Jos tiedätte, että nainen/mies on varattu, niin harrastettako seksiä tämän kanssa.
Jos minun tekee kalua mieli, niin annan miehelle, vaikka hän olisi naimisissa.
Kommentit (21)
Olen naimisissa oleva mies. Olen pannut naimisissa olevan naisen kanssa säännöllisesti yli 20 vuotta. Nainen on vaimoni.
Riippuu siitä onko nainen hottis vai ei
Harrastan seksiä varatun kanssa säännöllisesti. Varmaan suurin osa parisuhteessa olevista on kaltaisiani.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa oleva mies. Olen pannut naimisissa olevan naisen kanssa säännöllisesti yli 20 vuotta. Nainen on vaimoni.
Sama. Meillä on jopa yhteisiä lapsia.
Oon sanonu jossain ketjussa aiemminkin mutta minua kiihottaa nainen enemmän jos tiedän että se on varattu.
Mä en suostu varatun kanssa. Jos oon ollu sängyssä ja sen jälkeen selviää että on varattu niin ei tuu toista kertaa. Vaikka itse oon naimisissa.n35
Sinkkuna ollessa mitäs väliä sillä oli, jos oli kiinnostava mies, niin siitä vaan. Sehän oli sen miehen ongelma, jos vieraisiin eksyy, minä olin vapaa tekemään mitä haluan.
No mikä et'ei, jos toinen osapuoli myös sitä haluaa.
En, koska en kunnioita pettäjiä. Halut menee siihen ja alkaa ällöttää.
Kyllä. Olen pannut varattua miestä vuosia. Hänellä on siis vaimo joka en ole minä.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa ja on tyttöystävä. Kerran olin erään kolmannen naisen kanssa mutta seksiä emme harrastaneet koska hän tunsi tyttöystäväni ja tiesi meidän kuvion. Häntä ei siis häirinnyt se että olen naimisissa.
mikä oli se toinen nainen ja häiritsihän kun ette harrastaneet
Miesystäväni on juridisesti "varattu", koska avioeroprosessi on vielä kesken. Hänen tuleva ex-vaimonsa kuitenkin aloitti sivusuhteen jo ennen kuin eropaperit allekirjoitettiin, joten en alkanut miestä moralisoimaan asiasta.
Itseänikin on aiemmassa liitossa petetty, kun mies ja paras ystäväni puuhailivat keskenään selkäni takana ja ovat nykyään aviopari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa ja on tyttöystävä. Kerran olin erään kolmannen naisen kanssa mutta seksiä emme harrastaneet koska hän tunsi tyttöystäväni ja tiesi meidän kuvion. Häntä ei siis häirinnyt se että olen naimisissa.
mikä oli se toinen nainen ja häiritsihän kun ette harrastaneet
1. Vaimo 2. Tyttöystävä
Ehdoton ei.
Nuorena tyttönä olin rakastunut ukkomieheen. Tajuan nyt, uinka säälittävä tuo mies oli. Petti raskaana olevaa vaimoaan nuoren pimun kanssa.
Minuakin on petetty ja en halua kenellekään naiselle sellaista mielipahaa.
Kyllä deittimarkkinoilla on paljon ukkomiehiä, mutta en voisi ikinä kunnioittaa miestä, joka ei uskalla erota vaan tarvitsee itselleen huolehtijan.
Miesten moraali on miesten! Ja samaan henkeen puhutaan , miten naisella olis saanut olla suhteita edes vapaana ...eli ns vaimomatsku. Yök.
Born to be wild!
Kukaan voi ketään omistaa. Typeriä yhteiskuntarauhan takaamiseksi keksittyjä järjestelmiä.
Varattu on todennäköisesti tautivapaa, eikä takerru.
Minulla on kaksi miestä, joista toinen on naimisissa minun kanssani ja toinen oman vaimonsa.