Kamala Harris presidentiksi? Voiko nainen voittaa Usassa?
Kommentit (82)
KOSKAAN EI VOI TIETÄÄ, EIKÄ OLLA VARMA MISTÄÄN, KAIKKI ON MAHDOLLISTA
Jenkit valitsevat presidentiksi mieluummin narsistivaarin kuin mustan naisen.
Hillary Clinton hävisi Trumpille, se tässä on minulla mielessä. t.ap
Harris ei voi voittaa vaaleja.
Ja nimenomaa siinä järjestyksessä, että on nainen. Ihonväri tulee vasta sukupuolen jälkeen.
Jos nainen ja musta voittaa niin niin se on vähän sama kuin voittaisi Lotossa ja Eurojackpotissa samana viikonloppuna. Yksi vielä nipin napin mahdollista, molemmat ei varmasti.
Toinen vaihtoehto on oranssi vanha mies joka puhuu kuin 4 vuotias. Trumpin voittaminen väittelyssä ei ole vaikeaa yhdellekään yli 6 vuotiaalle, mutta hänen takanaan on lahko psykopaatteja ja narsisteja joilla on rahaa vaikka ostaa jokainen ääni.
Ei voita. Ka ma laa ei saa edes kirjoittaa täällä. Jäi sensuuriin.
#
29.6.2024
Anne Hammondin v. 2018 saama sanoma Kamala Harrisin presidenttiydestä
Olimme mieheni kanssa sukuloimassa Teksasissa joulun 2018 aikoihin. Selailin siellä ollessamme paikallislehteä ja näin pienen lehtijutun Kamala Harrisista. En ollut koskaan ennen kuullutkaan hänestä, mutta heti, kun näin hänen kuvansa, Pyhä Henki sanoi minulle selvästi, että hänestä tulee vielä presidentti ja että (jossain vaiheessa) hänen presidenttikautensa aikana USA:ssa tulee olemaan aivan hirvittävän vaikea tilanne, varsinkin uskovilla. Pystyin tuntemaan ihmisten hädän ja kauhun. Näin välähdyksen siitä, miten aivan tavallinen perhe piileskeli peloissaan pimeässä kodissa.
Tämä sanoma on ollut nyt mielessäni, kun vaalit lähestyvät ja näyttää siltä, että Bidenille yritetään etsiä kiireisesti vaihtoehtoja. Mitään aikajanaa en tosin saanut, joten on toki mahdollista, että tämä sana toteutuu vasta joskus myöhemmin. Sain tämän sanan jo ennen kuin Harrisin varapresidenttiehdokkuus oli julkaistu ja tuolloin näytti erittäin epätodennäköiseltä, että hänestä voisi koskaan tulla presidenttiä, mutta nyt se on hyvinkin mahdollista.
Tarkoittaako ap, ettei jenkkilä olekaan tasa-arvoa noudattava maa.
Jos kaikki mustat ja kaikki naiset haluaa omansa, niin siinä on iso voima.
Vierailija kirjoitti:
Harris ei voi voittaa vaaleja.
Ja nimenomaa siinä järjestyksessä, että on nainen. Ihonväri tulee vasta sukupuolen jälkeen.
Höpö höpö. Jo H. Clinton oli lähellä presidenttiyttä, sai enemmän ääniäkin kuin miesvastustajansa Trump, ja siitä on jo lähes kymmenen vuotta. Nyt naista onnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en äänestäisi enää ikinä mustaa. En naista enkä miestä. Minusta on tullut sen verran väritietoinen tässä viime vuosina. Saa nähdä miten sielläpäin maailmaa ajatellaan.
Minä äänestän Trumpia, ehdottomasti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en äänestäisi enää ikinä mustaa. En naista enkä miestä. Minusta on tullut sen verran väritietoinen tässä viime vuosina. Saa nähdä miten sielläpäin maailmaa ajatellaan.
Minä äänestän Trumpia, ehdottomasti...
Kun en asu siellä enkä oikeastaan tiedä Trumpistakaan paljon mitään, en osaa sanoa äänestäisinkö sitäkään. Voisin jättää äänestämättäkin.
Voisi voittaa. Ihmiset kaipaavat jotakin uutta. Tämä oli virkistävä muutos tähän vaalikampanjaan. Kamala Harrisilla voi olla myös hyvät mahdollisuudet, jos valitsee hyvän varapresidentin.
Sellainen voisi olla vaikkapa Mark Kelly, demokraatti senaattori, joka on tullut tunnetuksi myös Nasan astronauttina:
Kamala Harris ja Mark Kelly olisivat loistava pari! Eteenpäin katsovat, pätevät ihmiset, tiede vastaan MAGA ääliöt.
Tässä video Mark Kellystä astronauttina:
Jenkeille tekisi ihan hyvää, että presidentti olisi välillä joku muu kuin seniili pappa