Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan polvessa eturistiside poikki. Leikkaus viikon päästä. Koko perheen loma pilalla.

Vierailija
21.07.2024 |

Otsikossa jo tulikin. Poika loukkaantui ja muut lapset ovat raivona kun heidän mielestään heidänkin loma on pilalla kun peruttiin yksi sovittu juttu.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tk:sta saa lainaksi pyörätuolin jos muu ei auta !

Vierailija
22/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Powerparkiin!!! Voi Jeesus. Ja siitä hirveä itku. Menkää sen leikkauksen ja toipumisen jälkeen. 

Tai Keskisen tivoliin ni ei ota niin sydämestä kun ei tartte maksaa mitään kun ei kaikki pääsekään laitteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää jotain, mihin polvipoikakin pystyy. Lomaa on vielä jäljellä. On myös jotain kivaa odotettavissa kouluvuodelle, jos sovitte kivan menon jollekin viikonlopulle. Kaikki kääntyy parhain päin. 

Vierailija
24/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kirjoitat tänne valittaaksesi että loma on pilalla, vai hakeaksesi vinkkejä, vai harjoitteletko ilmaisemaan itseäsi? 

Lasten mielestä loma on pilalla. Ja lapset tappelevat ja riitelevät niin tunnelma on ihan jäätävä. Minua ei haittaa olla kotona mutta kun tänäänkin olen kuunnellut vain riitelyä niin alan kaipaamaan jo töihin. Ap

Olet kuunnellut riitelyä mutta sulla ei ole keinoja niiden loppumiseen? Sun lapset on ihan heitteillä ap ja se on isompi ongelma kuin lapsesi jalkavaiva, joka sekin on pirullinen.

Vierailija
25/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankipa niille lapsille oikeita syitä itkeä jos kerran tuollaisesta meni kesäloma pilalle. 

Vierailija
26/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani poikasi puolesta enkä vähiten sen takia, että hänellä on paska vanhempi.

Vierailija
27/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kirjoitat tänne valittaaksesi että loma on pilalla, vai hakeaksesi vinkkejä, vai harjoitteletko ilmaisemaan itseäsi? 

Lasten mielestä loma on pilalla. Ja lapset tappelevat ja riitelevät niin tunnelma on ihan jäätävä. Minua ei haittaa olla kotona mutta kun tänäänkin olen kuunnellut vain riitelyä niin alan kaipaamaan jo töihin. Ap

Mistä joudutte nyt siis luopumaan, valaise vähän !

Oltaisiin menty powerparkkiin ensi viikolla. Nyt ei tietenkään lähdetä. Tyhmä minä olin jo ehtinyt luvata ja nyt kun peruin niin lapset pettyivät. Ap

Pettymykset kuuluu elämään,myös lasten. Oliko ihan eka pettymykset lapsille. Niitä tulee vielä monta kertaa elämän aikana.

Vierailija
28/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti jalkansa loukannutta harmittaa enemmän kuin teitä muita. Tämä on realiteettiterapiaa kaikille muille paitsi  jalkansa teloneelle.

Vierailija
29/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muiden lasten meno pitäisi perua jos yksi ei pääse mukaan?

Vierailija
30/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piyi lähteä kauppaan ostamaan kaljaa 🍺🍺

Mut en jaksakaan.Olis kyllä maistunut.

No,huomenna sitten 🍺🍺🍺

Vierailija
31/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kyseessä vaellus tms jalkaisin tapahtuva asia, kun polven takia ei voi edes mukaan lähteä ja osallistumista mukauttamaan.

Vierailija
32/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan empatiakykyisiä lapsia sinulla. Olet varmaan ylpeä.

Toista se oli minun lapsuudessa kun nyrjäytin nilkan ja yleensä tyhmät sisarukset olivat kerrankin avuliaita, jäi tappelutkin vähemmälle ainakin joksikin aikaa.

Vierailija
33/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankipa niille lapsille oikeita syitä itkeä jos kerran tuollaisesta meni kesäloma pilalle. 

No kyllä tuo poika joutuu kävelemään 2-3 viikkoa, kyynärkepeillä, leikkauksen jälkeen. Kokemusta on lasten tapaturmista meillä.

Vierailija
34/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

L O L 🤣🤣

Huono,tosi huono,taitaa olla tämän viikon huonoin trolli.

Vierailija
35/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää polvipoika kotiin ja menkää sinne Powerparkiin pienemmällä kokoonpanolla.

Vierailija
36/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muu nyt vie ne tenavat huvipuistoon tai jalkansa loukannut on vaikka mummolassa tai kaverin luona sen aikaa ja sinä viet.

Vierailija
37/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku muu nyt vie ne tenavat huvipuistoon tai jalkansa loukannut on vaikka mummolassa tai kaverin luona sen aikaa ja sinä viet.

Eihän nämä trollit ikinä tunne yhtäkään ihmistä joten ei onnistu.

Vierailija
38/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisko teillä koko loppuelämät pilalla jos polvi vammautuu pysyvästi? Ette voi ikinä tehdä mitään.

Vierailija
39/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sovittu meno oli, joka piti peruuttaa?  Mielestäni aika törkeää muita karsia kohtaan. Jokin korvaava juttu nyt toisille lapsille nopeasti. Perhe voi jakautua ja toinen vanhemmista kipeän lapsen kanssa.

Vierailija
40/48 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä mun nyt pitää tehdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän