Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olet hölmöillyt elämässäsi?

Vierailija
21.07.2024 |

Kaikkihan me hölmöilemme. Lapsina, nuorina, aikuisina, vanhuksina. Kerro omistasi, ja opitko niistä jotain? Tuliko seuraamuksia? 

- Sattuu ja tapahtuu

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi olisi ehkä luetella ne muutamat asiat, joissa en ole hölmöillyt. Mutta sitähän ei kysytty.

Vierailija
2/8 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai... no en tullut ajatelleeksi noin päin 🤔. Kerro sitten niitä harvinaisempia, missä olet onnistunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän.   Tosi on!                                                                                                                                                 lib                                                         

Vierailija
4/8 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni

Vierailija
5/8 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku minusta aika viisas on sanonut, että 'Elämässä kuuluu ryvettyä!'. Se on minusta aika lailla totta. Asioita ja intohimoja kohti on syytä mennä, vaikka välillä löytäisi itsensä typeryksenä ja nolona tilanteissaan. 

Vierailija
6/8 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien ja kaverien käyttäminen vain välineenä jonkin muun saavuttamiseen ja salainen halveksunta, eristäytyminen lopulta kaikista. Lopputulos: ei ystäviä aikuisena, vain pari tuttua, olemattomat sosiaaliset taidot, epämiellyttävä ja valheellinen luonne. Tämän olen tajunnut ja haluan vielä korjata mitä korjattavissa on.

Vierailija
7/8 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pilannut koko elämäni hölmöilyillä. Yksi pahimmista on se että menin pelleilemään syömisen kanssa (syömishäiriö siis). Tokihan kyseessä on sairaus mutta olen itselleni tosi katkera siitä ikuisesti. 

Vierailija
8/8 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin moga oli reputtaa ylppärit.