Onko teillä parempaa pienessäsievässä-seksi vai selvinpäin-seksi?
Kommentit (7)
pienessä sievässä, koska silloin molemmilta vie tuleminen kauemmin ja peuhaus vaan kestää ja kestää. Orkku myös paljon suurempi ja pidempi(?).
Mua ei humalassa oikeastaan nykyisin edes haluta, limakalvot on kuivia ja väsyttää vaan. Mä olen parhaimmillani alkuillasta selvin päin:)
-miehelläni on lörpsähdysvaara jo pienessä sievässä
jatkaa sen verran, että tiedän kyllä tämän, mutta näin vain meillä on. Kunnon humalassa en kyllä saa, mutta nyt olikin kyse pienestä sievästä, johon liitän pari lasia viiniä tai kolme siideriä. Orkku on erilainen ja todellakin se huippu kestää kauemmin.
5
että ei olla mieheni kanssa koskaan harrastettu seksiä pienessä sievässä eikä suuremmassakaan. Yhdessä ollaan oltu jo kohta 7-vuotta. Ois varmaan syytä kokeilla tota pientä sievää :) kiitos viikonloppu vinkistä.
Me sekstaillaan melkein aina pienessä sievässä joka tarkoittaa 1-2 siideripulloa tai kaljapulloa. Kunnon känni kyllä vie tunnon mutta tuo pieni sievä kiihottaa, vie estoja ja parantaa orgasmia :)
meillä on estotonta ja monipuolista seksiä, mutta kuulema monilla joilla on estoja...on pienessä sievässä parempaa...