Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimivin 40+ deittisovellus

Vierailija
21.07.2024 |

Hei,

mikä olisi toimivin ilmainen deittisovellus yli nelikymppiselle? Mitään yhdenillanjuttuja en etsi, juttuseuraa, ehkä joskus tapailua. Tinderistä on niin paljon huonoja kommentteja, etten oikein tiedä uskaltaako siihen liittyä. Jostain syystä kynnys liittyä näihin on korkea. Onko mitään asiallista sovellusta, joka ei ole maksullinen?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebook dating - toimi mulla ja olen yli 50-v.

Voiko tätä käyttää ilman "oikeaa" Facebook tiliä? Ts jos tekee tyhjän tilin pelkällä nimimerkillä, ilman että tilillä on yhtään kaveria? Mulla ei ole facebookkia ja jos tekisin tilin, ei mulla luonnollisesti olisi yhtään kaveria, eikä tulisi (en tiedä ketään joka sitä enää käyttäisi). Ja onko siellä ylipäätään ketään, eikö tuo ole jo aika kuollut sovellus ylipäänsä? 

Vierailija
22/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sun ikäisellä harpulla ole juna jo mennyt, sano nyt, että olet joku yksinhuoltaja viellä

Oletko yrittänyt jotain harppua ja saanut pakit vai mikä noin harmittaa? Itse sain nelikymppisenä yh:na Tinderissä n. 4000 tykkäystä silloin kuin sitä kokeilin. 

Mutta kuinka suuri osuus näistä tykkäyksistä on (sinun mielestäsi) laadukkailta miehiltä?

No se miten sinä puhut nelikymppisistä naisista, niin jos olemme tuollaista pohjasakkaa, niin eikö ne kaikki ole silloin meitä laadukkaampia? Vai? 😂 kyllä siellä ihan sellaisia oli että niistä itselle tuli hyvä mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä Badoo on hyvä.

Tosin olen huomannut yleisestikin, että "matchien" määrä on alkanut viime vuosina selvästi nousta. Tosin se johtunee siitä, että olen hoitanut oman elämäni asiani hyvin.

Sellainen lisäys, että jos ei ole tarkka etnisyydestä ja vaadi suomen osaamista, on niiden matchien määrä hämmentävä verrattuna nuoruusvuosiin. Toki yksi yhteinen kieli on oltava, että pääsee luomaan henkistä yhteyttä (minulla suomi, englanti tai ruotsi).

Vierailija
24/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä Badoo on hyvä.

Tosin olen huomannut yleisestikin, että "matchien" määrä on alkanut viime vuosina selvästi nousta. Tosin se johtunee siitä, että olen hoitanut oman elämäni asiani hyvin.

Sellainen lisäys, että jos ei ole tarkka etnisyydestä ja vaadi suomen osaamista, on niiden matchien määrä hämmentävä verrattuna nuoruusvuosiin. Toki yksi yhteinen kieli on oltava, että pääsee luomaan henkistä yhteyttä (minulla suomi, englanti tai ruotsi).

Kannattaa vaan muistaa, että siellä on paljon huijausprofiilejakin.

Vierailija
25/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni 40+ ikäisiä.

Vierailija
26/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana juttu, kiva kuulla, että viellä "varttuneemmallakin" on mahdollisuuksia. Koska lopulta kuin miettii, reilu nelikymppinen ei elämän mitassa ole vielä kovinkaan vanha.

Vierailija
27/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Badoo ja Happypancake

Vierailija
28/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä Badoo on hyvä.

Kannattaa vaan muistaa, että siellä on paljon huijausprofiilejakin.

Juuri siksi pitää sopia se oikea tapaaminen sitten, kun on viestitelty jonkin aikaa. Jos on välimatkaa enemmän, kannattaa sopia lyhyestä videopuhelusta ennen tapaamista.

Vierailija
29/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista ole vielä keksitty. 

