Mitä olet hölmöillyt elämässäsi?
Kaikkihan me hölmöilemme. Lapsina, nuorina, aikuisina, vanhuksina. Kerro omistasi, ja opitko niistä jotain? Tuliko seuraamuksia?
- Sattuu ja tapahtuu
Kommentit (8)
Ai... no en tullut ajatelleeksi noin päin 🤔. Kerro sitten niitä harvinaisempia, missä olet onnistunut.
Joku minusta aika viisas on sanonut, että 'Elämässä kuuluu ryvettyä!'. Se on minusta aika lailla totta. Asioita ja intohimoja kohti on syytä mennä, vaikka välillä löytäisi itsensä typeryksenä ja nolona tilanteissaan.
Ystävien ja kaverien käyttäminen vain välineenä jonkin muun saavuttamiseen ja salainen halveksunta, eristäytyminen lopulta kaikista. Lopputulos: ei ystäviä aikuisena, vain pari tuttua, olemattomat sosiaaliset taidot, epämiellyttävä ja valheellinen luonne. Tämän olen tajunnut ja haluan vielä korjata mitä korjattavissa on.
Olen pilannut koko elämäni hölmöilyillä. Yksi pahimmista on se että menin pelleilemään syömisen kanssa (syömishäiriö siis). Tokihan kyseessä on sairaus mutta olen itselleni tosi katkera siitä ikuisesti.
Helpompi olisi ehkä luetella ne muutamat asiat, joissa en ole hölmöillyt. Mutta sitähän ei kysytty.