Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedän hyvän säästövinkin työttömille ja opiskeliijoille

Vierailija
22.07.2024 |

Kannattaa kiertää pyörällä kaikki lähellä olevat kaupat ja ostaa niistä hyvät tarjoustuotteet. Samalla keräät kaikki tyhjät tölkit ja pullot matkan varrelta. Kuntokin kasvaa ja rasva palaa samalla. Näin ollen saat kolminkertaisen hyödyn verrattuna siihen, että laiskottelisit vain kotona.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerää joka päivä pulloja euron arvosta, saa sillä viikon etelän matkan äkkilähdöistä ja käyttörahat säästyneinä ruokaostoksina.

Vierailija
2/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä, onko sinulla noin ankeaa että kokopäivän teet köyhyys aloituksia. Miksi itse et tee niitä asioita kun täällä roikut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä, onko sinulla noin ankeaa että kokopäivän teet köyhyys aloituksia. Miksi itse et tee niitä asioita kun täällä roikut

Lähden vasta illalla liikenteeseen.

Vierailija
4/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvemmalla pääsee kun syö joka toinen päivä.

Vierailija
5/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerään tölkit ja pullot koiralenkillä, etteivät eläimet loukkaannu niifåhin. Asun lähiössä. Tulisikohan tuo euron edestä tölkkejä keskimäärin parin viikon-kuukauden aikana, jos koko vuosi lasketaan. Olen tosin löytänyt vuosien varrella muutaman avaamattomankin oluttölkin.

Vierailija
6/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea. Minulla lähikaupat, kolmessa eri suunnassa (yhdensuuntainen) matka kotoa: 17km, 25km, 27km. Mikäs siinä keräillessä ja valtatien vartta pyöräillessä.

Vierailija
7/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähin kauppa neljän kilsan päässä, seuraavaksi lähin 20km. 

Joten taidan jättää väliin.

Vierailija
8/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kerään tölkit ja pullot koiralenkillä, etteivät eläimet loukkaannu niifåhin. Asun lähiössä. Tulisikohan tuo euron edestä tölkkejä keskimäärin parin viikon-kuukauden aikana, jos koko vuosi lasketaan. Olen tosin löytänyt vuosien varrella muutaman avaamattomankin oluttölkin.

. . .kädet toimivat nopeammin kuin ajatus, tietenkin niihin, ei niifåhin. . .

Vierailija
9/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea. Minulla lähikaupat, kolmessa eri suunnassa (yhdensuuntainen) matka kotoa: 17km, 25km, 27km. Mikäs siinä keräillessä ja valtatien vartta pyöräillessä.

Noin lyhyet matkat hoituu kävellen

Vierailija
10/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on mökkimatkalle reilut 100 km. Tien varsilla on viime aikoina näkynyt 1-2 tölkkiä per reissu. Jätä ahkerammille kerääjille.

Vierailija
11/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on mökkimatkalle reilut 100 km. Tien varsilla on viime aikoina näkynyt 1-2 tölkkiä per reissu. Jätä ahkerammille kerääjille.

Ojissa tölkkejä on paljon enemmän, mutta niitä ei huomaa autosta.

Vierailija
12/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Suurin osa tarjoustuotteista on yleensä sellaisia joilla ainakaan minä en tee yhtään mitään.

Vierailija
13/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tarkoitus jälleenmyydä ne tarjoustuotteet vai miten säästää rahaa ostelemalla yli tarpeen verrattuna siihen ettei osta mitään? 

Vierailija
14/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se päivittäin jaksat keksiä työttömiä trollaavia aloituksia keksiä. 

Vierailija
15/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kerännyt tölkit pois luonnosta ja en siis rahan toivossa. Kun kerään samalla muiden jättämiä roskia teiden varsilta, luontopoluilta yms. En ymmärrä, että minkä vuoksi ne pitää heittää luontoon, kun on myös roskakorit keksitty. Vai onko se ROSKAKORI jotenkin vaikeaa ymmärtää, että sellainen on yleensä olemassa? 

Vierailija
16/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuota tulee tehtyä. Tosin kuljen kävellen, mutta kerään pantilliset pullot ja tölkit mitä vastaan tulee ja käyn useammassa kaupassa, jos on hyödyllisiä tarjouksia.

Vierailija
17/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tarkoitus jälleenmyydä ne tarjoustuotteet vai miten säästää rahaa ostelemalla yli tarpeen verrattuna siihen ettei osta mitään? 

Jos jossain kaupassa on tarjouksessa tomaatit 0,99€/kg ja seuraavassa kaupassa on banaanit tarjouksessa 0,99€/kg, niin silloin kannattaa pyörällä ajaa molempiin kauppoihin ja ostaa tomaatteja pari kiloa kerralla sen sijaan, että ostaisi ne tavalliseen hintaan 2,5€/kg.

Vierailija
18/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin lyhyet matkat hoituu kävellen

Sä varmaan kävelet tuon matkan päivittäin, eikö niin?

Vierailija
19/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimpään kauppaan 14 kilometriä. Sieltä toiseksi lähimpään kauppaan 40 kilometriä. Sieltä sitten 32 kilometriä seuraavaan, ja 34 kilometriä kotiin. Eli kevyesti 120 km lenkki tulisi siitä. Eikä siellä metsätaipaleilla mitään pulloja ole. 

Vierailija
20/24 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jossain kaupassa on tarjouksessa tomaatit 0,99€/kg ja seuraavassa kaupassa on banaanit tarjouksessa 0,99€/kg, niin silloin kannattaa pyörällä ajaa molempiin kauppoihin ja ostaa tomaatteja pari kiloa kerralla sen sijaan, että ostaisi ne tavalliseen hintaan 2,5€/kg.

En edes omista pyörää. Haen myös kaupasta kerralla parin viikon ostokset joita ei pyörällä saisi edes kuljetettua. Jos hakisin autolla pelkät banaanit ja tomaatit kahdesta eri kaupasta, halvan hinnan aiheuttama hyöty sulaisi täysin polttoaineeseen. Luojan kiitos mun ei tarvitse katsoa hintoja ruokaostoksilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi