Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan polvessa eturistiside poikki. Leikkaus viikon päästä. Koko perheen loma pilalla.

Vierailija
21.07.2024 |

Otsikossa jo tulikin. Poika loukkaantui ja muut lapset ovat raivona kun heidän mielestään heidänkin loma on pilalla kun peruttiin yksi sovittu juttu.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää. Nyt sulla on mahdollisuus kasvattaa muiden lastesi empatiakykyä itsekkyyden sijasta. Ala siis hommiin, tekemistä näyttäisi riittävän!

Vierailija
2/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranemista. Pirullinen vaiva. Mutta en ymmärrä miksi kaikilta pitää perua sovitut asiat? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylätkää se polvipoika. Muut voitte mennä lomalle ja jättää sen polvensa rikkojan oman onnensa varaan. 

Vierailija
4/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kirjoitat tänne valittaaksesi että loma on pilalla, vai hakeaksesi vinkkejä, vai harjoitteletko ilmaisemaan itseäsi? 

Vierailija
5/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen henkisen kehityksen kannalta aika ikävää syyllistää lasta, että loma on pilalla. Jos mun lapsista jollain olis vastaava käynyt, oltaisiin tehty sen mukaan mihin se loukkaantunut pystyy. Eikä kukaan olisi syyttänyt ketään. Kasvatuksesta lähtee oikeanlaisen asenteet 

Vierailija
6/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paranemista. Pirullinen vaiva. Mutta en ymmärrä miksi kaikilta pitää perua sovitut asiat? 

Koska olen yksin lasten kanssa enkä voi revetä moneen paikkaan. Nyt on helpointa olla kotona. Siksi. Ap

Vierailija
7/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hylätkää se polvipoika. Muut voitte mennä lomalle ja jättää sen polvensa rikkojan oman onnensa varaan. 

Samaa ollaan itsekin ajateltu. 

AP

Vierailija
8/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kirjoitat tänne valittaaksesi että loma on pilalla, vai hakeaksesi vinkkejä, vai harjoitteletko ilmaisemaan itseäsi? 

Lasten mielestä loma on pilalla. Ja lapset tappelevat ja riitelevät niin tunnelma on ihan jäätävä. Minua ei haittaa olla kotona mutta kun tänäänkin olen kuunnellut vain riitelyä niin alan kaipaamaan jo töihin. Ap

Vierailija
9/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä sattuu ja tapahtuu, sehän on normaalia elämää. Vanhemman tulee näyttää empatiakykyänsä koko lapsilaumalle. Vahingot ovat vahinkoja.

Vierailija
10/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettelette keneltä lapset ovat oppineet.

Vierailija
11/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten mielestä loma on pilalla. Ja lapset tappelevat ja riitelevät niin tunnelma on ihan jäätävä. Minua ei haittaa olla kotona mutta kun tänäänkin olen kuunnellut vain riitelyä niin alan kaipaamaan jo töihin. Ap

Mistä joudutte nyt siis luopumaan, valaise vähän !

Vierailija
12/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, mutta nyt pitää keskittyä saamaan muksu kuntoon ja toiset muksut tukemaan itsensä loukannutta. 

Vierailija
13/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se polvivammanen voi sauvojen kanssa liikkua.

Vierailija
14/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kannattaisi julistaa niille lapsille että seuraavankin kesän kiva juttu on peruttu jos vielä jatkavat tota tappelua ja apinakäytöstä.

Vierailija
15/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No käytä nyt vähän mielikuvitusta ja keksi niille lapsille jotain kivaa, mitä pystyy yhdelläkin polvella tekemään. Kai nyt yksi saakin syyt niskoilleen jos ei edes yritetä tehdä mitään mukavaa lomalla.

Vierailija
16/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo 0/5. Ei noin paskaa huoltajaa ole.

Vierailija
17/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko lapsen isä olla avuksi ?

Vierailija
18/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä joudutte nyt siis luopumaan, valaise vähän !

Oltaisiin menty powerparkkiin ensi viikolla. Nyt ei tietenkään lähdetä. Tyhmä minä olin jo ehtinyt luvata ja nyt kun peruin niin lapset pettyivät. Ap

Vierailija
19/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, missä tuo polven ristisiteen repeämä tapahtui?

Mitä poika oli tekemässä?

Pystyykö poika kävelemään? Särkeekö jalkaa? Millainen kirurgi hänet leikkaa?

Vierailija
20/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär katkaisi kätensä. Kuusi viikkoa kipsissä ja siltikään meidän kesä ei ole pilalla. Kesän saa pilattua paskalla asenteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme