Kuvottavaa, kun jotkut pukee helteellä liikaa vaatteita ja sitten haisevat julkisissa kulkuvälineissä...
Ällöttävää. Yhdellä tuossa pitkähihainen huppari, vaikka on selvästi kuumissaan.
Kommentit (62)
Yök. Entäs läskit, jotka haisee hielle, vaikka olisivat kuinka vähiin vaatteisiin pukeutuneet : /
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakkomielle joillakin on hajuketjuihin? Niitä on säännöllisin väliajoin.
Venäjän trollin tavoite on aiheuttaa pahaa mieltä ja varsinkin naisille huonoa itsetuntoa. Jos tarkastelet palstan avauksia niin varmaan 1/4 aloituksista menee tähän kategoriaan. "Lihavat naiset yök"
Eilen ykkösen bussissa haisi niin pistävä hiki että oli pakko jäädä kahden pysäkin jälkeen pois.
Eikö jumal........ osata käydä suihkussa näillä helteillä?
No minulla nytkin ulkona liikkuessa huppari koska minulla tulee aurinkoihottumaa herkästi.
Vierailija kirjoitti:
Toinen ällöttävä aihe ovat uimahallit. Niistäkin on juttuja säännöllisesti. Sama
Vierailija kirjoitti:
Eikö jumal........ osata käydä suihkussa näillä helteillä?
Ei ole kaupunti laittanut mulle ulkosuihkuja, niin pakko käydä vain kotona ollessani.
Hikihän voi tulla muuallakin.
Hyi kun hikikainalo haisi hihattomaan toppiin pukeutuneen naisen kainalosta kun nosti kätensä ottaakseen kiinni junan tangosta.
Uusi normaali: ihminen joka ei hikoile kuumalla ollenkaan! (?)
Vierailija kirjoitti:
Hyi kun hikikainalo haisi hihattomaan toppiin pukeutuneen naisen kainalosta kun nosti kätensä ottaakseen kiinni junan tangosta.
Hei, ihmiset yrittävät juoda täällä aamukahvia!
Olen kymmeniä vuosia matkustanut bussilla työmatkat, enkä ole koskaan huomannut ihmisten haisevan..
Iigor aloitti samaan aikaan ketjun kesällä liikaa pukeutuvista ja liian vähän pukeutuvista.
Vierailija kirjoitti:
Uusi normaali: ihminen joka ei hikoile kuumalla ollenkaan! (?)
Voi hikoilla mutta jos peset itsesi, vaatteesi ja käytät deodoranttia niin tuskin haiset kovin voimakkaasti.
Suosittelen hankkimaan apua. Yksi näkee vaan igo reita joka viestissä.
Talvella busseissa haisee märälle rukkaselle. Bussit on köyhille.
Pukevat liikaa vaatteita ja siksi haisevat? Eiköhän ko. ihmiset hikoile ja haise muutenkin. Sittenhän se haju vasta pistävämpi oliskin hihattomaan pukeutuneena.
Pienet on ongelmat jos toisten hienhaju aiheuttaa näin paljon mielipahaa. Hikoileminen on normaalia ja tervettä. Poistuu myrkyt kehosta, antakaa ihmisten hikoilla rauhassa. Pysykää kotona jos ette kestä pienintäkään epämukavuutta teidän elämässä.