Vierailija
30/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen N40+ ja Tinderissä. Etsin pitkää vakituista suhdetta ja olen sen kirjoittanut selkeästi profiiliin. En ole saanut koskaan pelkkiä sek siehdotuksia.

Mutta. On tosi vaikeaa löytää sopivaa 40+ miestä. Ei mulla ole kuin kolmet treffit takana, kirjoittelujen perusteella he olivat potentiaalisia ja sitten kun tapasin niin tiesin heti että ei toisia treffejä kyllä tule. Miksikö?

Herra 1. Kävelytreffit. Asui ex-vaimon kanssa vuoroviikoin heidän ex-perheen yhteisessä asunnossa ja hoitivat lapsiaan näin vuorotellen. Vapaaviikoillaan mies kertoi olevansa mökillään. Ja sanoi, että on valmis tapailemaan kun ehtii näiltä em kiireiltään eli ei kovin usein. Mutta olisi halunnut ehdottomasti jatkaa tapailua. Ei kiitos. Minä olin ehdottanut ekoja treffejä hänelle ja ehdotuksestani kului 1 kuukausi että saatiin herran aikatauluun sopimaan 30 minuttin treffit ja asutaan kuitenkin noin 5 km päässä toisistamme. Kovin oli työlästä.

Herra 2. Mentiin kahvilatreffeille. Hän meni heti kahvilan vessaan ja oli siellä 30 min. Olin ehtinyt juomaan kahvini siinä ajassa. Hän kertoi voivansa tapailla lapsivapailla viikoillaan eli joka toinen viikko. Lopun ajasta kehui tarkkoja eurosummia kuinka paljon hänen eri lomamatkat on maksaneet. Ei suostunut kertomaan missä asuu, ei edes sitä asuuko samassa kaupungissa kuin minä vai jossain naapurikaupungissa.

Herra 3. Kävelytreffit. Hän puhui yli puolet ajasta ex-vaimostaa ja miten hoitaa heidän yhteistä lasta exän kanssa. Hän oli kovin innokas treffeillä ja kysyi treffien lopuksi, että tuntuuko jotain ja miltä nyt tuntuu, onko kipinää. No ei ollut. Kyseessä oli 30 min kävelylenkki.

Jotenkin nämä deittiapppitreffit tuntuu niin teennäisiltä ja väkinäisiltä. Lisäksi se pettymys kun tietää parin minuutin treffeillä olon jälkeen että ei, ei tähän saa kipinää tekemälläkään vaikka olisi kaverina ok. Olisi paras jos potentiaalisen miehen tapaisi sattumalta ilman treffi- ja kemiapaineita arjen riennoissa; töissä, harrastuksen parissa jne. 

Vierailija
31/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen N40+ ja Tinderissä. Etsin pitkää vakituista suhdetta ja olen sen kirjoittanut selkeästi profiiliin. En ole saanut koskaan pelkkiä sek siehdotuksia.

Mutta. On tosi vaikeaa löytää sopivaa 40+ miestä. Ei mulla ole kuin kolmet treffit takana, kirjoittelujen perusteella he olivat potentiaalisia ja sitten kun tapasin niin tiesin heti että ei toisia treffejä kyllä tule. Miksikö?

Herra 1. Kävelytreffit. Asui ex-vaimon kanssa vuoroviikoin heidän ex-perheen yhteisessä asunnossa ja hoitivat lapsiaan näin vuorotellen. Vapaaviikoillaan mies kertoi olevansa mökillään. Ja sanoi, että on valmis tapailemaan kun ehtii näiltä em kiireiltään eli ei kovin usein. Mutta olisi halunnut ehdottomasti jatkaa tapailua. Ei kiitos. Minä olin ehdottanut ekoja treffejä hänelle ja ehdotuksestani kului 1 kuukausi että saatiin herran aikatauluun sopimaan 30 minuttin treffit ja asutaan kuitenkin noin 5 km päässä toisistamme. Kovin oli työl

Juu, ei kannata odottaa, että yhtäkään herrasmiestä tulisi vastaan. Sellaisia on ehkä olemassa, mutta deittiappien kautta heitä ei tapaa. 

Vierailija
33/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herra 1. Kävelytreffit. Asui ex-vaimon kanssa vuoroviikoin heidän ex-perheen yhteisessä asunnossa ja hoitivat lapsiaan näin vuorotellen. Vapaaviikoillaan mies kertoi olevansa mökillään. Ja sanoi, että on valmis tapailemaan kun ehtii näiltä em kiireiltään eli ei kovin usein. Mutta olisi halunnut ehdottomasti jatkaa tapailua. Ei kiitos. Minä olin ehdottanut ekoja treffejä hänelle ja ehdotuksestani kului 1 kuukausi että saatiin herran aikatauluun sopimaan 30 minuttin treffit ja asutaan kuitenkin noin 5 km päässä toisistamme. Kovin oli työl

Ystävällisesti vinkkinä, numero 1 olisi pitänyt tiputtaa jo siinä vaiheessa kun treffien järjestymiseen meni noin pitkään (pl erikoistilanne esim toinen on just pitkällä työmatkalla), 1 tai max 2 viikkoa pidempään ei kannata odottaa jos kerran etsit suhdetta jossa tapaillaan viikottain. Kuten totesit, ei sitä aikaa olisi myöhemminkään. 

Numero 2 kohdalla olisi kannattanut poistua paikalta viimeistään vartin kohdalla ja jättää äijä yksin vessaan. 

Olisit säästänyt edes vähän omaa aikaa ja vaivaa.

Ja joo tällaisia ne on, itse saanut sovittua 4 treffit tänä vuonna, eka myöhästeli molemmilta treffeilltä eikä edes ilmoittanut kuin viime tipassa olevansa 45min myöhässä, kolmatta mahdollisuutta ei saanut. Toka yritti tuputtaa seksipuheita ja poisti matchin treffien jälkeen kun sanoin ettei ne mulla kuulu ekoille treffeille. Kolmas jätti kaiken suunnittelun ja vaivannäön mulle ja loukkaantui kun _minä_ en soittanut iltana jonka hän kysyi sopiiko soittelu :D. Neljäs imitoi puhetapaani, nauroi laukulleni ja oli epäkohtelias tarjoilijalle.

Poistin taas kaikki sovellukset, nämäkin valikoin tosi tosi tarkkaan jotta välttyisin törpöiltä mutta ei... Ainoa mitä tässä oppii on tunnistaa näitä vähän aiemmin, jolloin (turhien) treffien määrä vähenee mutta yhtä turhia ne loput on.

Ps yksikään ei ollut laatikkoleuka lentäjäkirurgiastronautti. 

Vierailija
34/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävällisesti vinkkinä, numero 1 olisi pitänyt tiputtaa jo siinä vaiheessa kun treffien järjestymiseen meni noin pitkään (pl erikoistilanne esim toinen on just pitkällä työmatkalla), 1 tai max 2 viikkoa pidempään ei kannata odottaa jos kerran etsit suhdetta jossa tapaillaan viikottain. Kuten totesit, ei sitä aikaa olisi myöhemminkään. 

Numero 2 kohdalla olisi kannattanut poistua paikalta viimeistään vartin kohdalla ja jättää äijä yksin vessaan. 

Ja joo tällaisia ne on, itse saanut sovittua 4 treffit tänä vuonna, eka myöhästeli molemmilta treffeilltä eikä edes ilmoittanut kuin viime tipassa olevansa 45min myöhässä, kolmatta mahdollisuutta ei saanut. Toka yritti tuputtaa seksipuheita ja poisti matchin treffien jälkeen kun sanoin ettei ne mulla kuulu ekoille treffeille. Kolmas jätti kaiken suunnittelun ja vaivannäön mulle ja loukkaantui kun _minä_ en soittanut iltana jonka hän kysyi sopiiko soittelu :D. Neljäs imitoi puhetapaani, nauroi laukulleni ja oli epäkohtelias tarjoilijalle.

Poistin taas kaikki sovellukset, nämäkin valikoin tosi tosi tarkkaan jotta välttyisin törpöiltä mutta ei... Ainoa mitä tässä oppii on tunnistaa näitä vähän aiemmin, jolloin (turhien) treffien määrä vähenee mutta yhtä turhia ne loput on.

Ps yksikään ei ollut laatikkoleuka lentäjäkirurgiastronautti. 

Joo, kiitos neuvoista ja toki ymmärrän vinkkisi hyvin. Ei tule toistumaan tämä joustavuus minulta enää. Sitä vaan haluaa uskoa toisista ihmisistä hyvää, mutta aina vaan pettyy. Ärsyttää niin monien miesten täysi välinpitämättömyys. Ihanko he oikeasti uskovat tällä käytöksellä löytävänsä jonkun naisen?

Olen myös tavannut töiden kautta tosi mukavan miehen. Meillä oli ollut jo vuoden verran flirttiä ja enemmän vielä miehen puolelta. Kovin hän halailee minua firman edustusillallisilla ja kieli lipaisee välillä poskea. Ulkonäkökin on mieleeni. Ja tietysti sain jokin aika sitten selville, että mies on naimisissa ja kolmen lapsen isä. Vaimonsa tiedot googlasin niin näyttää olevan osa-aikatöissä ja pääasiassa kotona lasten kanssa. Että sellainen velikulta se aviomiehensä on työrintamalla. Lopetin flirttailun siihen ja välttelen miestä töissä koska en todellakaan halua koskea varattuihin.

Vierailija
35/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joo tällaisia ne on, itse saanut sovittua 4 treffit tänä vuonna, eka myöhästeli molemmilta treffeilltä eikä edes ilmoittanut kuin viime tipassa olevansa 45min myöhässä, kolmatta mahdollisuutta ei saanut. Toka yritti tuputtaa seksipuheita ja poisti

Joo, joustavuus on kyllä vähissä nykyään, ei kannata uhrata yhtään pakollista enempää omaa aikaa näille. Useat kerrat olen mm järjestellyt työaikataulut niin että ehdin treffeille, kuten tuon myöhästelijän kanssa, vain kuullakseni että äijä peruu viime hetkellä tai on niin myöhässä että ihan turhaan esim peruin työpalaverin. Tai olen ajoittanut tukan pesun aamuun ja herännyt aikaisin että ehdin sen enne töitä, lakannut kynnet, ajanut sääret yms... Ja tyyppi ghostaa.

Tai käyttänyt monta tuntia pitkien viestien kirjoittamiseen, ja viikon kirjoittelun jälkeen mies sanoo jotain täysin deal breaker iät. Viimeksi, ja tätä tapahtuu usein, esim alkoi kärttää tapaamista jommankumman kotiin ja naureskeli mun "eiköhän tavata ihan yleisellä paikalla ensin" pyynnölle kuinka se on pelokasta ja jos joku haluaa jotain pahaa tehdä niin eiköhän se yhdet treffit osaa esittää (tosi creepyä!!! Millainen ihminen sanoo noin jos ei ole nimenomaan tuollaista suunnitellut!!).

Ja varattujen miesten moraali on tullut myös erittäin tutuksi... 

Vierailija
36/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viimeaikaista treffikokemusta: kahvilatreffit sujuivat ihan kivasti, mutta heti kun päästiin ulos kahvilasta mies aloitti seksitenttaamisen ja olisi halunnut tulla heti käymään luonani. Toisen kanssa istuttiin kahvilla monta tuntia, ja hän ehdotti myöhemmin uutta tapaamista. Muutaman päivän päästä tästä mätsi oli poistettu ilman selityksiä. Tavallisia miehiä, mutta ei käytöstapoja. Poistuin lopullisesti sovelluksesta. 

Vierailija
37/38 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa miehet tajuais, miten paljon naiset näkee vaivaa ennen tuntemattoman tyypin tapaamista 😢

Vierailija
38/38 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.