Onko normaalia että mun isän naisystävä on minua vain 7 vuotta vanhempi?
Eli tosiaan mun isä on 48 ja hänen naisytsävä on 28. Itse olen 21 joten ikäeroa on vain 7 vuotta.
Kommentit (46)
On täysin normaalia. Onhan meillä ollut presidenttinä mies, jonka vaimo on NUOREMPI kuin miehen lapset.
Tuossa iässä ihan normaalia. Eri asia, jo olisit alle 12-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ex s.70, minä 64, exän täti 58. Nyt seukkailen tädin kanssa. 6 v erolla mennään.
En ymmärtänyt tästä mitään? Isä pani exää sekä tätiä ja lopulta sinäkin tätiä?
Oliko tätimpi nätimpi?
Minä ymmärsin niin että hän vaihtoi vuosimallin 1970 eksänsä vuosimallin 1958 eksän tätiin.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se aika omituiselta tuntuisi. Voitte järjestää äitipuolen kanssa kaveribileitä yhdessä, kun molemmat ovat samaa ikäpolvea. Ehkä isäsi olisi kannattanut miettiä tätä asiaa 2 kertaa.
21-vuotiaat on ihan pentuja vielä. Sen sijaan 28v on jo lähellä kolmeakymppiä ja paljon kypsempi. Bilettämiset useimmilla jo takanapäin tuossa iässä.
Kyllä tuo normaalimpaa on kuin se, että "äitipuoli" ei ollut vielä edes syntynyt, kun isä sai lapsia. Dannylla ja Helmillähän on näin
Ei ole normaalia, mutta ole tyytyväinen, että isäpapallasi on joku, joka huolehtii. Pääset itse vähemmällä. Kohtahan isäsi on jo 60-vuotias.
Onhan tuo vastenmielistä. Ja ei tuo nainenkaan ihan normaali ole kun haluaa noin vanhan ukon. Onko isälläsi varallisuutta, jonka perässä on.
Minkä takia asioiden ihmisten elämässä pitäisi olla 'normaalia'..?
Panen ketä lystään , kunhan on täysi-ikäinen
M57
Kummatkin reilusti aikuisia, joten ihan normaalia.
Jos on aitoa rakkautta niin ei sillä ikäerolla kyllä mitään merkitystä ole. Varsinkin kun molemmat aikuisia.
Olin 12v kun isäni alkoi seurustelemaan 18v naisen kanssa, isäni oli 32v.
En pitänyt ollenkaan outona ja tulin hyvin toimeen äitipuoleni kanssa. Ja vaikka hän nuori olikin, niin silti piti myös rajoista kiinni.
Jos mun isällä olisi 20 vuotta nuorempi nainen olisin iloinen.
Kuule ap. Tuo on ok. Siis täysin normaalia.
Isäsi on joko leski tai eronnut, tai koko ikänsä sinkkuna elänyt mies.
Sinä ap, et ole voinut sen kummemmin äitiäsi, kuin isääsikään Oley vaan syntynyt tähän maailmaa, elämään > heidän lyhyen tai pitemmän suhteen seurauksena.
Nää jutut eivät ole yksinkertaisia. Eivät koskaan.
Jos eronneiden vanhenhempien lapset, inhoaa, eivätkä sulata eivätkä piittaa vanhempiensa uusia kumppaneita / puolisoita.
Niin syyt ovat todellskin ns. kaikenksrvaisisia.
Pääsääntöisesti on kuitenkin niin, että molempien vanhempien uuder puolisot / kumppanit, pysyttelevät täysin ulkopuolella, kumppanin ed. perheen ristiriidoista.
Usein on niin, että sillä uudellakin kumppanillskin on entiset lapset, jotka pyritään joten kuten sulauttumaan ja hyväksymään, kahden eronneen ja yhteen menneen aikuisuisten ihmiseen suhteeseen.
Ap, on kuvottavasti mädälle. Ja kuselle haiseva trolli.
Otaksun, että jo nyt, hän nukkuu voimakkaiden rauhoittavien lääkkeiden myötä.
Ap:n kaltaiset tyypit ovat pakosta. aina psykiatrisrn hoidon piirissä.
Lääkityksellä !
Heh heh hee.
Toi ap...?
Onkos hän kotihoidosssa? Vaiko psykiatrian osastojen, vaihtuva potilas?
Enpä minä sitä tiedä, mutta jotain pahasti häikkää on ap:n mielessä ja ajatus masilmassa on.
Olen varma, että muutkin ovat sen, jo pitkään huomanneet.
Tarkoittaa sitä, ettei kukaan itse henkisesti terve, normaali ihmien, ota milloinkaan tosissaan ap:ta.
So sorry ap.
Mutta vaikutat hullulta.
Siiis sub mielenterveys on hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Ap o Niuvanniemen tavaraa.
Mitähän sä sekoilet.
hyi