Pojan polvessa eturistiside poikki. Leikkaus viikon päästä. Koko perheen loma pilalla.
Otsikossa jo tulikin. Poika loukkaantui ja muut lapset ovat raivona kun heidän mielestään heidänkin loma on pilalla kun peruttiin yksi sovittu juttu.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankipa niille lapsille oikeita syitä itkeä jos kerran tuollaisesta meni kesäloma pilalle.
No kyllä tuo poika joutuu kävelemään 2-3 viikkoa, kyynärkepeillä, leikkauksen jälkeen. Kokemusta on lasten tapaturmista meillä.
Pikkuveljellä oli aikoinaan jalka kipsattuna, kun muu luokka oli lähdössä luokkaretkelle n. 200 km päähän Särkänniemeen.
Veli lähti mukaan kainalosauvojen kanssa ja isä otti vapaapäivän ja lähti junalla Tampereelle. Tarkoituksena tulla veljen kanssa pois kesken päivän, jos on jalalle liian raskas reissu. Olivat ennen matkaa kysyneet kommentin lääkäriltä, ettei jalka mene huonompaan kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani poikasi puolesta enkä vähiten sen takia, että hänellä on paska vanhempi.
Ja paskat sisarukset. Ite oisin jo kouluikäsenä sympatisoinu isosisaruksia, jos niille ois käyny noin ja yrittäny pitää silti kivaa heidän kanssa.
Ja mikä oli pointtisi? Vai viestitätkö epäsuorasti ja itsekkäästi, että myös SINUN lomasi on pilalla? Jälkimmäisessä tapauksessa kasva ihmiseksi ja lopeta valittaminen. Sisarustenhan kuuluisi kokea keskinäistä empatiaa...
Luultavasti olet tyytyväinen kun et tarvitse lähteä mihinkään reissaamaan kakaralauman kanssa.
Sopeudu siis ja chillaa ja grillaa kotona. Hyvä loma siitä tulee.
Ei kai sisarusten tarvi yhden leikkauksesta kärsiä? Meette powerparkkiin kuten on suunniteltu, loukkaantunut ei vaan mee laitteisiin. Kyllähän asioista vaikeita saa kun tekemällä tekee
Mulle kävi vähän vastaava, mutta äitinä. Hankin pyörätuolin ja järjestettiin sellainen loma, jossa pystyi liikkumaan pyörätuolilla melkein joka paikkaan ja loppuihin menivät ilman mua. Perheenjäsenet reippaasti tuuppivat mua, kun en jaksanut aina itse kelata. Ei nyt yksi polvi voi olla este viettää kivaa lomaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi vähän vastaava, mutta äitinä. Hankin pyörätuolin ja järjestettiin sellainen loma, jossa pystyi liikkumaan pyörätuolilla melkein joka paikkaan ja loppuihin menivät ilman mua. Perheenjäsenet reippaasti tuuppivat mua, kun en jaksanut aina itse kelata. Ei nyt yksi polvi voi olla este viettää kivaa lomaa.
Ai niin, käytiin juuri PowerParkissa sinä kesänä. Mentiin sinne, koska tiesin, että siellä pärjää pyörätuolissakin. Oli kivaa. Kävin jopa laitteissa. (Mulla ei ollut vikana polvi vaan hieman eri vaiva, joten en osaa sanoa estäisikö polvi laitteisiin menon. Mutta todennäköisesti johonkin pääsisi.)
Ootko ainut huoltaja? Ei lähisukulaisia lomalla? Toiset lapset huvipuistoon ja potilaalle sitten jotain muuta kivaa.