Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ikinä enää suostu todistamaan oikeudessa mitään, vaikka näkisin mitä kauheaa!

Vierailija
03.02.2007 |

Mä olen tosi suivaantunut. Olin pari vuotta sitten silminnäkijänä, kun kaupan ulkopuolella yksi taparikollinen yritti ajaa kauppiaan päälle parkkipaikalla. Olin silloin todistamassa oikeudessa ja tuo hullu joutui linnaan tapon yrityksestä. Oli ehtinyt olla tuolloin pari viikkoa vapaalla.

Nyt se saatana on valittanut hoviin ja minun on mentävä uudestaan todistamaan. En muista enää mitään yksityiskohtia tai mitään sen enempää kuin edelliselläkään kerralla, mutta paikalle on mentävä.

Raha, jonka saan korvaukseksi tästä ei kata puoliakaan menettämästäni päivän palkasta. Matkakustannuksetkin pitää anoa erikseen ja niihin pitää olla hyvät perustelut. Aivan perseestä!!!!

Jatkossa aion kieltää nähneeni yhtään mitään!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinun velvollisuutesi auttaa sitä kauppiasta saamaan oikeutta.

Ite ajoin pienen kolarin ja siihen jäi töllistelijöitä, mutta kun pyysin todistajiksi, ne heti pakenivat paikalta. Minun teki niin mieleni vetää niitä turpiin. Mokomat paukapäät.

Vierailija
2/18 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mut uhattiin tappaa sen jälkeen, enään en mene hevillä todistamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

' En muista, katsokaa aiemmasta todistajanlausunnostani!" Sinulla on myös oikeus saada alkuperäinen todistajanlausuntosi luettavaksesi. Siitä voit vähän kertailla..

Vierailija
4/18 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäreilua!

Vierailija
5/18 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja mut kans uhattiin tappaa. Se hullu huusi käytävässä mun perään monta kertaa, että tappaa mut, kun pääsee lomille.

Mulla menee kokonainen päivä siihen, että tuollainen kahjupää saa valittaa selvästä asiasta.

Vierailija
6/18 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/18 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minusta aika normaaliakin itsekkyyttä tuo on. Ymmärrän ap sua. Mua jännittää ihan kauheesti mennä todistamaan yhtä tapausta, ärsyttää ja harmittaa. Pelkään myös perheeni puolesta, mitä jos kostavat? Miten suojella lapsia.:(

No todistamaan kuitenkin olen lupautunut, sen verran törkeästä asiasta kysymys.

Vierailija
8/18 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseänne tuon kauppiaan asemaan? mitä jos joku yrittäisi tappaa teidät, mutta tekijä pääsisi vapaalle, koska jotakuta huolettaa niin kovin päivän palkan menetys, ettei viitsisi todistaa?

Ei teillä kyllä ihan kaikki kotona ole.

Vierailija
9/18 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosiaan saanut kutsun suulliseen käsittelyyn?

Vierailija
10/18 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sun lapsesi haluaa olla susta ylpeitä. Mieluummin ne varmaan ottaa äidin joka on oikea kansalainen, kuin jonkun kiventaaksepiiloutujan.

Vierailija
11/18 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/18 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auta muu kun vaan mennä.

Vierailija
13/18 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun lisäksi palkkaamaan lastenhoitajan, joka hakee lapsen tarhasta, koska en ehdi takaisin kotiin ajoissa.

Itsekäs tai ei, niin mielestäni on väärin, että tuollaisilla rikollisilla on mahdollisuus valittaa päivänselvästä asiasta. Se ei miksikään muutu tässä käsittelyssä. Korkeintaan linnassa istumisaika lyhenee, mutta tuollaisen rikollisen kohdalla se on varmasti ihan sama istuuko se muutaman vuoden vähemmän tai pidempään.

Mielestäni systeemi on perseestä. Tuollainen hullu saa uhkailla tavallisia ihmisiä, jotka hyvää hyvyyttää lupautuvat alun alkaen todistamaan jonkun toisen puolesta. Sitten saa olla jatkuvasti pelko puserossa, järjestääkö tuo hullu lupaamansa tappajat perään vai onko se pelkkää uhoamista.

ap

Vierailija
14/18 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistaja jos ei mene hoviin nii saa sakkoja ja syyetty jos ei ilmesty niin ei tule mitään sanktiota.

Ymmärrän sua ap hyvin.

Vierailija
15/18 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynyt mielessäkään, etten menisi istuntoon, mutta sapettaa tämä, että edellytetään, että lähes ilmaiseksi matkustetaan " toiselle puolelle Suomea" .

ap

Vierailija
16/18 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kun eletään nykyaikaa ja kyse on oikeuskäsittelystä.

Vierailija
17/18 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja korvausta voit pyytää kaikista menoista. Tässä vähän luistin roiston eduksi. Mutta otin sen kokemuksena silloin.

Vierailija
18/18 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joulukuun alussa hovissa todistajana. Minulle maksettiin seuraavasti: Kokonaissumma 144,7¿, josta matkakuluja 77¿. Matka oli omalla autolla väli Seinäjoki-Vaasa. Muu osuus oli päiväraha ja tulonmenetys. Lapsenhoitajakin korvataan kun hakee. Sille on sarake korvaushakemuksessa. Matkakuluja en perustellut sen kummemmin, laitoin vain kilometrit ja sillä hyvä. Samassa kaavakkeessa se on kuin päivärahan ja ansionmenetyskin.

Aikaa meni oikeustalolla yksi tunti, josta 10 min salissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi