedätkö tätä miestä. Ajatus jää kiusaamaan jos hän ei ymmärrä sanaa ei tai muiden tuntemuksia.
Ihmiset, jotka tapaavat kerran viikossa seksin merkeissä ja loukkaantuvat, kun eivät joku kerta "saa", eivät todellakaan rakasta toisiaan.
Lisäksi tällainen loukkaantuja on jäänyt tunne-elämältään taaperon tasolle. Mistä te näitä miesvauvoja löydätte? Ei normaalin aikuisen miehen tarvitse "prosessoida pettymystä", jos kumppani on sairas. Ja jos rakastaisi, tuskin olisi edes seksiä odottanut vaan olisi kysynyt, miten voisi helpottaa kipeän kumppanin oloa.
Toivon totisesti taas, että tämä on provo.
Tällä palstalla voi kyllä kirjoittaa ihan seksi.