Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, pluskoon nainen kyselee

Vierailija
22.07.2024 |

Tykkäyksiä? Oon 29v äiti, 158/96, rinnat 100H, meikattua tulee, puolipitkät kiharaiset hiukset nyt laitetut. Ihan rauhassa saa menopaikoissa olla, tinderissä muutama kymmen tykkäystä...en oo siis salimimmi...seurallinen kyllä...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet tykkää ylipainoisista naisista. Taas tänään todistettu moneen kertaan ravintolassa ja kadulla.

Pikkupakko kun muuta ei ole tarjolla 🤔 Sinänsä mieluummin pienesti ylipainoinen kuin sellainen lauta, jolla ei ole muotoja esim. rinnoissa eikä perseessä lainkaan.

Vierailija
22/27 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet tykkää ylipainoisista naisista. Taas tänään todistettu moneen kertaan ravintolassa ja kadulla.

Turussa viikonloppuna näki tosi paljon hoikkia miehiä lihavan siis ei edes hiukan pyöreän naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kelpaat pantavaksi, mutta et parisuhteeseen. Otan mieluummin urheilevan naisen, jota kehtaa näytellä. 

Kyllähän tuon tason lihavuus kertoo jo elämänhallinnan ongelmista ja pahenee vaan iän myötä. En myöskään halua tuollaista esimerkkiä lapsilleni.

Haluan naisen, joka pysyy aktiivisena ja terveenä vanhaksi. Luulen myös, että liikalihavuus vähentää libidoa.

Vierailija
24/27 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään eräässä kylpylässä monta ap kaltaista syöttöpossua. Ihmettelin siinä, että miten niitten ukot saa kullinsa ylös? Mä en saisi.

Vierailija
25/27 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään eräässä kylpylässä monta ap kaltaista syöttöpossua. Ihmettelin siinä, että miten niitten ukot saa kullinsa ylös? Mä en saisi.

Näin kylpylässä kaksi nuorta naista, jotka niukoilla bikineillään esittelivät nuoria, timmejä vartaloitaan. Kulkivat ylimielisinä naama nyrpeänä arvonsa tuntien. Jos sellaisen olisi sänkyynsä saanut, ei taatusti olisi ollut millään tavalla aloitteellinen vaan tiedostanut olevansa palkinto tai palvottava jumalatar.

Vierailija
26/27 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi tykätään baarissa ylipainoisista kun niiltä saa helposti ja suostuvat kaikkeen pervoonkin.

Vierailija
27/27 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi