Kehukaa ja kuvailkaa hieman naapurianne!
Meillä esim. yksi eläkeläspappa, tosi iloinen ja reipas sekä avulias ihminen.
Muutkin mukavia, yksikin pariskunta, joilla tytär, mukavia tavallisia ihmisiä, sellaisia, joille uskaltaisi antaa kotinsa avaimen tai lapsensa hoitoon jos akuutti tarve tulisi.
Kommentit (8)
hoitaa lemmikit meidän matkojen aikana yms. ja me sitten autetaan häntä joissain muissa asioissa. Ihanaa kun on luotettava ja mukava naapuri!
Olen aina ystävällinen ja juttelen naapurin lapselle.
Kehukaa, perkele.
ja pieni paikkakunta eli kaikki tietää missä kukin asuu....
joten turvallista on......
Vierailija:
Olen aina ystävällinen ja juttelen naapurin lapselle.
Kehukaa, perkele.
Perheessä on kolme lasta ja lapsemme viihtyvät erittäin hyvin keskenään. Lasten harrastuksiin kuskaamme tenavia vuorotellen. On mukavaa, että meillä on joskus miehen kanssa hetki kahdestaan kun lapset menevät naapuriin leikkimään, ja homma toimii tietysti myös toisinpäin.
Perheen äidistä ei ikinä uskoisi, että on kolme lasta synnyttänyt, on siis todella hoikassa kunnossa ja vielä todella kauniskin. Ja ihan vilpittömästi voin sanoa, että tässä tapauksessa kumoan sanonnan " moni kakku päältä kaunis" , naapurin äiti on persoonanakin aivan huippu tyyppi.
Olen todella onnekas kun olemme sattuneet saamaan tällaiset naapurit!
Meillä on kaksi lapsiperhenaapuria, molemmat ovat tosi kivoja, positiivisia ihmisiä. Emme ole tunteneet toisiamme kovinkaan kauan, mutta alusta asti heitä on ollut helppo lähestyä. Aikuiset tervehtivät aina iloisesti sekä meitä aikuisia että lapsiamme. Mieheni on paljon poissa töiden takia, ja naapurit ovat luvanneet että heiltä voin aina tarvittaessa pyytää lastenhoitoapua. Uskon että saamme täältä hyvät ystävät. Toivoisin että naapurimme pitävät meistäkin.
aivan ihania naapureita :)
Tänä talvena ollaan sairasteltu paljon (minä ja mies, välillä lapsetkin).
Naapurit tekee meille lumityöt samalla kun omansakin. Joskus tehdään sitten mekin heille. Asutaan pohjoisessa eli lumitöitä on pitänyt tehdä useammankin kerran vaikkei nyt yhtä paljon kuin yleensä.
Lapsia hakevat usein ulos (tai kotiinsa) leikkimään. 2 eri naapuria harrastaa tätä, toinen on eläkeläispariskunta ja toinen lapsiperhe.
Kolmas naapuri on antanut meille lastensa vanhoja urheiluvälineitä - luistimia, palloja ymv.
Minulla on ihana, kaunis naapuri, jolla on suloinen pikkinen tyttö. Ja mieskin ihan mukiinmenevä, vaikka onkin pelottavat hiukset :)
Minun naapurini on hyvää juttuseuraa, joskin puhuu joskus niin hiljaa etten kuule (olen äänekkäästä perheestä).
Hän on hyvä ja älykäs ihminen ja toivon, että olemme ystävät aina.
Lisäksi minulla on ihana naapuri, joka on vanha pappara. Hän hoitaa yhteistä pihaa pyytettä ja on mainiota juttuseuraa. Hänellä on myös ihana vaimo. Mainiota sakkia kaiken kaikkiaan.